Exact vertellen wat je gegeten hebt-deel 4

16-04-2016 20:00 3009 berichten
En hier kletsen we weer verder, deel 4 alweer! We plaatsen natuurlijk nog onze eerlijke eetlijsten maar daaromheen wordt lekker veel gekletst over van alles en nog wat. Wees welkom iedereen!
Jumpsuit. ; leuk / mooi bij anderen inderdaad maar zou er zelf nooit mee lopen. Voelt niet goed, niet als mezelf of zo.
Kimmeling , je eet echt heel weinig hoor. Hoe kom je zo de dag door? Werk je?
Alle reacties Link kopieren
Sorry sorry, ik zit in een warm (heet heet) tropisch land. Echt heel warm. Kan niet ademhalen zo warm. En dan wil ik (misschien) emigreren. Hahaha daar moet nog flink over nagedacht worden.



Marlye wat fijn dat je operatie toch eerder kon! Hopelijk voel je je snel beter!



Even zwaaien naar iedereen



En een willekeurig lijstje:



O: fruit, broodje kaas, groente/fruit sapje

T: skinny vanilla latte

L: zeebaars ceviche met zoete aardappel puree

T: frozen yogurt

D: sushi
Leighton: oh ben zo jaloers!! Ik wil ook warmte en zon
Oh Leighton, wat lekker! Nou ja, de warmte misschien niet zo, maar verder wel natuurlijk. Geniet ervan!



Troetel, ja jerk zelf gemaakt. Nou ja, met zo'n zakje van Verstegen. Lekker hoor.



Kimmeling, nou is je lijstje van vandaag nog veel minder dan eerder. Ik mag niet veel zeggen, want ik at vandaag ook erg weinig, maar dat is een uitzondering. Weet je waarom je geen eetlust hebt?



Finjie, ik ben ook benieuwd naar de reacties op je jumpsuit. Vast positief, ze staan meestal echt leuk.
Vakantieeeeeeeee Leighton!



Geniet!
Jumpsuit leuk Finjie.

Met 1 kledingstuk gekleed.
Ik heb ook een jumpsuit, leuk Finjie!



Leighton alweer op vakantie... Jaloers



Troetel ik heb 'm gebakken hoor, rauw vlees eet ik echt niet, blegh!
Toch is het echt lekker. Dat rauwe gehakt met kruiden op een broodje.
Alle reacties Link kopieren
@gizzmo-returns

Ik werk ja, momenteel zit ik in een cursus waar ik de hele dag in een lokaal zit te luisteren, dus heel veel actiefs doe ik niet overdag. Normaal zou ik wat drukker bezig zijn, maar helaas moet ik deze cursus even uitzingen. Maar ik kom zo prima de dag door eigenlijk.. Ik weet dat ik eigenlijk meer zou moeten eten, ik let er alleen niet consequent genoeg op.





@Isa_Bela

Nee geen idee.. Ik heb van de week nog een examen en misschien zorgt mijn examenvrees er wel voor dat het zo is, iets anders zou ik me niet kunnen bedenken.





Hoe is het met jullie voor de rest? Ik heb vandaag m'n salaris gehad, heerlijk!
Goeiemorgen meiden,



Het loopt allemaal even anders dan gepland. De wonden (4 stuks) zijn open gegaan en bloeden nog flink. Mede daardoor en door de hoeveelheid pijn moet ik voorlopig nog blijven. Heb nu 4x per dag langwerkende oxycodon en zonodig los een snelwerkende oxycodon.

Eten gaat moeizaam, vandaag een beschuit met kaas op en thee..
Oei Marlye wat naar…. wat een tegenvaller joh...



Vandaag een relax dagje! Vanochtend even op school geholpen en toen wat huishouden en net broodjes gebakken voor tussen de middag. Vanmiddag is alleen de oudste thuis en ik heb nog geen plannen.



O: boterham met appelstroop

T: ananas

L: zelfgebakken broodjes met boter

T: banaan

D: wortels, ovenfriet en kippenpoot

T: yoghurt of fruit
Oh Marlye, wat erg, dat zal je je toch anders voorgesteld hebben van te voren. Sterkte
Marlye, wat naar zeg.

Hou je taai meisje.

Trek aan de bel als het te pijnlijk is. Personeel kan zorgen voor verlichting.
Ik zit nu aan de maximale dosis pijnstillers.. het is mij flink tegen gevallen, ik dacht dit doe ik wel 'even'... Niet dus. Heb even een lekker potje gehuild vanmorgen . Had ook niet verwacht dat de galblaas zo ontstoken zou zijn. Dadelijk komen man en mini langs, kan niet wachten. Ben nog nooit zolang zonder mijn kindjes geweest, de oudste zie ik straks na school
Alle reacties Link kopieren
Oh Marlye wat erg voor je! Huil maar lekker. Beter uit dan in zeg ik dan. Knuffel ze maar s extra straks!



@momo: leuk s een rustige dag! Enjoy!



Vanmorgen les gehad, tilliften uitgeprobeerd. Leuk om zelf eens te ervaren. Mn vader heeft de kids van school gehaald en gaat straks weg met de kids zodat ik wat kan studeren. Om 4u gaat oudste dan een uurtje naar papa.



Mijn lijstje:

O: 2 chocoladebroodjes

T: niets, te druk bezig in de les

L: 2 bth met lunchworst

T: halve bistroworst

D: vispannetje met juliennegroentjes & frietjes

T: geen idee nog
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Marlye, gezien de pijn die jij had sta ik niet versteld van het feit dat er een ontsteking zat.

En ik ben ontzettend blij dat je zo goed aan de bel getrokken hebt en dat je daardoor uiteindelijk toch eerder terecht kon.

Jij bent een bikkel en daardoor heb jij zo enorm afgezien van de pijn en nam men je klachten minder serieus dan ze waren.



Hele goede en grote leerschool voor een volgende keer he meid!



Fijn dat je je meisjes dadelijk ziet.

En maak je niet druk om het thuisfront. Daar is nu papa aan zet die zal zorgen en die nog vele malen zal bidden dat jij snel weer thuis zult zijn.

(Ondanks dat jij het zeker weten anders zult zien..........dit is dat positieve teken dat ineens tevoorschijn is gekomen. . Gij zult gemist worden om jouw inzet, jouw baken van rust, jouw drive, jouw veerkracht en jouw bestendigheid!)
O twee volkoren bth met smeerkaas en bieslook, gekookt ei

T aardbeien

L twee volkoren bth met aardappel/rundvleessalade van de slager en curryketchup en bieslook, kwark met blauwe bessen

T zak rauwkost

D kabeljouw, aardapelpartjes gekruid, asperges, champignons, saus

T yoghurt, kwark, vanille yoghurt, volkoren biscuits





Heb kind net van school gehaald en besloten vanmiddag helemaal niets te doen. Ik ga de bank op en laat kind gang gaan mt TV en speelgoed. Mocht het lukken om even in slaap te dommelen zou dat erg fijn zijn, hoewel dat de vraag is met een 4-jarige naast me.

Ben moe, was om 05.30 uur wakker.
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig Marlye. Veel sterkte. Is met de maximale dosis pijnstillers de pijn nu enigszins onder controle? Ik duim voor je dat de pijn snel minder wordt.



Momo & Troetel, geniet van jullie vrije middag! Finije, succes met studeren.



Ik heb vanmorgen een beetje geklungeld, zo aan het werk tot vanavond laat.

Lijstje verder ook niks bijzonders:



O: Boterham met kipfilet, ei, komkommer en tomaat

T: Stukjes komkommer, paar snoeptomaatjes

L: Omelet met champignon, ui en tomaatjes

T: Cracker met pindakaas, cracker met smeerkaas

D: Twee wraps met gehakt, groente en salsasaus

T: Kwark met aardbeien, muesli, lijnzaad en noten
Finjie je schrijft altijd zo enthousiast over je opleiding, leuk!



Troetel hopelijk lukt het om even uit te rusten!



Ik liep net lekker even in de stad, zoon bij vriendje en dochter op feestje. Mezelf een mooie melkopschuimer cadeau gedaan voor lekkere cappuccino. Werd ik gebeld: zoon gevallen van hoge schommel, dik ei op zijn enkel. Dus de lol was van korte duur en nu hangen we samen op de bank.
Wij hangen ook samen op de bank.

Muis vertikt het om haar mond te houden en beweegt/ friemelt elke seconde.



Succes met zoon Momo.
Alle reacties Link kopieren
Is ook leuke opleiding @momo. Er zijn ook mindere vakken natuurlijk maar dat negeer ik in mijn hoofd. Helaas moeten we er wel examens van maken. Volgende week is zo eentje: werken in de zorgsector (gaat over statuut, verantwoordelijkheid&aansprakelijkheid, beroepscodes, etc). Niet zo leuk als hef&til en EHBO. Maar ach we moeten erdoor.



Nu ff verder studeren.. Lukt niet echt.. Oudste wou niet mee met opa en zit de hele tijd vragen te stellen.. Ach misschien onthou ik het zo. Denk ik tijdens het examen aan de vragen van mn zoontje.

Wat staat hier mama? En hier? En hier
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Man is thuis. Ik ga mijn pyama aandoen. Ja, om kwart voor vier!
En eerst ga ik in bad!
Alle reacties Link kopieren
Gelijk heb je troetel! Enjoy!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven