Voorbij

25-05-2016 13:31 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is liefdesverdriet toch een ellendig gebeuren. Dan weer vastberaden, dan weer de neiging er heen te gaan, dan weer boos, om vervolgens misselijk te worden van het gevoel van afwijzing.

Bang altijd alleen te blijven, boos op mezelf om die stomme gedachte (want ik ben toch een zelfstandige vrouw).

En hier maar verhalen lezen over dat dat allemaal maanden tot een jaar kan duren...
Alle reacties Link kopieren
Hier duurde het nog langer

En toch ging het uiteindelijk over



Zolang je niet maanden lang blijft huilen met snot uit je neus en rode vlekken in je nek, zeg ik, gewoon even zwelgen in je liefdesverdriet



Er komt vanzelf een moment dat je je weer bij kop en kont pakt en weer doorgaat
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoe rot het ook is, het gaat over
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de samenhang met het woord zelfstandig even niet.

.



Maar goed, vertel eens wat meer over je verdriet..

.

Verhip het rijmt!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Haha summerdance, die kop functioneert ff niet zo helder en die kont wordt een beetje kleiner (das wel een bijkomend voordeel).



Elle, wat moet ik vertellen? Dat rijmt ook trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:avaha schreef op 25 mei 2016 @ 14:16:

Haha summerdance, die kop functioneert ff niet zo helder en die kont wordt een beetje kleiner (das wel een bijkomend voordeel).



Elle, wat moet ik vertellen? Dat rijmt ook trouwens

Haha, nou..je verdriet..dat heb je toch?

Was hij je liefde?..je man?.de zoveelste in de rij?., kan ook, kan allemaal.

Maar goed, wat maakt dat je zo,n verdriet hebt?.je mist hem?...heb je kids?..had hij kids?

Nu ja, zulke dingen, hoeft niet, mag.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet sucks!
Mind the gap