Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cucina schreef op 25 mei 2016 @ 13:10:

Eindeloos blijkbaar heb je geen idee wat zich op die fansite afspeelde.Ik weet àlles wat zich op die fansite afpeelt, dat is geen excuus.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 mei 2016 @ 13:14:

Meld dan ook even het topic over Sylvana Simons en Kim Lian.



Dat zijn publieke figuren, die n.b met een functie betreffende hunzelf op de buis verschijnen.

Niet te vergelijken........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Maar t komt goed, ik ga niet mee in jullie spelletjes.



Ik hoop dat jullie spiegelbeeld bevalt, en blijft bevallen.



Ik ben weg hier!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Weet je, iedereen mag vinden dat het praten over Marcel en zijn postings op het randje is of er overheen gaat. Prima, misschien is dat ook wel zo.



Ik ben het alleen totaal niet eens met dit: "jullie doen niks anders dan de man en zijn gezin hier belachelijk maken. , Met naam en toenaam, van de kinderen inclusief,plus beheerders. Zelfs een klein kind met het syndroom van Down vinden jullie nog leuk om te beschimpen."



Volgens mij zijn er hier nooit persoonlijke aanvallen op Ingridt, de kinderen en al helemaal niet op Jordy geweest.
quote:Sugarbaby schreef op 25 mei 2016 @ 13:30:

Weet je, iedereen mag vinden dat het praten over Marcel en zijn postings op het randje is of er overheen gaat. Prima, misschien is dat ook wel zo.



Ik ben het alleen totaal niet eens met dit: "jullie doen niks anders dan de man en zijn gezin hier belachelijk maken. , Met naam en toenaam, van de kinderen inclusief,plus beheerders. Zelfs een klein kind met het syndroom van Down vinden jullie nog leuk om te beschimpen."



Volgens mij zijn er hier nooit persoonlijke aanvallen op Ingridt, de kinderen en al helemaal niet op Jordy geweest.+100
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 mei 2016 @ 13:17:

[...]





Dat zijn publieke figuren, die n.b met een functie betreffende hunzelf op de buis verschijnen.

Niet te vergelijken........Ben ik niet met je eens. De familie heeft er bewust voor gekozen. Als je aan zo'n programma mee doet dan wil je die aandacht. Anders doe je niet mee. En dat mensen kritisch zijn hoort erbij. Iedereen weet dat. Hij kon na zijn 5 minuten roem ook in de stilte verdwijnen. Nee. Marcel koos voor nog meer aandacht. En dan meestal negatief.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 25 mei 2016 @ 13:30:

Weet je, iedereen mag vinden dat het praten over Marcel en zijn postings op het randje is of er overheen gaat. Prima, misschien is dat ook wel zo.



Ik ben het alleen totaal niet eens met dit: "jullie doen niks anders dan de man en zijn gezin hier belachelijk maken. , Met naam en toenaam, van de kinderen inclusief,plus beheerders. Zelfs een klein kind met het syndroom van Down vinden jullie nog leuk om te beschimpen."



Volgens mij zijn er hier nooit persoonlijke aanvallen op Ingridt, de kinderen en al helemaal niet op Jordy geweest.Ik heb nooit iets gelezen over de kinderen Deijs en over Jordy. Dus dit raakt kant noch wal. Beschimpen van een klein down kind, hoe kom je er op!
Alle reacties Link kopieren
Welke forummer was er ook al weer het lievelingetje van Marcel toen hij hier zelf meeschreef?
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:Baankje1 schreef op 25 mei 2016 @ 13:41:

Welke forummer was er ook al weer het lievelingetje van Marcel toen hij hier zelf meeschreef?



Dat weet ik ook nog. Eindeloos is bevriend of familie van de Deijsjes.

Alles wat Marcel zei was
Rapporteer postings die je te ver vindt gaan gerust. Maar er is tot nu toe maar 1 posting weggehaald door de mods en die posting was niet van kamp Viva
Ik vind een kritische noot niet erg. Er staan wel postings in dit topic, waarvan ik denk mwoah, die zou ik zelf niet plaatsen. Maar nogmaals: Ik denk dat de meeste posters op dit topic heel graag de gewone familiedingen willen zien. Foto's van de familie, uitstapjes en wat mij betreft alledaagse dingen (en niet alleen van Jordy.
quote:Eindeloos schreef op 25 mei 2016 @ 13:17:

[...]





Dat zijn publieke figuren, die n.b met een functie betreffende hunzelf op de buis verschijnen.

Niet te vergelijken........



Heel erg goed te vergelijken. Ook de deijsjes hebben besloten om op tv te komen, op viva mee te leuteren en een facebookpagina aan te maken.

Maar ja Marcel is je vriend en van een heldere blik is geen sprake.

Lastig hoor als je geen enkele vorm van kritiek kan verdragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 mei 2016 @ 13:52:

Ik vind een kritische noot niet erg. Er staan wel postings in dit topic, waarvan ik denk mwoah, die zou ik zelf niet plaatsen. Maar nogmaals: Ik denk dat de meeste posters op dit topic heel graag de gewone familiedingen willen zien. Foto's van de familie, uitstapjes en wat mij betreft alledaagse dingen (en niet alleen van Jordy.



Mee eens.

(daarvoor werden we ooit lid van de posse) Blijf de Adema's lekker volgen. Heerlijk positief en wat een leuke dingen doen zij met de kinderen. Geen onzinnige berichten of gescheld, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Marcel noemt zichzelf nota bene BN'er (of was het niet BNN'er?? ).
BNN'er
Eindeloos, je bent zelf geen haar beter op dit topic: Een huis vol. De introductie van de familie Q in het programma.
Oh my. Ik lees net het topic terug waar meneer D zelf ook kwam posten. Volgens mij heeft iemand hier ergens een blinde vlek
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 mei 2016 @ 14:41:

Oh my. Ik lees net het topic terug waar meneer D zelf ook kwam posten. Volgens mij heeft iemand hier ergens een blinde vlek
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Was 2 jaar geleden al dat iedereen zich zo verbaasde. Post van 2j geleden:



Marcel Deijs is echt een domme man hoor. Kan mij nog herinneren dat hij hier op het forum op alles en iedereen reageerde en in discussie ging, nou, hij doet nu hetzelfde in zijn besloten groep op Facebook. Overal en op iedereen reageren, en ze zijn van plan te stoppen want ze zijn beledigd dat ze te weinig in beeld kwamen in Marokko en ze zijn over de rooie dat de familie Q ze na-aapt met dat huwelijksaanzoek en die hartjes op het strand. Plus dat Marcel en fam blijkbaar dingen niet mochten voor deze serie die de familie Q nu wel gaat doen. Hij beweert dat ze niet van te voren weten wat er in de uitzending komt en wat de andere families hebben gedaan. Ingridt is laaiend schrijft hij. Ook reageert hij beledigd als iemand zich afvraagt hoe hij alles betaalt. Echt hij is dom bezig, iemand schrijft dat de fam. Baumgard verstandig is door niet op internet in discussie te gaan, hup, wie springt ergelijk bovenop, Marcel Deijs. Echt ik vind het een vreselijke man in zijn reacties. Nee hij klaagt niet hij heeft een mening volgens hemzelf





175 Reacties en hij heeft het net verwijderd allemaal



Oja ik verwacht hem hier ook wel weer binnenkort, denk dat ie zich haast niet in kan houden, weet zeker dat hij hier meekijkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 25 mei 2016 @ 14:41:

Oh my. Ik lees net het topic terug waar meneer D zelf ook kwam posten. Volgens mij heeft iemand hier ergens een blinde vlek Linkje?
een huis vol
Alle reacties Link kopieren
quote:Liene85 schreef op 25 mei 2016 @ 14:47:

[...]





Linkje?een huis vol



Volgens mij vanaf pagina 5?



De eerste pagina's zijn in het kader van de laatste berichten hier ook wel grappig om eens terug te lezen. Oude bekende.
Alle reacties Link kopieren
Nee de opmerkingen van Eindeloos over Ma B. zijn bepaald niet chique. En hier dan zo lopen te blaffen met valse beschuldigingen. Dat mag dan weer wel. Zou graag voorbeelden zien waar Jordy volgens haar beschimpt wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 25 mei 2016 @ 14:55:

[...]





een huis vol



Volgens mij vanaf pagina 5?



De eerste pagina's zijn in het kader van de laatste berichten hier ook wel grappig om eens terug te lezen. Oude bekende. Dank je, moet zo afspraak in, maar eens kijken of ik vandaag nog wat tijd vind wat terug te lezen
Alle reacties Link kopieren
Schrijft M.D. ook mee in dat betreffende topic begrijp ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven