Tripair veilig?

25-05-2016 14:19 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een ticket boeken via Tripair.

De reis, reistijd en de kosten zijn veruit het prettigste dan bij andere aanbieder.

Ik heb de site door google gehaald en hele wisselende reacties. Meestal is het goed gegaan, soms niet.

Hebben mensen hier ervaring met deze aanbieder?

De vlucht etc. bestaat wel, ik heb bij de airline gekeken (alleen is het daar gewoon duurder).



Reis vind ik verder niet bij andere aanbieders, ik kwam hier op via Skyscanner.

Tix, Cheaptickets, WTC etc. bieden deze combinatie van reizen niet aan.

Ik vind de reis qua tijdsduur en overstappen erg prettig en het scheelt ruim 100 euro voor een ticket bij andere maatschappijen waar ik langer onderweg ben en meer overstappen heb.

Maar goed, voor ik 1200 euro uit geef en dan er niks aan heb denk ik ook nog wel 3x na.



Graag hoor ik het van jullie
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Niet aangesloten bij de anvr. Dus ik zou het risico niet willen lopen
Alle reacties Link kopieren
Bedrijf zit overigens in Athene. Op radar staat wel eea.
Alle reacties Link kopieren
Ja Radar had ik gezien, maar dat is al 2 jaar terug en het bedrijf bestaat nog steeds.

Dus die reviews zijn ook niet meer accuraat denk ik.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
. Maar wat wel accuraat is is dat ze nergens bij zijn aangesloten dus bij ellende kan je nergens op terugvallen en ben je je geld kwijt. Vestiging is Griekenland.



Er wordt gewaarschuwd om reizen niet te boeken als men niet bij de anvr zit. Dat is eerste wat ik check bij boeken. Zeker bij dit soort bedragen
Alle reacties Link kopieren
Verkoopt gewoon tickets.



Al vaak gedaan zonder problemen.

ANVR is voor reisorganisaties en geen ticketssale.
Alle reacties Link kopieren
https://www.anvr.nl/archief/overzicht.a ... antiefonds
Alle reacties Link kopieren
losse tickets, gekocht bij een reisbureau, onder de dekking van SGR?

Nee, losse tickets, gekocht bij een reisbureau, waarop de ANVR-Boekingsvoorwaarden van toepassing zijn vallen niet onder de SGR dekking.



Je kan wel een ticketverzekering erbij kopen.
Alle reacties Link kopieren
het gaat toch om een reis ? of gaat het alleen op tickets ? Tickets zou ik ook mee oppassen..
Alle reacties Link kopieren
ik vond ze hier nog



http://www.scamadviser.com/check-website/tripair.com
Alle reacties Link kopieren
www.itasoftware.com is ook nog het proberen waard..
Alle reacties Link kopieren
die laatste kan je heel gericht zoeken .. ook op maand (dus prijzen in een kalender).. dit is echt een hele fijne
Alle reacties Link kopieren
Het gaat alleen om tickets. Ik vind het gewoon balen dat ik die reis nergens anders kan vinden met een zoekmachine. Alleen bij British Airways zelf, maar dat is gelijk zoveel duurder.

Het is van Amsterdam naar Perth overigens.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Als je met een cc betaalt dan is het toch een verzekerde betaling?

Als je dan de tickets niet binnen krijgt dar annuleer je de betaling toch?



Maar je krijgt meestal direct je ticket gemaild. En kan je ook direct je reservering aanpassen via de site van British airways.

Dus dan weet je direct of het goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Anyway, ik heb er meerdere malen geboekt en gewoon goede ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 25 mei 2016 @ 17:52:

Het gaat alleen om tickets. Ik vind het gewoon balen dat ik die reis nergens anders kan vinden met een zoekmachine. Alleen bij British Airways zelf, maar dat is gelijk zoveel duurder.

Het is van Amsterdam naar Perth overigens.





;probeer die link van ita software eens..



en zoals gezegd.. ik dacht dat je en hele reis ging boeken.. dit zijn tickets.. boek ze met je CC .. dan heb je nog iets van verzekering.. Check direct na betaling en mailen van je tickets bij de airline of je idd geboekt staat daar en dan kan er weinig fout gaan..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaak geboekt bij tripair en nog nooit is er iets mis gegaan:)
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik gebruik ze ook vaak. Laatst een domme fout gemaakt (8 mei ipv 5 augustus geboekt, dat niveau) en ze gebeld. Toen pasten ze de reservering aan zonder admin kosten en stuurden direct een nieuw ticket.
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog nooit van Tripair gehoord, maar doe een willekeurige zoekopdracht en krijg een foutmelding....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven