Vriendinnen gezocht (20-30) in Utrecht

16-04-2016 14:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar leuke, gezellige meiden in Utrecht! Ik ben begin april naar Utrecht verhuisd voor werk en daarom heb ik hier nog niet zoveel contacten. Ik woon nu tijdelijk in een studentenhuis met 3 andere leuke meiden, maar die hebben natuurlijk ook hun eigen leventje en contacten. Ze zijn vaak de weekenden weg en daarom dat ik hier mijn oproepje doe!



Ik ben een meid van 23, vorig jaar afgestuurd en binnenkort werkzaam als barista. Ik zoek meiden die net als ik zin hebben om van alles te ondernemen. Denk aan uitgaan, festivals bezoeken, een bakkie en drankje in de stad of thuis, films kijken, shoppen, lekker kletsen, koken, nieuwe dingen ontdekken, etc etc



Woon je zelf niet in Utrecht, maar in de buurt, dan is dat natuurlijk ook helemaal prima. Lijkt het je wat, dan kijk ik uit naar je berichtje!



Groetjes,



Jolanda
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik woon nu anderhalf jaar in Utrecht zou het wel leuk vinden om eens wat te doen. Zou je de optie om privé berichten te sturen kunnen aanzetten? Dan kunne we wat verder praten eventueel (ik wil niet zo mijn gegevens op het internet zetten).
Alle reacties Link kopieren
quote:Kersje1988 schreef op 16 april 2016 @ 18:31:

Hoi,



Ik woon nu anderhalf jaar in Utrecht zou het wel leuk vinden om eens wat te doen. Zou je de optie om privé berichten te sturen kunnen aanzetten? Dan kunne we wat verder praten eventueel (ik wil niet zo mijn gegevens op het internet zetten).Als het goed is, staat het nu aan
Alle reacties Link kopieren
Heb je een privé berichtje gestuurd!
Hoi,



Ik woon sinds juli in Utrecht en ik zou wat meer mensen leren kennen.

Ik ben 29 jaar, spontaan en ondernemend.

Daarnaast hou ik van sporten, koken, series kijken en nog meer.



Zou ik aan kunnen sluiten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivalamor schreef op 24 april 2016 @ 08:20:

Hoi,



Ik woon sinds juli in Utrecht en ik zou wat meer mensen leren kennen.

Ik ben 29 jaar, spontaan en ondernemend.

Daarnaast hou ik van sporten, koken, series kijken en nog meer.



Zou ik aan kunnen sluiten?



Hee!



Als je even het knopje aanzet dat je privéberichten kunt ontvangen, kunnen we daar verder praten
Hoi,



Als het goed is moet het nu lukken????
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben ook wel geïnteresseerd:)

Ik woon al een aantal jaar in Utrecht, heb hier gestudeerd. Heb veel contacten en vriendinnen gehad tijdens mijn studententijd maar zoals dat gaat is iedereen een beetje vervlogen, verhuisd en gesetteld door de jaren heen. Heb wel aardig wat contacten hier, maar velen toch best oppervlakkig en onregelmatig. Woon sinds een jaar samen met mijn vriend, hij heeft een enorme vriendengroep, maar merk dat ik hierdoor (meer) eigen vriendinnetjes om me heen mis om mee te stappen, naar festivals te gaan, koffie mee te drinken, series te kijken, tripjes mee te maken, wijntjes mee te drinken, biosjes te bezoeken enz enz. Ik ben 29 jaar(maar wel jong 29;)) en dus ook wel opzoek naar weer wat meer vriendinnetjes in Utrecht. Misschien mag ik aansluiten?



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, leuk dat er zoveel reacties binnenkomen!

In de privéberichten ben ik het een beetje aan het rondvragen, maar voor het gemak vraag ik het hier ook maar.

Het lijkt mij namelijk erg leuk om morgenavond met Koningsnacht een kennismakingsavondje te hebben. In de avond kennismaken met een drankje en daarna de stad in. Het is erg kort dag, maar als je geïnteresseerd bent, kun je mij een privébericht sturen met je nummer, dan zal ik een groepsapp maken met iedereen
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Sinds een paar maanden woon ik in Utrecht vanwege nieuw werk en ik ben de stad volop aan het ontdekken.

Ik ben net 27 en hou van eigenlijk alles wat hierboven ook al genoemd is buiten de deur eten, drinken, stappen, netflix, sporten, festivals, etc.

Het lijkt me ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, dus ik sluit me graag bij jullie aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eline89 schreef op 04 mei 2016 @ 21:14:

Hi meiden!

Sinds een paar maanden woon ik in Utrecht vanwege nieuw werk en ik ben de stad volop aan het ontdekken.

Ik ben net 27 en hou van eigenlijk alles wat hierboven ook al genoemd is buiten de deur eten, drinken, stappen, netflix, sporten, festivals, etc.

Het lijkt me ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, dus ik sluit me graag bij jullie aan!Hee! Als het goed is, heb ik je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ook ik heb wel interesse! Woon zelf in Utrecht en na mijn studententijd is de vriendengroep ook een beetje uit elkaar gevallen. Ik ben 25 en hou wel van een hapje en drankje. Ook vind ik het erg leuk om sportief bezig te zijn.

Ik zou me graag bij jullie aansluiten (als dit kan)!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Zullen we een whatsapp-groep aanmaken? Dan kunnen we afspraken gaan maken :D

Als je je telefoonnummer in een PB naar mij stuurt, dan voeg ik je toe aan de groep!



Of Jolanda, als jij dat liever zelf wilt beginnen dan is dat prima natuurlijk. Jij bent immers met dit topic begonnen!



X
Alle reacties Link kopieren
quote:Guusje91 schreef op 06 mei 2016 @ 18:47:

Hi!



Ook ik heb wel interesse! Woon zelf in Utrecht en na mijn studententijd is de vriendengroep ook een beetje uit elkaar gevallen. Ik ben 25 en hou wel van een hapje en drankje. Ook vind ik het erg leuk om sportief bezig te zijn.

Ik zou me graag bij jullie aansluiten (als dit kan)!Hee Guusje! Sorry voor mijn late reactie! Zou je mij een pm kunnen sturen met je nummer? Dan kan ik je aansluiten
Alle reacties Link kopieren
Hi all,



Is er nog plaats voor een 27 jarige die haar vriendinnengroep in Utrecht wil uitbreiden? :-) jullie klinken als een leuke groep en ik zou me graag bij jullie aansluiten. Zelf woon ik nu ruim een jaar samen met mijn vriend in Leidsche Rijn, daarvoor in Utrecht Oost gewoond en in Groningen gestudeerd. Ik ben net afgestudeerd (eindelijk) en al geruime tijd aan het werk. En zoals bij zovelen begint de realisatie dat het wel erg fijn is om een vriendinnengroep in de buurt te hebben om mee te stappen, naar festivals te gaan, koffie of wijntjes mee te drinken of gewoon op de bank te hangen en leuke verhalen met elkaar te delen. Gewoon gezelligheid!



Hoop iets van jullie te horen.



liefs,

Angelique
Alle reacties Link kopieren
quote:LittleSpender schreef op 12 mei 2016 @ 16:54:

Hi all,



Is er nog plaats voor een 27 jarige die haar vriendinnengroep in Utrecht wil uitbreiden? :-) jullie klinken als een leuke groep en ik zou me graag bij jullie aansluiten. Zelf woon ik nu ruim een jaar samen met mijn vriend in Leidsche Rijn, daarvoor in Utrecht Oost gewoond en in Groningen gestudeerd. Ik ben net afgestudeerd (eindelijk) en al geruime tijd aan het werk. En zoals bij zovelen begint de realisatie dat het wel erg fijn is om een vriendinnengroep in de buurt te hebben om mee te stappen, naar festivals te gaan, koffie of wijntjes mee te drinken of gewoon op de bank te hangen en leuke verhalen met elkaar te delen. Gewoon gezelligheid!



Hoop iets van jullie te horen.



liefs,

AngeliqueHee Angelique! Je kunt me een pm sturen met je nummer, dan voeg ik je toe in de groep!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Hebben jullie inmiddels al afgesproken en was het gezellig? Is het eventueel mogelijk om een volgende x ook aan te schuiven?



Ik ben 26 en woon in Utrecht! Het lijkt mij ook heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen!



Groetjes, Mirjam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven