Gordijnen Hema 'Amsterdam verduisterend wit'?

21-05-2016 20:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ervaring? Geheel verduisterend op de slaapkamer of valt het tegen?
Geheel verduisterend. Volgende week 20% korting
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook, blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat Amsterdam in de titel?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat ze zo heten.
Alle reacties Link kopieren
Ja heten zo!

Echt donker dus?

Niet goedkoop

Ogend!
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft de blauwe op zijn kamer. Zelfs met de volle zon is het pikkedonker!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de lichtgrijze variant en ben er heel blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ze ook. Verduisteren prima. Enige nadeel vind ik dat de stof vrij stug is, dus niet mooi soepel valt. Maar goed, je kunt niet alles hebben hè! En al helemaal niet voor die prijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de witte een de blauwe gehad, die witte verduisterde minder dan de blauwe vond ik! Maar wel beter dan mijn witte verduisteringsgordijn van een speciaalzaak a 400,-
Alle reacties Link kopieren
Meiden, we Willen de witte. Verduisteren deze voldoende? Komt er geen licht doorheen? Enkel langs kieren?

Iemand een foto hoe ze er uitzien?
Alle reacties Link kopieren
Vier weken terug heb ik Amsterdam Verduisterend wit gordijnen besteld en verwacht ieder moment dat ze klaar kunnen zijn. Ik heb deze gekocht, omdat het de meest verduisterend witte gordijnen zijn die ik kon vinden met een dergelijk lage prijs. Zodra ze hangen laat ik wel weten wat het resultaat is.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je!! Hoop ook dat ze er een beetje mooi uitzien, niet goedkoop zeg maar
Alle reacties Link kopieren
De gordijnen zijn gisteren binnengekomen en hangen inmiddels voor de ramen. Hoewel de zon er gezien het weer nog niet vol op heeft kunnen staan, lijken ze volledig verduisterend zijn. Wel zijn de gordijnen iets anders wit dan ik had verwacht, een koel wit en neigen naar heel licht grijs.
Alle reacties Link kopieren
Ok, dank! Maar in combi met ral 9010 niet afstekend toch?

Wel gewoon mooi of toch Beetje goedkoop zien ze eruit?

Fijn dat je berichtje stuurt! Ivm aanbieding wil ik xe vandaag nl bestellen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze sinds een paar dagen in de woonkamer hangen. Verduisteren heel goed. Vind ze er helemaal niet goedkoop uitzien. Het wit neigt inderdaad wel iets naar lichtgrijs, vind ik juist mooi (ook naast een witte muur).

Ik ben erg tevreden!
Alle reacties Link kopieren
Ze zien er absoluut niet goedkoop uit inderdaad. Mijn moeder was er ook helemaal weg van; het is dat ze net nieuwe gordijnen gekocht heeft.



De kleur is ook erg mooi, maar anders dan ik verwacht had en vloekt een beetje met mijn oude inrichting (die er toch uitgaat). Ik heb overigens de gordijnenbak in Ral9010 geverfd en de combinatie kan prima.



Heel veel succes en plezier met de gordijnen alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven