Ineens andere vakantie bedenken.

25-05-2016 10:07 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zouden met onze drie tieners gaan kamperen in Engeland. Helaas gaat het al een tijdje niet zo goed tussen en ons en we hebben gisteren besloten apart op vakantie te gaan.



Dat betekent een andere vakantie gaan bedenken voor mij en 15-jarige puberzoon. Hij pubert enorm en ik zie er wel een beetje tegenop. Daarom dacht ik aan een weekje kamperen in de Ardennen ofzo. Hij is namelijk wel heel sportief en we houden allebei van buiten en actief zijn.



Maar misschien heeft iemand andere suggesties voor ons? Ik ben nog erg verdrietig over deze beslissing en denk nog niet echt helder. Het nadenken over de vakantie geeft me in ieder geval wat welkome afleiding.
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
quote:aquamarijne schreef op 25 mei 2016 @ 21:25:

Zoon wil graag naar de Ardennen. Bedankt iedereen voor het meedenken. Ik heb ook heel veel ideeën op gedaan voor in de toekomst.Hoop dat jullie een leuke vakantie gaan hebben! Ik was laatst in de buurt van Dinant; heel veel buitensportmogelijkheden en goed bereikbaar vanuit Nederland.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Als hij sportief is en een beetje van klimmen houdt, zou je ook naar Bretagne kunnen gaan. Mooie rotskusten die bij ieder punt weer anders zijn. En in de dorpen/stadjes is het 's avonds goed toeven. Ook voor pubers. Veel mooie Franse meisjes voor hem :-) (en die leren tegenwoordig goed Engels op school).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven