Mode & Beauty alle pijlers

Exolfiant vraagje

25-05-2016 22:19 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
fsdg
Waarom een wattenstaafje?
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 25 mei 2016 @ 22:24:

Waarom een wattenstaafje?had gehoord dat het een betere effect geeft ofzo, iig beter dan met de hand
Alle reacties Link kopieren
Een wattenschijfje lijkt me makkelijker. Ik ga een keer of twee/drie over mijn gezicht, geen probleem. Wat gebruik jij precies?
Life is short. Eat dessert first.
Ik kan me echt niet voorstellen dat je met zo'n slap wattenstaafje effectief kunt exfoliëren . Heb je een scrub of een peeling? Een scrub heeft alleen scrubkorreltjes die de losse dode huidcellen eraf halen, een peeling bevat enzymen die de huid verweken waardoor de dode huidcellen die nog 'vastplakken" ook worden verwijderd.



In het 2e geval zou ik je aanraden echt maximaal 1 keer in de week te exfoliëren (liefste zelfs iets minder misschien), als je gewoon een scrub hebt.. ja ligt aan je huid eigenlijk. Bij scrubben max 1 keer in de week. Maar persoonlijk denk ik dat een wattenstaafje echt niet beter is ofzo dan je handen. Stond er toen bij waarom dit was? Met bewijs of een logische reden?
Alle reacties Link kopieren
ik las ex olifant...
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Ik gebruik iedere dag een exfoliant met 1% bha en dat gaat prima. Ik smeer gewoon met m'n vingers. In de zomer, op zonnige dagen, gebruik ik het trouwens niet iedere dag, omdat de huis gevoeliger wordt voor de zon.



Welke exfoliant gebruik je? En hoe sterk is deze?
Ik ga Ff googelen wat exfoliant is
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik nou nooit. Scrubben heb ik ook maar een of twee keer gedaan en ik was niet onder de indruk.



En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 25 mei 2016 @ 23:01:

ik las ex olifant...Haha, ik ook! Ik dacht al, wat zal ie nu zijn. Een soort transspecies. Een olifant geboren in een verkeerd lichaam. Tis nu eindelijk een zeepaardje, zo voelde hij zich al zo lang hij zich kon herinneren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Padoempats schreef op 26 mei 2016 @ 01:17:

[...]





Haha, ik ook! Ik dacht al, wat zal ie nu zijn. Een soort transspecies. Een olifant geboren in een verkeerd lichaam. Tis nu eindelijk een zeepaardje, zo voelde hij zich al zo lang hij zich kon herinneren.



Krijgt mental pictures van een olifant die tussen de zeepaardjes wil gaan spelen en zeer verdrietig is omdat de zeepaardjes daar niet zo'n zin in hebben.

Zeepaardje formaat olifant doet het ook wel goed
Alle reacties Link kopieren
dit is de exfoliant die ik gebruik

sry voor de late recatie

http://www.paulaschoice.n ... cid-liquid-exfoliant.html
Ik vond de 2% zelf iets te veel voor elke dag en daarom ben ik overgestapt naar de 1%, maar ook de 2% kun je sowieso twee keer per week wel blijven gebruiken. En in 2x deppen zie ik ook geen probleem. Met een scrub zou het anders zijn, want dat beschadigt je huid.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met de vingers en 2x is zonde vh product.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven