Groesbeek!!

26-05-2016 10:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels al leuke mensen ontmoet! Krijg mijn bericht niet verwijderd helaas!!

Outta here!
Hi , wat een leuk bericht! Ik woon dan niet in Groesbeek (half uurtje verder) maar ik ken het dorp een beetje; Het is nogal ons kent ons en de beste manier om daar mensen te leren kennen is door actief te zijn binnen verenigingen!
Alle reacties Link kopieren
Groesbeek
Alle reacties Link kopieren
quote:zusters schreef op 26 mei 2016 @ 11:28:

Hi , wat een leuk bericht! Ik woon dan niet in Groesbeek (half uurtje verder) maar ik ken het dorp een beetje; Het is nogal ons kent ons en de beste manier om daar mensen te leren kennen is door actief te zijn binnen verenigingen!Inderdaad, heel erg. Probeer je zo snel mogelijk aan te melden bij een of meer verenigingen, want anders blijf je sowieso altijd een buitenstaander.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 26 mei 2016 @ 11:57:

[...]



Inderdaad, heel erg. Probeer je zo snel mogelijk aan te melden bij een of meer verenigingen, want anders blijf je sowieso altijd een buitenstaander.Haha, ik dacht , ik zeg het nog even subtiel. Het is me nogal een dorp ja!
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_182466 wijzigde dit bericht op 01-06-2016 12:32
Reden: Geen reactie
% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Wat een trieste reacties van sommige mensen! Waarom reageren op mijn oproepje als er nee wordt geschud of negatief wordt gereageerd..Vervelen jullie je ofzo?!

Ik hou helemaal niet van verenigingen,dus daar zal ik mij sowieso nooit bij aanmelden! Whahaha

Dat je dan altijd een buitenstaander daar blijft, slaat al helemaal nergens op! Wat een onzin!

Ik vind het leuk daar gelukkig! :D

Ik ga je mailen Daredevil! Zit hier niet zovaak..rare figuren hier!

Tot mails!
Wtf?!

Ik geef je oprecht advies en dan reageer je als 1 of ander randdebiel.



Nou Daredevil, daar ben je mooi klaar mee!
TO heeft mij in een privebericht uitgemaakt voor kankerwijf en meer van dat soort fraaie verwensingen. Beware!
Alle reacties Link kopieren
Dat meen je niet zusters.. Jou reactie was toch normaal.. Raar mens dan die to!!
Alle reacties Link kopieren
quote:zusters schreef op 06 juni 2016 @ 09:06:

TO heeft mij in een privebericht uitgemaakt voor kankerwijf en meer van dat soort fraaie verwensingen. Beware!







Dan snap ik opeens een stuk beter waarom TO vrienden zoekt, met zulk gedrag zal ze er vast niet veel hebben.
Ja, ik heb een melding gemaakt bij de mods inclusief kopie van het bericht.



Die heeft ze echt niet op een rijtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven