Entertainment alle pijlers

The walking dead: bakvissen-topic

25-05-2016 21:25 3002 berichten
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.









Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: waiting dead

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear the walking dead

Comics: link 1, link 2, link 3

(werkende links volgen)
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 25 mei 2016 @ 21:38:

Waarom hebben jullie nieuwe nicks?Omdat ik vandaag pas geleerd heb hoe ik dat moest doen
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Wow ik heb wat gemist in deze voor mij drukke week, er is dus al een nieuw topic, leuk leuk leuk.

Loop deze de avond 4-daagse en heb al 20 kilometer erop zitten, morgen de laatste vijf, ondertussen mooi in de omgeving al schuilplekken kunnen spotten
Alle reacties Link kopieren
Lovestar, wij hebben 1 gemeenschappelijke vriend op FB.
Alle reacties Link kopieren
quote:mimami schreef op 25 mei 2016 @ 21:57:

Wow ik heb wat gemist in deze voor mij drukke week, er is dus al een nieuw topic, leuk leuk leuk.

Loop deze de avond 4-daagse en heb al 20 kilometer erop zitten, morgen de laatste vijf, ondertussen mooi in de omgeving al schuilplekken kunnen spotten Goed bezig! Niet alleen een mascotte, maar ook een scout (verkenner).
Alle reacties Link kopieren
Yep, heb paar mooie schuilplaatsen ontdekt hier in de buurt



Heb net even snel terug gelezen in oude topic, zou me heel graag toevoegen aan de fb groep, kan dat nog?
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard, mimami!
Alle reacties Link kopieren
Laatste!!
Alle reacties Link kopieren
Mimami, je hebt bericht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even checken
Alle reacties Link kopieren
Oeps
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb terug gestuurd Liadin
Alle reacties Link kopieren
Gezien, mimami.
Alle reacties Link kopieren
Even tvp! Geen tijd om bij te lezen.. zie iets over nieuwe nicks? Ik ben nu al uit mn structuur en moet nog bijlezen
Alle reacties Link kopieren
Oh een fb groep!! Leuk! Mag ik ook meedoen?
quote:mimami schreef op 25 mei 2016 @ 21:57:

Wow ik heb wat gemist in deze voor mij drukke week, er is dus al een nieuw topic, leuk leuk leuk.

Loop deze de avond 4-daagse en heb al 20 kilometer erop zitten, morgen de laatste vijf, ondertussen mooi in de omgeving al schuilplekken kunnen spotten Oh echt? Heb altijd bewondering voor mensen die dat kunnen/doen
quote:Liadan schreef op 25 mei 2016 @ 21:59:

Lovestar, wij hebben 1 gemeenschappelijke vriend op FB.



Dat kan niet?

*gaat snel kijken*
Ik zie het....



En wie



(was even mijn stuk aan het aftypen net)
quote:ZeezoutCaramel schreef op 25 mei 2016 @ 23:05:

Oh een fb groep!! Leuk! Mag ik ook meedoen?Als je er tegen kan begluurt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan ik handelen denk ik . Zal morgen even iemand pb'en ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Even een tvp
Uhm... stuff... and things
En hier ook goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!

Ik mis mijn plaatjesplakrechten
Wow. I wish I could speak whale.
idem, ik wilde een good norming plakken. Maar ja
Ik mis ze ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven