Entertainment alle pijlers

Formule 1/ Max Verstappen

31-10-2015 22:10 3008 berichten
Hmm, dit topic zal waarschijnlijk voor geen meter gaan lopen, maar ik waag het er op (aangezien er nog geen Formule 1 topic is) en geen sport peiler trouwens ^^.



Formule 1, Max Verstappen.

De jongste coureur ooit in de Formule 1.

Op 26 augustus 2014 reed hij voor het eerst in een Formule 1-auto, hij was toen pas 16. Sinds 2015 komt hij uit voor het team Scuderia Toro Rosso (met zeventien jaar en drie dagen was hij hiermee de jongste coureur die ooit in actie kwam tijdens een Formule 1-raceweekend, hij heeft pas sinds een maand zijn echte rijbewijs).

De kenners vergelijken zijn race-stijl met een Ayrton Senna, een Michael Schumacher. Oftewel, een natuurtalent, een toekomstig wereld kampioen. Iemand waarvan we nog veel gaan zien.



Hoe denken (als er al kijkers zijn ^^) jullie daarover?

Ik volg de Formule 1 sinds 1993 ofzoiets, toen Jos (de vader van Max) begon.



Persoonlijk denk ik dat Max een natuurtalent is. Once in a while zie je dat soort coureurs in de Formule 1. Max is er 1 van denk ik. Wel jong nog, en hij moet echt nog wel wat leren, maar de potentie is zo duidelijk aanwezig.



quote:Corona67 schreef op 21 mei 2016 @ 14:39:

[...]

(Bekende avatar btw)
quote:Corona67 schreef op 20 mei 2016 @ 19:30:

Jeejjjj

Ik ga naar de familie racedagen in Zandvoort met mijn zoon



Wat leuk!



Veel plezier alvast!
quote:Kokoro schreef op 21 mei 2016 @ 14:30:

Net het interview met Pauw gekeken. Wat ist een held met z'n 18 jaar, die vent. Zo bescheiden en volwassen! Daar kunnen sommige voetballers en artiesten nog een puntje aan zuigen. Dit is ook een ordinaire tvp !



Mee eens.



Max is zo volwassen en wijs in zijn praten (en daden) over racen. Zijn sport en passie (op andere vlakken weet ik dat natuurlijk niet )



Er zijn mensen in mijn omgeving die zeggen dat Max heeft gewonnen door zijn jeugdige onbezonnenheid. Onbezonnenheid? Een talent in deze sport kun je niet zijn zonder intelligentie, zelfbeheersing en discipline.

Grrrrrrr.



Alsof je zomaar even, zonder hersenen een stoeltje in de F1 krijgt.

En ze vergeten ook maar even dat hij zijn jeugd (ziel) en zaligheid in deze sport heeft gelegd.



Ik hou maar op
quote:MonteCara schreef op 21 mei 2016 @ 16:48:

[...]





Wat leuk!



Veel plezier alvast!Dank je !
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 21 mei 2016 @ 17:12:

[...]

Er zijn mensen in mijn omgeving die zeggen dat Max heeft gewonnen door zijn jeugdige onbezonnenheid.

Zo komt het op mij niet over.



Eerder dat zijn jeugdigheid er misschien voor zorgt dat hij rijdt, focus heeft en op de een of andere wijze tot nu toe weinig gevoelig lijkt te zijn voor de totale poppenkast erom heen. Hij heeft alles in dop wat een goede vakman nodig heeft, hij rijdt, hij wil winnen en daar focust hij zich op. En daarna weer op een volgende training/kwalificatie/wedstrijd.



Ik heb echt geen enkel verstand van de sport F1 maar zo komt hij in de pers op mij over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MonteCara schreef op 21 mei 2016 @ 17:12:

[...]

Mee eens.



Max is zo volwassen en wijs in zijn praten (en daden) over racen. Zijn sport en passie (op andere vlakken weet ik dat natuurlijk niet )



Er zijn mensen in mijn omgeving die zeggen dat Max heeft gewonnen door zijn jeugdige onbezonnenheid. Onbezonnenheid? Een talent in deze sport kun je niet zijn zonder intelligentie, zelfbeheersing en discipline.

Grrrrrrr.



Alsof je zomaar even, zonder hersenen een stoeltje in de F1 krijgt.

En ze vergeten ook maar even dat hij zijn jeugd (ziel) en zaligheid in deze sport heeft gelegd.



Ik hou maar op



Ze moeten eens een dagje meetrainen met hem.

Denk dat ze na een uur kotsend en met hun nek uit de kom naar huis gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 21 mei 2016 @ 21:02:

[...]





Ze moeten eens een dagje meetrainen met hem.

Denk dat ze na een uur kotsend en met hun nek uit de kom naar huis gaan.



Zeg dat.

Hoewel al een oud artikel, wordt hier nog eens uitgelegd hoeveel G-kracht er kan zijn/is:

http://www.f1journaal.be/ ... cial/special-de-g-kracht/
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 19 mei 2016 @ 12:49:

[...]



Dan hebben wij niet ver van elkaar daar gelopen!



Ik denk dat jij er wat jaartjes eerder was. Ik was er in 2010 en volgens mij is Jacques Villeneuve in 2006 gestopt toch?

Wel leuk, je ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig interview trouwens gisteravond! Soms zie je echt dat hij nog jong is, door sommige reacties en antwoorden. Ontwapenend is hij dan. Maar een topsporter hoor, met die discipline en volwassen kijk op sommige dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjescode schreef op 21 mei 2016 @ 22:29:

[...]





Ik denk dat jij er wat jaartjes eerder was. Ik was er in 2010 en volgens mij is Jacques Villeneuve in 2006 gestopt toch?

Wel leuk, je ervaringen!

Klopt, ik was er in 1988.



Ziet er naar uit dat ik zondag gewoon thuis de race kan kijken Dochter heeft verjaardagsfeestje van een vriendinnetje (op een zondag, haha) en er moet natuurlijk iemand thuis blijven. Aangezien het familiefeest op zondag mijn schoonfamilie betreft moet mijn vriend daarheen



Goed, het is nog niet 100% zeker want vriend opperde of we dochter niet alvast zaterdag bij vriendinnetje konden laten slapen maar dat lijkt me écht geen goed idee.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Zou mooi zijn als je het kan kijken. Ik heb de agenda leeg gepland van 13:00-16:00. :-) En ook de zaterdag tijdens de kwalificatie.
Louise dat kan echt niet, je dochtertje al bij vriendinnetje laten slapen Je kunt altijd zeggen dat het te druk zal worden voor zowel dochter als ouders die het kinderfeestje organiseren
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 26 mei 2016 @ 10:19:

Louise dat kan echt niet, je dochtertje al bij vriendinnetje laten slapen Je kunt altijd zeggen dat het te druk zal worden voor zowel dochter als ouders die het kinderfeestje organiseren

Precies mijn insteek. Kun je echt niet verlangen van die ouders. Die hebben het dan al druk zat.



Besef dat ik nu ook de Champions League kan kijken! Alhoewel dat minder interessante clubs zijn. Ach, ik maak er gewoon een gezellig meidenavondje van met mijn meissie. Toastjes, zelfgemaakte popcorn. En wat er overblijft is voor mij zondagmiddag
Poep, wie heeft jou gescheten?
Heel goed, Louise!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de 1e vrije training even aangezet tijdens het opruimen. :-)
Alle reacties Link kopieren
En, hoe gaat ie? Ik zit op mijn werk. Eens kijken of er online wat te vinden is.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
GPupdate doet een verslag zie ik.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Jammer, had hem graag met de nieuwe motor zien rijden dit weekend.

Maar goed, misschien na Barcelona ook goed dat de druk er heel even afgehaald wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 26 mei 2016 @ 10:40:

En, hoe gaat ie? Ik zit op mijn werk. Eens kijken of er online wat te vinden is.Ziggo gaat deze race online gratis beschikbaar stellen hoorde ik vanochtend. Ook voor niet-Ziggo klanten.
Alle reacties Link kopieren
Oh gaaf. Even kijken wat de kwaliteit zal zijn met een live stream. Anders wordt het gewoon de Duitse RTL met bierreclame
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, moest even mijn dochter uit school halen. Toen ik weg ging stond hij 5e, maar hij heeft heel lang de 3e tijd gehad.
Alle reacties Link kopieren
Cadeautje van Ziggo



http://www.ad.nl/ad/nl/38 ... pen-online-live-uit.dhtml



Ook voor niet abonnees.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben al mosterd zie ik.
Al een account? Log dan hier in.
4e in de tweede vrije training, netjes.



En een oops momentje bij de auto van Hamilton, plakkertje erover en verder :

https://streamable.com/sjet
En dat me de langzame auto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven