Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Starshine schreef op 25 mei 2016 @ 08:11:

Je weet dat dat een wietplant is he?Je hebt gelijk, ik zie dat nu pas. :')
Alle reacties Link kopieren
ik pas toen jij het zei !! hahaha
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Die wietplant!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:minnimouse schreef op 25 mei 2016 @ 07:43:

[...]



Die zag ik ook op de weggeefhoek van Utrecht.Ik ook haha wat een waus.
quote:rozebriefpapier schreef op 25 mei 2016 @ 09:28:

[...]



Je hebt gelijk, ik zie dat nu pas. :')
Alle reacties Link kopieren
Wat een hilarisch topic is dit toch ook.



Ik kreeg een persoonlijk bericht van iemand dat ik een hartje op mijn status moest zetten tegen borstkanker. Is het weer zo veer.....





Deze gaat geloof ik in de negeer.



Dat plaatje van Jezus die checkt of er genoeg likes zijn voor het zieke kind vind ik hilarisch. Alleen post ik die maar niet want ik woon op de Bible Belt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vandaag een pb van iemand waarbij ik ooit info heb opgevraagd (vrijblijvend). Wel een soort organisatie maar niet commercieel.

Krijg ik dus een FB bericht of haar mail misschien in de ongewenste box terechtgekomen is. Ik vind dit wel raar, om potentiele clienten op FB te gaan benaderen.
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 25 mei 2016 @ 18:46:

Ik kreeg vandaag een pb van iemand waarbij ik ooit info heb opgevraagd (vrijblijvend). Wel een soort organisatie maar niet commercieel.

Krijg ik dus een FB bericht of haar mail misschien in de ongewenste box terechtgekomen is. Ik vind dit wel raar, om potentiele clienten op FB te gaan benaderen.



Hmm ja...

Aan de andere kant, ik had ooit een oplader via de sigarettenoplader besteld via een bedrijf. Ik had keurig netjes merk etc ingevoerd en besteld, en betaald.

Stel, ik wil merk X.

Ik krijg merk Y.

Die past echt niet.

Dus ik mail bedrijf dat ik toch X heb besteld (zie bestelbevestiging) en dat ik Y heb ontvangen. Wat nu?

Bedrijf roept duizend excuses en vraagt mij om Y retour te zenden en dat ik X zal ontvangen.

Okee, faire deal.

Verzenden Y mag tegen kosten Bedrijf. Dus ik stuur eea. retour.

En dan wordt het stil.

Heel stil.

OORVERDOVEND stil.



Dus na diverse mails en telefoontjes (inspreken bandje) ben ik er wel klaar mee.



Via PayPal draai ik de aankoop terug.

Maar ondertussen probeer ik via FB (het bedrijf) en persoonlijk (KvK is your friend) contact te leggen met de eigenaar.



Ik krijg via FB vooral boze berichten van 'vriendjes' dat dit geen manier van doen is.

Volkomen mee eens. Je informeert je klanten.



Uiteindelijk wordt via Pay Pal de aankoop teruggedraaid.

Dan volgen gebelgde mails van de leveranciers dat dit niet leuk is.

Nee, snap ik. Maar COMMUNICEER KLOJO!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik zag weer een tenenkrommend pareltje voorbij komen



Kwam vandaag deze tegen. Vond 'm wel passend.



quote:damocles schreef op 26 mei 2016 @ 20:59:

Kwam vandaag deze tegen. Vond 'm wel passend.



[img]http://i.imgur.com/ORuzcvN.png[/img]He, hebben wij dezelfde vriend :-)
Alle reacties Link kopieren
Weer een pareltje!

Alle reacties Link kopieren
Een bedrijf plaatst een vacature op FB. reactie eronder: Ik heb wel interesse bel me maar op nr .....
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:Baankje1 schreef op 02 juni 2016 @ 09:00:

Een bedrijf plaatst een vacature op FB. reactie eronder: Ik heb wel interesse bel me maar op nr .....Als het nou zo makkelijk was
Alle reacties Link kopieren
Andere reactie is van iemand dat ze werk zoekt in een bepaalde plaats
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
tvp
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:proudmama33 schreef op 26 mei 2016 @ 17:37:

Ik zag weer een tenenkrommend pareltje voorbij komen



[afbeelding]Deze is zo fout, dat 'ie bijna grappig is
Alle reacties Link kopieren
quote:Baankje1 schreef op 02 juni 2016 @ 09:00:

Een bedrijf plaatst een vacature op FB. reactie eronder: Ik heb wel interesse bel me maar op nr .....
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me de laatste tijd aan reclames van Facebookvrienden. Dan blijken de laatste paar berichten Gedeelde reclame te zijn en geen eigen berichten.



Ik ben een fanatiek Facebookgebruiker maar aan Delen van reclame doe ik niet mee. Ik blijf het zien als een online dagboek die je eventueel met Vrienden kunt Delen. Reclame zijn geen onderwerpen voor een dagboek. Nieuwsfeiten en grappige video's weer wel.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me de laatste tijd aan reclames van Facebookvrienden. Dan blijken de laatste paar berichten Gedeelde reclame te zijn en geen eigen berichten.



Ik ben een fanatiek Facebookgebruiker maar aan Delen van reclame doe ik niet mee. Ik blijf het zien als een online dagboek die je eventueel met Vrienden kunt Delen. Reclame zijn geen onderwerpen voor een dagboek. Nieuwsfeiten en grappige video's weer wel.
World of Warcraft: Legion
Ik zit op een wijkFB en daar zitten nogal Geert stemmers op. Prima gaat toch om de wijknieuwtjes en de rest lees ik omheen.



Gisteren had er eentje iets gepost van Geen AZC in Nederland mbt huurhuizen en eigen volk eerst. Allemaal schapen die zich boos maakten en daarom konden ze geen huurhuis krijgen in onze woonplaats ect... Er is alleen helemaal geen AZC is deze plaats. Nog sterker geen enkele vluchteling word hier opgevangen en komen dus ook geen huurhuizen stelen. Die inmense wachtlijsten is al 20 jaar een probleem en ligt aan de bestuurders van deze fijne stad.



Toen ik dat tikte had ik binnen 2 minuten een aantal verzoeken tot privegesprekken die ik niet ben gaan lezen maar heb geweigerd en wat openlijke verwensingen op die hoek staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 03 juni 2016 @ 09:05:

Ik zit op een wijkFB en daar zitten nogal Geert stemmers op. Prima gaat toch om de wijknieuwtjes en de rest lees ik omheen.



Gisteren had er eentje iets gepost van Geen AZC in Nederland mbt huurhuizen en eigen volk eerst. Allemaal schapen die zich boos maakten en daarom konden ze geen huurhuis krijgen in onze woonplaats ect... Er is alleen helemaal geen AZC is deze plaats. Nog sterker geen enkele vluchteling word hier opgevangen en komen dus ook geen huurhuizen stelen. Die inmense wachtlijsten is al 20 jaar een probleem en ligt aan de bestuurders van deze fijne stad.



Toen ik dat tikte had ik binnen 2 minuten een aantal verzoeken tot privegesprekken die ik niet ben gaan lezen maar heb geweigerd en wat openlijke verwensingen op die hoek staan.

Nou en, er stemmen zoveel mensen op Geert Wilders.

Net of je dan meteen een racist bent...
Alle reacties Link kopieren
quote:Autofan schreef op 03 juni 2016 @ 09:28:

[...]



Nou en, er stemmen zoveel mensen op Geert Wilders.

Net of je dan meteen een racist bent...Het is denk ik de toon van veel plaatjes is, die pro-Geert groepen plaatsen en aanhangers weer delen die een beetje kort door de bocht zijn en daardoor ergerlijk voor sommige anderen. En verwensingen slaan ern constuctief gesprek dood.
Alle reacties Link kopieren
quote:Autofan schreef op 03 juni 2016 @ 09:28:

[...]



Nou en, er stemmen zoveel mensen op Geert Wilders.

Net of je dan meteen een racist bent...

Nou, als er Geert-stemmers tussen zitten die zulke plaatjes delen, en dan gaan lopen schreeuwen/beledigen/ontvrienden als je een valide argument geeft, laat dat blijken dat zij hun standpunt blijven vasthouden, geen enkel tegenargument hebben, en niet open staan voor discussie.



Aan de andere kant, de overheid heeft voor alles een budget, dus ook voor sociale huurwoningen. De inkomsten van elke woningbouwvereniging bestaan voor een deel uit dat budget en een deel eigen inkomsten uit huurinningen. Ook wordt er budget gereserveerd voor het opvangen en begeleiden van vluchtelingen, en integratie van goedgekeurde asielzoekers. Met de plotselinge grote stroom van vluchtelingen zal dat budget niet voldoende zijn, en moet er extra geld worden vrijgemaakt. Dat doen ze onder andere door te bezuinigen in andere budgetten, zoals die voor sociale huurwoningen. Dat er geen asielzoekerscentrum is in een bepaalde regio, wil niet zeggen dat de sociale voorzieningen in die regio er geen gevolgen van ondervinden. Het zijn alleen indirecte gevolgen. Direct gevolgen zijn ook mogelijk. Asielzoekers kunnen niet altijd kiezen in welke regio ze willen wonen, het is goed mogelijk dat de overheid besluit om asielzoekers te spreiden over het land en te huisvesten in een regio waarin geen asielzoekerscentrum gevestigd is.



Ik vind het niet meer dan logisch. We hebben een plicht om mensen in nood te helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven