Mode & Beauty alle pijlers

Lange t-shirts voor vrouwen

25-05-2016 16:09 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waar de langere dames hun shirts kopen.

Normaal gesproken kon ik nog wel slagen bij s.oliver , esprit , we.

Maar tegenwoordig zijn die laatste twee veel breder en korter geworden.

Ik ben niet extreem lang 1.85m , maar toch wil het steeds minder goed lukken.

Iemand tips voor wat betaalbare merken?
Ik lees even mee. Ik ben maar 1.70 maar truitjes zijn altijd te kort, erg irritant...
Longshirts van Kruidvat, Anna Rolfi.

Van Zeeman.

Van Hema.

Van H&M.

Van C&A.
Alle reacties Link kopieren
Hema heeft extra lange basic's. (hempje/korte en lange mauw). Kost tussen de 6-8 euro
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
ja ik ben 1,66 en hou ook niet van kort, maar meestal slaag ik bij de h & m die zijn eigenlijk nooit zo kort.

Zara zal er tussen hangen, en hema ........... heeft vaak ook wel aardig spul, maar bij de vero moda/ only kan je vaak ook wel slagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik haal mijn basic shirts altijd bij the Sting, liefst in de opruiming. Moet er wel bij zeggen dat ik vrij kort ben, dus ik weet niet of die shirts bij jullie misschien als naveltruitjes doorgaan...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Didi. Basic hemden, t shirts en die zijn lang. Soms echt heel lang.
Ben 1.82 en haal ze bij Steps en Hema.
Ik vind het juist weer makkelijker worden, de mode is blijkbaar niet meer zo heel kort. Esprit, Hema, Didi, H&M.
Hema en kruidvat.

Het is een tijdje hip geweest hè, lange shirts. Heerlijk, toen kon ik overal shoppen!



Als iemand toevallig nog een tip heeft voor extra lange zwangerschapsshirts, hou ik me aanbevolen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
1.81 hier en haal ze bij de Sting en bij de Hema.
Alle reacties Link kopieren
De basis shirts en hemdjes wil wel lukken dat is nooit een probleem idd hm vero moda.

Het gaat mij meer om tshirt's die je erop draagt zeg maar met een printje of iets.

Didi idd ook lange basis tops en ondersoort die heb ik ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:eekhoorn12 schreef op 25 mei 2016 @ 16:54:

Hema en kruidvat.

Het is een tijdje hip geweest hè, lange shirts. Heerlijk, toen kon ik overal shoppen!



Als iemand toevallig nog een tip heeft voor extra lange zwangerschapsshirts, hou ik me aanbevolen trouwens.Noppies had ik em hema. Kwam ze vandaag nog tegen wilde ze wegdoen om te verkopen.mocht jer interesse hebben hoor ik het wel ;)
H&M, Only
Alle reacties Link kopieren
Asos tall collectie?
Alle reacties Link kopieren
Only, altijd bij de only. Ze zijn er hier alleen niet altijd, dus soms ik wat gelukkig hebben. Maar als ze ze hebben sla ik er gelijk een paar in en daar doe ik jááren mee.
Vila basics, type officiel. Lange mouwen, korte mouwen en zonder mouwen in verschillende kleurtjes. Ik vind ook dat ze mooi blijven en een mooie halslijn hebben.
Only, Vila en hema hebben fijne lange (& betaalbare) basics. Vooral die van only vind ik zelf erg fijn. Blijven lang mooi en zitten lekker.
Alle reacties Link kopieren
Only, Vero Moda. Ik kan daar geen shirts of tanktops kopen, dat zijn voor mij complete jurken qua lengte. Een vriendin van mij is van jouw lengte, zij koopt daar altijd haar basic t-shirts en tops.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:binkie schreef op 25 mei 2016 @ 16:58:

De basis shirts en hemdjes wil wel lukken dat is nooit een probleem idd hm vero moda.

Het gaat mij meer om tshirt's die je erop draagt zeg maar met een printje of iets.

Didi idd ook lange basis tops en ondersoort die heb ik ook wel.

TO zoekt geen basics.



Ik ben ook op zoek naar wat langere shirts. Het is nu veel cropped of hoe het ook heet. Kort en wijd. Leuk als je 18 bent en strak in het vel, maar ik vind mijn navel-regio niet zo toonbaar
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Cropped tops kun je combineren met een langer shirt.



Maar ik vind dat idd ook een stijl voor de jeugd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een paar tshirts bij zalando gekocht. Zalando eigen merk met een V hals. € 9,95 per stuk. Ook ik ben 1.85 m en ze vallen bij mij ruim over de broek. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven