Entertainment alle pijlers

Drukte efteling vaderdag

26-05-2016 23:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Iemand ervaring met op vaderdag naar de Efteling gaan? Op de site zelf staat 'gezellig' druk, maar twijfel of dit klopt. Is er iemand al eens op vaderdag naar de Efteling geweest en hoe waren de wachttijden toen?
Gezellig druk was 2 weken geleden nog gewoon de hel. Files op laatste stuk heen al voor 10 uur. Uren in de rij voor de achtbanen, droomvlucht ect.
Lijkt me een slecht plan. Maar wij gaan altijd de donderdag na een schoolvakantie, ik ben verwend.
Alle reacties Link kopieren
'gezellig' druk klinkt als afgrijselijk druk.
Wij zijn in de vakantie op een gezellig drukke dag geweest en dat is me alleszins meegevallen. De langste rij was 3 kwartier, voor Joris en de draak. Ook een rij bij de Python en verder konden we bijna doorlopen, 10 minuten wachten. 's middags werd het overigens wel wat drukker.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel afhankelijk van het weer.

Gezellig druk met 22 graden en zon is niet te doen, terwijl gezellig druk met 15 graden en regen verwacht heerlijk is (nergens langer dan 15 a 30min wachten, behalve bij de Baron).



Er is dus vooraf niets van te zeggen, behalve dat het bij heel goed weer het zeker druk is deze maanden.
Alle reacties Link kopieren
Een zondag in juni?

Ik zou zeggen druk.
Alle reacties Link kopieren
De weersverwachting speelt een hele grote rol als het gaat om drukte. In principe kan het ontzettend druk zijn op elke zondag in Juni, maar als er druilerig weer voorspeld wordt, zal het rustig zijn.

Als het een week rotweer is geweest, en dan ineens 23 graden en zonnig, sta je zo overal drie kwartier in de rij.
Alle reacties Link kopieren
Een zondag in juni, is met redelijk weer al snel druk in de Efteling. Als er slecht weer voorspeld wordt is het beter te doen.



Je moet de Efteling kalender ook vertalen. Druk is Je kunt over de koppen lopen en staat meer in de rij dan wat anders. De gezellige bedrijvigheid betekent voor de populairste attracties is het aanschuiven maar de rest is te doen. Rustig is Kom alsjeblieft anders hebben we geen zak te doen. Wat veel mensen doen, waardoor het alsnog gezellig bedrijvig wordt

En dat dan nog weersafhankelijk.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven