Moeite met mijn vriendje zijn seksverled

26-05-2016 23:15 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik ben een 21 jarige man en ik heb nu al 5 maanden een vriendje van 22 en ik heb nu erg last van de gedachtes die krijg als ik denk aan het seksverleden van mijn vriendje. Hij is mijn eerste vriendje en ook eerste jonge waar ik seks mee heb gehad heb wel vaker wat met mannen gedaan maar nooit verder te gaan naar seks en mijn vriendje heeft een seks relatie gehad met een oudere gast voor 2 jaar lang en ze hebben regelmatig seks gehad en hij vertelde mij dat hij niks voor hem voelde en dat hij hem niet aantrekkelijk vond. Ik vraag mezelf steeds af waarom hij 2 jaar lang seks heeft gehad met iemand die hij niet aantrekkelijk vond en waar hij niks voor voelde, ik heb et hem ook gevraagd en hij zegt dat et alleen voor seks was en dat hij niet beter wist. Hij zegt dat et anders was dan met mij hij vind het met mij intiemer en lekkerder. Ik heb moeite met het accepteren van de seksrelatie die ik zou het minder erg vinden als hij seks heeft gehad met meerdere mannen in plaats van een seks relatie met iemand die niets voor hem betekende. Heeft iemand misschien tips voor me ik weet niet wat ik moet doen.
beter ga je dan alleen verkeren met maagden.
Alle reacties Link kopieren
Hier ergens is iemand op zoek naar een sekspartner voor een keer omdat in het verleden niet genoeg rond geneuk is, wil graag een keer met iemand anders rollebollen. Iets voor jou?



Hier, hier lezen. Zal je wel zien...
Alle reacties Link kopieren
Dit schreeuwt onzekerheid...
Alle reacties Link kopieren
Je kan er dus niet tegen dat hij een relatie voor jou heb gehad, want je zou het minder erg vinden als het met meerdere verschillende mannen was, in plaats daarvan (zegt hij) bleef hij seks hebben met dezelfde man voor een lange tijd.
Alle reacties Link kopieren
Zo is et leven
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat is het leven. Wen er maar aan. Of anders idd een maagd nemen.
Is het het idee dat hij seks en liefde kan scheiden bij het neuken? Daar is hij niet uniek in hoor.



Het lijkt me dat je je hier overheen moet gaan zetten, want anders kun je alleen nog maar een relatie aangaan met mannen die maagd zijn of die rondscharrelen met veel verschillende mannen.



Zelf zou ik overigens een enorme scharrelaar erger vinden qua normen en waarden verschil, maar dat ben ik.
Accepteer dat niemand het verleden kan veranderen. Hij heeft die relatie nou eenmaal gehad, daar is niets meer aan te doen of te veranderen.



En bedenk je vooraf bij vragen over eerdere partners/relaties of je het mogelijke antwoord wel wil horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 26 mei 2016 @ 23:33:

Accepteer dat niemand het verleden kan veranderen. Hij heeft die relatie nou eenmaal gehad, daar is niets meer aan te doen of te veranderen.

.

En als het wel kon, waarom zou hij?

Hij heeft niemand kwaad gedaan toch...
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-08-2017 15:03
Reden: privacy
99.49% gewijzigd
quote:Tessaa schreef op 26 mei 2016 @ 23:41:

Hij heeft dit aan jou durven vertellen, ondanks dat de kans erin zat dat jij negatief zou reageren. Dat vind ik dapper van je vriend en ik vind dat het intimiteit toont tussen jullie. Je vraagt om tips en mijn tip is om de situatie ook eens van die kant te bekijken: je vriend is open en eerlijk tegen je en hij geeft aan dat hij met jou véél blijer is dan met die man.



Hartstikke fijn dus!Precies! Geniet ervan
Dat is zijn verleden, dat hoort bij hem. Je kan het niet veranderen. Wel accepteren.

Hij kiest nu voor jou, dat is wat telt.
Alle reacties Link kopieren
Maak je geen zorgen. Dat zou je pas moeten maken als ie zich door Jan en Alleman liet nemen op een parkeerplaats en dat deed zonder rubbertje.



Dankzij die eerdere seksrelatie van 'm, heeft ie ervaring kunnen opdoen en daar profiteer jij nu van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 26 mei 2016 @ 23:24:

Hier ergens is iemand op zoek naar een sekspartner voor een keer omdat in het verleden niet genoeg rond geneuk is, wil graag een keer met iemand anders rollebollen. Iets voor jou?



Hier, hier lezen. Zal je wel zien...Een homosensuele man zal m niet omhoog krijgen van een nat tijgertje vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Springetje schreef op 27 mei 2016 @ 00:39:

[...]





Een homosensuele man zal m niet omhoog krijgen van een nat tijgertje vermoed ik.Tsja, zou kunnen ja.
Alle reacties Link kopieren
ET phone home.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Door ervaring leer je. Hij zegt, ik wist toen niet beter, maar nu ik jou heb ontmoet weet ik dat er meer is. Mooi Dat is liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven