Zwanger worden vanaf maart 2016 deel 2

04-02-2016 20:18 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals afgesproken een ander topic zodat de tabel up to date kan blijven!

Schrijf gezellig mee over het wel en wee van het (proberen) zwanger (te) raken!



Als ik iets aan moet passen graag DIKGEDRUKT



NicknameLeeftijd V/M Hoeveelste kindjeGeboorte 1e kindjeWanneer startenNODZwanger/UDBijzonderheden Bam1984 31 2e juli 2015 februari 1-8 - - Flessenpost 32/30 2e april 2014 maart 4-8 - - Giraf007 29/29 1e - maart - - Globetrotter91 25/30 1e - februari - - Helena6 30/35 2e maart 2014 maart -

5-12-2016 uitgerekend van een meisje Geslachtsbepaling 20-6 Isa__88 27/36 1e - maart 31-7 - - Jame 30/43 1e - februari 11-7 - - Mbwh 27/29 1e - februari - 10-12 uitgerekend Misple 33 1e - maart - 5-12

uitgerekend van een jongen - Misscura90 25/30 1e - juni - - Puckie89 27/30 1e - mrt-april 21-8 - - Sleepingbeauty87 28/31 1e - maart 23-7 - - Vanessakusje1987 29/42 1e - januari 5-8 - 13-12 vroeggeboorte 18 weken VivaMamaJST 33/35 2e juli 2013 mrt-april - 7-7 echo

20-2 uitgerekend Wanhopia 33/32 1e - december 5-8 - - Wolkje85 30/30 1e - 2015 - - -
Alle reacties Link kopieren
@tea, ik begrijp wel dat je liever hebt dat je lichaam nog even kan herstellen inderdaad maar je weet maar nooit, ook al heb je maar 1x seks gehad, 1x kan genoeg zijn natuurlijk



Wij hadden deze ronde wel benut inderdaad. Zit nu op dag 32 maar dat zegt nog niets, normaal gesproken word ik op dag 35 ongesteld. Alleen vorige maand was mn cyclus 32 dagen maar toen wist ik ook niet wanneer mn eisprong was. Voel nu ook niets van een aankomende menstruatie maar ja dat zegt ook niets. Vorige maand liep ik door de stad en was ik doorgelekt en voelde ik dus helemaal niets van krampen oid.
.
blijft dan toch wel spannend voor jou Isa...! Ik hoop het wel voor je. Zou echt leuk zijn...

En ik voel ook nooit iets van een komende menstruatie... heb altijd 'ineens' bloed bij het afvegen. Maar misschien dat het ook wel kan dat het zo gaat bij een zwangerschap! ik ben benieuwd... Ik had afgelopen vrijdag (vorige week dus eigenlijk al bijna) ineens steken in mijn eierstok. Vond ik heel raar, heb ik anders nooit. Daardoor heb ik wel even gedacht dat mijn eisprong wellicht later zou zijn geweest maar ik ben altijd heel regelmatig ongesteld. Het zou natuurlijk kunnen dat de eerste menstruatie na de miskraam niet hetzelfde is. Ik wacht maar gewoon af. Nog een paar dagen. Wel saai hoor deze periode. Bleh.
Alle reacties Link kopieren
Ja steekjes kan weer van alles betekenen. Een eisprong, zwangerschap maar ik had het ook wel eens voor m'n menstruatie. Je word nergens wijzer van totdat je echt een positieve test in handen hebt. Ik hoop voor je dat het weer snel raak is tea!

Had je deze maand geen ovulatietesten gebruikt, tea? Of gebruikte je die sowieso niet?



Ik merk dat ik wat minder enthousiast aan het worden ben, haha. Dat hele proces van het 'zwanger proberen te worden'.

Ook al ben ik niet lang bezig voor je gevoel lijkt het een eeuwigheid. Die twee weken wachten zijn helemaal ellendig. Daarna als je menstruatie doorbreekt weer wachten op de vruchtbare dagen en dan weer 2 weken wachten.

Ik ben hier ook veels te ongeduldig voor

Pff
.
Alle reacties Link kopieren
Tea 1x is genoeg! Hoop ik dan toch want ik heb maar 1x geinsemineerd en vorige keren maar 2x..



Isa ik had al laaaaaang getest, pfffff..... Hoop voor je dat je NIET ongesteld wordt! Hoppa gas erop!



Hier nog lekker rustig, scheelt wel echt met vorige keer Over een weekje begint het wel een keer te kriebelen denk ik, maar nu nog zen.
@ Isa jehoudt het wel spannend hoor....

Duim voor je.



Hier weinig nieuws vruchtbare dagen komen eR weer aan!

Lekker weekje vakantie, wil nog ff paar dagen weg last minute. Iemand nog een leuk idee?
Ik doe niet aan Ovulatietesten.. Word ik alleen maar zenuwachtig van! Dus ik doe het op de gok.. ????

Dat 1 x genoeg kan zijn klopt zeker! Maar dan moet je ook zeker goed zitten en heb het gevoel dat ik er deze ronde niet goed op geteld heb zeg maar.. Maar ik hoop sowieso de volgende ronde! Maar ja wie niet?! De vorige keren ging het ook heel voorspoedig dus heb ik een beetje het gevoel dat dat niet anders zal zijn al kan dat altijd natuurlijk! Maar zou nu wel willen dat het goed blijft gaan.. Maar ja men lijdt het meest van de angst die die vreest.. Dus aanhouder wint!
Ps isa knap dat je nog niet getest hebt!!!
Isa haha knap hoor dat je het zo lang uithoud zonder te testen!! Je houd het spannend voor ons. Ik ben erg benieuwd!! En ook ik moet altijd lachen als ik je reacties lees hihi leuke humor heb je!



Sleepingbeauty Succes in je vruchtbare dagen!!



SID Wat fijn dat je een mooie goede echo hebt gehad!!!



Helena Ook fijn voor jouw dat je een mooie en goede echo hebt gehad. Ik had de foto's natuurlijk al op de app gezien maar het is een hele mooie echo foto! En ik denk net als de theorie, dat het een meisje word maar dat dacht al daarvoor. Spannend!!



Teagirl Ben het met de rest eens, 1 keer kan genoeg zijn! Laten we hopen op het beste!



BAM Ik duim voor je dat deze ronde raak is! Geniet nog even van je paar dagen rust voordat je volgende week ongeduldig wordt haha! Bij mij is het ook meestal de laatste week voor mijn NOD dat ik wat onrustig word, de eerste week gaat mij altijd redelijk goed af op dat stomme wachtbankje.



Ik ben wat stiller hier op het forum, komt omdat ik niet zoveel te melden heb haha. Eind volgende week zijn mijn vruchtbare dagen weer dus ik heb vriendlief al vermeld dat we gezellig het weekend in gaan dan.
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,



Ik ben ook niet echt actief aan het meeschrijven. Maar lees en leef mee met jullie.! Vind het zo spannend voor jullie, telkens dat wachten



Weinig veranderingen in mijn situatie... alles groeit gestaag door.

Zwangerschapsbroeken al aan! Kreeg net bij de verloskundige te horen dat mijn baarmoeder vooral omhoog groeit en dus vrij smal is, dus dat het inderdaad niet zo gek is dat mn eigen broeken niet lekker meer zitten..



Vandaag ook voor het eerst het hartje gehoord jeetje.. wat gaat dat tekeer haha



Nu wachten tot ik het kindje voor het eerst kan voelen... en toeleven naar de volgende echo, de 20 weken echo op 8 juli!

We willen overigens niet weten wat het wordt.. Dus het is vooral weer spannend om te zien hoe groot het kindje dan al is!



Fijn weekend allemaal
Leuk saatje! Klinkt echt goed. Lijkt me heel speciaal en het is snel weer 8 juli.



Isa. Je humor vind ik ook erg leuk. Haha. Daarbij vind ik het erg knap dat je zo rustig kan blijven en nog niet getest hebt.



Bam. We lopen aardig gelijk en hier gaat het nu inderdaad ook nog prima. Volgende week zullen de spanningen inderdaad wel weer komen. 7 juni lijkt nog zover weg.
Alle reacties Link kopieren
Time flies bloempie.. Gedachten verzetten en voor je het weet zijn we al bevallen
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, daar ben ik weer Zoals jullie weten hebben we het afgelopen woensdag aan onze ouders, broers en zussen verteld; een en al tranen en blijdschap Was echt super leuk om te vertellen en om al die reacties te zijn. En om het eindelijk te mogen delen natuurlijk! De ene had het wel verwacht, de ander totaal niet. Dus erg leuk om te zien zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Saatje88 schreef op 27 mei 2016 @ 10:30:

Hi ladies,



Ik ben ook niet echt actief aan het meeschrijven. Maar lees en leef mee met jullie.! Vind het zo spannend voor jullie, telkens dat wachten



Weinig veranderingen in mijn situatie... alles groeit gestaag door.

Zwangerschapsbroeken al aan! Kreeg net bij de verloskundige te horen dat mijn baarmoeder vooral omhoog groeit en dus vrij smal is, dus dat het inderdaad niet zo gek is dat mn eigen broeken niet lekker meer zitten..



Vandaag ook voor het eerst het hartje gehoord jeetje.. wat gaat dat tekeer haha



Nu wachten tot ik het kindje voor het eerst kan voelen... en toeleven naar de volgende echo, de 20 weken echo op 8 juli!

We willen overigens niet weten wat het wordt.. Dus het is vooral weer spannend om te zien hoe groot het kindje dan al is!



Fijn weekend allemaal Wow klinkt alsof je goed aan het groeien bent inderdaad, leuk hoor!! Lijkt mij ook bijzonder om het hartje voor de eerste keer te horen, hopelijk bij de termijnecho Hoever ben je nu? Voel je je nog steeds goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:sleepingbeauty87 schreef op 27 mei 2016 @ 00:48:

@ Isa jehoudt het wel spannend hoor....

Duim voor je.



Hier weinig nieuws vruchtbare dagen komen eR weer aan!

Lekker weekje vakantie, wil nog ff paar dagen weg last minute. Iemand nog een leuk idee?Lekker dat je vakantie hebt!! Ik zou zeggen, ergens met zon, zee en strand
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid2016 schreef op 27 mei 2016 @ 17:41:

[...]





Wow klinkt alsof je goed aan het groeien bent inderdaad, leuk hoor!! Lijkt mij ook bijzonder om het hartje voor de eerste keer te horen, hopelijk bij de termijnecho Hoever ben je nu? Voel je je nog steeds goed?





He Sid!

Ik ben nu 14w2d dus echt met 20w de echo straks.. Heel veel zin in! Voel me nog steeds heel goed. Helemaal niet misselijk geweest en merk nu dat ik minder moe ben 's avonds, dus als het zo blijft ben ik heel blij



Hoever ben jij en voel jij je ook oké?
Alle reacties Link kopieren
quote:Saatje88 schreef op 27 mei 2016 @ 19:04:

[...]





He Sid!

Ik ben nu 14w2d dus echt met 20w de echo straks.. Heel veel zin in! Voel me nog steeds heel goed. Helemaal niet misselijk geweest en merk nu dat ik minder moe ben 's avonds, dus als het zo blijft ben ik heel blij



Hoever ben jij en voel jij je ook oké?



Ik dacht woensdag 8w1d te zijn, maar de verloskundige dacht dat ik toen 8w3d was aan het vruchtje te zien. Dus dan ben ik nu 8w5d Met de termijnecho zal het nog wel definitief berekend worden.



Ja ik voel me nu sinds 3 dagen eindelijk weer wat beter. Niet meer misselijk (alleen lichte misselijkheid op het moment dat ik even iets moet eten), dus een heel verschil met een week geleden Verder begint de vermoeidheid wat op te spelen, maar zolang ik daaraan toe geef is het niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke reacties SID!! Superleuk dat ze zo ontroerd waren! Lekker genieten dus!



Saatje wat knap dat jullie het geslacht niet willen weten! Ik ben daar echt veeeeel te nieuwgierig voor! Dus respect!! Als ik het kon, zou ik het ook niet willen weten. Lijkt me fantastisch om na 9 maanden zo'n verrassing ook nog erbij t krijgen!



Hier begin langzaam de nesteldrang... Wil aan het kamertje gaan beginnen... Er moet een (hele) kleine verbouwing komen dus ik wil dat maar achter de rug hebben eigenlijk.. Helaas geen steun hierin van manlief.....



Gisteren heb ik het dan eindelijk op mijn werk verteld en ze waren allemaal superblij voor me! Dus dat was wel een opluchting.
It's better to arrive late, then to arrive ugly.
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden!

Hier ook niet veel te melden. Vandaag was de laatste dag van m'n menstruatie. Op naar ronde 4!



BAM hoe gaat t met Cambridge? Ik ga vrijdag weer starten. Helpt misschien ook wel om de gedachten even niet zo erg op zwanger te hebben.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk sid. Ook leuk dat het voor een aantal een verrassing was :-) fijn dat je niet meer zo misselijk bent.





@saatje, fijn dat de echo goed was! Je buik groeit al behoorlijk zo te horen.



@hier, nog steeds hetzelfde. Af en toe wat buikkrampen dus denk dat m'n menstruatie morgen doorbreekt. Meestal heb ik dat een dag of een paar uur van te voren. Ik ga nu lekker naar de kapper
.
Alle reacties Link kopieren
@isa__88: Bezoekje aan kapper altijd fijn!
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
VMM: puur Cambridgen schiet er een beetje bij in maar ik gebruik nog wel 1 a 2 producten per dag zodat ik iig een groot deel vd dagelijks benodigde voedingsstoffen binnen krijg hoop voor jou dat het de zinnen even verzet!



Lekker isa! Geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Het is rustig hier.



Ik ben net ongesteld geworden, dus toch gewoon een cyclus van 35 dagen. Mijn nod is 3 juli, duurt nog even.

Had net een Kruidvattest gehaald en voordat ik wilde testen was het al zo ver

Jammer maar op naar de volgende ronde.
.
Alle reacties Link kopieren
Jammer isa! Maar inderdaad op naar de volgende ronde.
Alle reacties Link kopieren
Jammer isa...



Puckie en teagirl al nieuws of een gevoel?
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel niks zijn maar ik heb me toch ineens een vet gezicht.... Zo'n vette huid bedoel ik dan, vraag me af of ik dat vaker heb...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven