Radeloos door whatsapps

26-05-2016 21:43 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
..,
Alle reacties Link kopieren
Is deze hobby zo belangrijk? Waarom niet iets doen waar jullie beide iets aan hebben?
Alle reacties Link kopieren
En ben je echt aan huis gekluisterd vanwege een ziekte?

Of zijn er andere redenen waarom je het huis niet uit kunt?
Weet je wel zeker dat je vriend naar die hobby toe is en niet haar ergens ontmoet. Dat stiekeme gedoe gebeurt niet voor niks he.
Ik zou eerst stil houden en afwachten totdat jullie je geld hebben terug gekregen. Voor die tijd verder geen boe of bah, niet naar je man, niet naar die mensen. Tenminste, als je nog dat geld terug wilt.



Daarna zou ik met man rond tafel gaan en het erover hebben.



Kom maar terug tegen die tijd als je tips nodig hebt. Maar nu eerst zorgen dat er geen gedoe of ruzie onstaat zodat je naar je geld kan fluiten.
Alle reacties Link kopieren
Als je wil weten wat ze whatsappen, is daar wel een manier voor.
Ik weet niet hoe het met je man zit, maar ik ga niet steeds zitten appen met iemand die ik zogenaamd niet mag.

De boel wissen wijst op een stinkend zaakje, hij probeert je te overbluffen met zijn 'lees mij niet de les'
Alle reacties Link kopieren
Tja moeilijk. Vertrouw je je vriend?
Alle reacties Link kopieren
Wilsoooooooon! Leuke ava, chocolol. Arme Wilson, die nu nog steeds op de oceaan drijft, helemaal in zijn uppie.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ongeacht wat er speelt zou ik graag een man hebben die me zegt dat ik de boom in kan met mijn wensen dan een man die liegt. Ik ben heel flexibel en accepteer heel veel maar over liegen doe ik geen concessies. Zoals Iris zegt, zonder vertrouwen kun je je relatie wel opdoeken.
quote:DeKenau schreef op 27 mei 2016 @ 01:17:

Ik weet niet hoe het met je man zit, maar ik ga niet steeds zitten appen met iemand die ik zogenaamd niet mag.

De boel wissen wijst op een stinkend zaakje, hij probeert je te overbluffen met zijn 'lees mij niet de les'



Precies.

Slaat nergens op.

Hij zal misschien niet eens op seks of een relatie uit zijn maar haalt wel 'iets' van spanning oid uit dat contact.

Hij appt niet voor niks en liegt er ook niet voor niks over.

Je mag het kennelijk niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Komt je vriend door de week wel thuis of ook niet? Dat kan ik niet helemaal uit je verhaal halen.

Zoals ik het lees zie je hem nl maar 1 dag in de week. ...



Als ik iemand niet mag ga ik ook niet appen. Maar het klinkt ook niet alseen gezamenlijke hobby eigenlijk. Meer een hobby van hun drieën.

Anders kwamen ze toch ook wel bij jullie thuis?
Alle reacties Link kopieren
Of er nou meer speelt of niet, het komt op mij over alsof je man zich bizar weinig van jou aantrekt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:maartjemaan schreef op 26 mei 2016 @ 23:35:

Hij zegt dat hij haar ook niet mag. Wellicht is dat de reden maar dan kan hij dat toch gewoon zeggen lijkt mij.



@ Jaja007: Ja ze weet dat we allemaal dezelfde hobby hebben. We wonen heel ver uit elkaar en zijn wel eens bij elkaar thuis geweest maar zien elkaar eigenlijk alleen weekends. Mijn man is daar dan omdat ik aan huis gekluisterd zit helaas.



Eerlijk gezegd komt dit ongeloofwaardig over bij mij.

Wie appt nu naar een persoon die hij/zij niet mag (m.u.v werkgerelateerde zaken)?

Eens met DeKenau.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Dat zei mijn laatste ex ook over mijn zusje, ik mag haar niet. Om er vervolgens mee het bed in te duiken..tja...
quote:swifty schreef op 27 mei 2016 @ 00:52:

Ik zou eerst stil houden en afwachten totdat jullie je geld hebben terug gekregen. Voor die tijd verder geen boe of bah, niet naar je man, niet naar die mensen. Tenminste, als je nog dat geld terug wilt.



Daarna zou ik met man rond tafel gaan en het erover hebben.



Kom maar terug tegen die tijd als je tips nodig hebt. Maar nu eerst zorgen dat er geen gedoe of ruzie onstaat zodat je naar je geld kan fluiten.Dit zou ik ook doen.
Maar het zaakje stinkt, dat is zeker.

Als ze alleen maar over de hobby zouden appen zou het niet nodig zijn om die gesprekken te wissen, toch?

Ze hebben het over dingen die jij niet mag weten.
Mmm.. Wissen is verbergen denk ik.

Ik zou dit ook niet helemaal vertrouwen als ik eerlijk ben ,maar dingen 'verbieden' heeft niet veel zin.

Stel hij gaat vreemd of oid, dan doet hij dat toch wel ondanks zijn verbod.



Ik zou afgaan op mijn eigen onderbuik gevoel, meestal heeft dat gevoel gelijk..
AU. @Sjaantje37

Dat heeft vast heel veel pijn gedaan. Wat een k*tstreek...
Alle reacties Link kopieren
Toen ik de OP las dacht ik; sja, het wissen van de gesprekken is niet oké,maar wil niet gelijk zeggen dat hij iets te verbergen heeft,maar doet hij wellicht omdat hij weet dat hij er 'gezeur' met je over krijgt.

Zijn reacties daarna (dat hij zo fel reageert naar jou, en dat hij haar zogenaamd ook niet mag) , dát maakt dat ik er juist wel weer wat achter ga zoeken.

Je gaat mij niet wijsmaken dat een man regelmatig met een andere vrouw appt terwijl hij haar niet mag. Yeah, right.

Ik denk dat ze (op z'n minst) app-gesprekken hebben die niet door de beugel kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat niet mogen is ook zo'n ding. Het vriendje van een voormalige vriendin van mij mocht mij zogenaamd ook niet. Zo erg niet dat de vriendschap verwaterde en uiteindelijk het contact helemaal weg was. Want vriendin wou altijd bij vriendje zijn en hij mocht mij niet. Yup. Totdat ik m een keer met uitgaan tegenkwam, en mooi dat ie ineens aankwam met een bekentenis dat ie me wel mocht, heeeel graag juist. En of ik niet een keertje...? Nou nee, dankjewel, laten we dat maar niet doen. Ja, grote kans dat ie me daarna echt niet meer mocht haha. De zak.
Alle reacties Link kopieren
Trio?..ja, ik weet het niet hoor, maar dat gaat dus wel door me heen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
sinds wanneer negeert zij jou?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 27 mei 2016 @ 10:55:

Toen ik de OP las dacht ik; sja, het wissen van de gesprekken is niet oké,maar wil niet gelijk zeggen dat hij iets te verbergen heeft,maar doet hij wellicht omdat hij weet dat hij er 'gezeur' met je over krijgt.

Zijn reacties daarna (dat hij zo fel reageert naar jou, en dat hij haar zogenaamd ook niet mag) , dát maakt dat ik er juist wel weer wat achter ga zoeken.

Je gaat mij niet wijsmaken dat een man regelmatig met een andere vrouw appt terwijl hij haar niet mag. Yeah, right.

Ik denk dat ze (op z'n minst) app-gesprekken hebben die niet door de beugel kunnen.

Dit dus.



@Sjaantje37: wat een kutstreek zeg, niet alleen van je ex maar vooral ook van je zusje
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwe_emmer schreef op 27 mei 2016 @ 00:57:

Als je wil weten wat ze whatsappen, is daar wel een manier voor.

U werkt bij de KPN?

Kan he?..kan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven