Afgrijselijke kindernamen - deel ...

21-02-2016 18:28 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een topic volgespamd met alle juweeltjes (not!) op namengebied.



Hier gaan we weer verder!
maar alleen als 'ie ijs- en ijskoud is
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2009 schreef op 25 mei 2016 @ 22:22:

Op onze basisschool zit een Charèl.

Nog nooit eerder gehoord.En heeft ze toevallig een zusje die Alicha heet want dan ken ik ze ook!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:ploppie76 schreef op 26 mei 2016 @ 18:52:

[...]





En heeft ze toevallig een zusje die Alicha heet want dan ken ik ze ook!!!Volgens Meertens zijn er 110 Charèls (veel trouwens!) Dikke kans dat het een ander is dus.
Alle reacties Link kopieren
Oh jakkes dus er zijn meer mensen met een slechte smaak
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net een artikel over een man die Saad heet ik hoop maar dat dat een typfout is ofzo anders is het erg sneu voor de beste man..
Fokje. Was eens een gewone naam.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizenlotte schreef op 26 mei 2016 @ 22:00:

Ik lees net een artikel over een man die Saad heet ik hoop maar dat dat een typfout is ofzo anders is het erg sneu voor de beste man..



Ik geef les aan een Saad, hij komt uit Afghanistan.



Vandaag de naam Tommy-Boy tegen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik:



Louise, Dagmar, Mignon, Josefien (of Josephine), Otis, Silas, Mechteld, Gizmo, Joost, Yta, Giel, Kitty, Paula en Leonie toch wel hoog heb staan op mijn lelijke namen lijstje.



Stel je voor dat je zoon Joost heet en nu begint te puberen, lekker als je dan steeds aan moet horen 'Joost is anders geaard', van het liedje. Paula idem, van dat koeientoetje
Alle reacties Link kopieren
Otis doet me denken aan de lift hier in de flat. Is een organisatie die de controles doet, ofzo. Silas vind ik gewoon niet leuk. Louise en Joost vind ik dan wel weer leuk. Heb een neefje Dagmar. Vind het meer een naam voor een meisje eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Otis is het merk van de lift Lovysa
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloempje289 schreef op 27 mei 2016 @ 01:02:

Ik moet zeggen dat ik:



Louise, Dagmar, Mignon, Josefien (of Josephine), Otis, Silas, Mechteld, Gizmo, Joost, Yta, Giel, Kitty, Paula en Leonie toch wel hoog heb staan op mijn lelijke namen lijstje.



Stel je voor dat je zoon Joost heet en nu begint te puberen, lekker als je dan steeds aan moet horen 'Joost is anders geaard', van het liedje. Paula idem, van dat koeientoetje Ik heb een Joost in mijn directe omgeving die nu een puber is, maar dat liedje ken ik niet en hij zegt er ook geen last van te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 26 mei 2016 @ 23:25:

[...]





Ik geef les aan een Saad, hij komt uit Afghanistan.



Vandaag de naam Tommy-Boy tegenBij Tommy-Boy moet ik aan Toy-Boy denken. Naast dat ik het een enorm kinderlijke naam vind. Ik hoop dat dat toch Tom wordt als dat kind ouder wordt. Ik kan me het ook voorstellen als koosnaam, maar niet als roepnaam.
Alle reacties Link kopieren
Bij Otis denk ik trouwens aan Oris Redding. Betere associatie dan de lift
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2011 schreef op 27 mei 2016 @ 07:27:

[...]





Bij Tommy-Boy moet ik aan Toy-Boy denken. Naast dat ik het een enorm kinderlijke naam vind. Ik hoop dat dat toch Tom wordt als dat kind ouder wordt. Ik kan me het ook voorstellen als koosnaam, maar niet als roepnaam.Ik denk niet dat de betreffende Tommy-Boy een grote jongen wordt...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een Joost die in het studentenleven wel heel vaak dat liedje heeft gehoord.

Iedereen dacht dan ook altijd dat hij homo was. Hij beweerde zelf van niet maar hij kon er wel gewoon om lachen.



Dat liedje lijkt me nou niet per se veel erger dan een Annabel of een Rosanne die steeds die liedjes te horen krijgen.
Ik ben vernoemd naar een liedje.. Nu heb ik daar geen 'last' meer van maar tussen mijn 16de en 22ste werd dat liedje opgezet als ik een kroeg of club binnenkwam. Bloedirritant toen...



Nu ben ik 30 en realiseer ik mij pas hoe vet het is dat een hele kroeg dankzij de roepende DJ weet dat JIJ binnen bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg altijd de vraag hoe is het met Fred, of er zit een walnoot in mijn ijs (was reclame, Wilma er zit een walnoot in mijn ijs). Ben zo blij dat mijn man geen Fred heet.
quote:c_estelle schreef op 27 mei 2016 @ 07:00:

Otis is het merk van de lift Lovysa Otis is zelfs de uitvinder van de lift!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 26 mei 2016 @ 21:14:

[...]



Volgens Meertens zijn er 110 Charèls (veel trouwens!) Dikke kans dat het een ander is dus.Ik ken er ook 1. Hartstikke leuke meid (jaar of 22).
Alle reacties Link kopieren
quote:_Vogeltje_ schreef op 27 mei 2016 @ 08:17:

[...]





Ik denk niet dat de betreffende Tommy-Boy een grote jongen wordt...
Oh heftig, dat wist ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fog schreef op 27 mei 2016 @ 10:40:

Ik ben vernoemd naar een liedje.. Nu heb ik daar geen 'last' meer van maar tussen mijn 16de en 22ste werd dat liedje opgezet als ik een kroeg of club binnenkwam. Bloedirritant toen...



Nu ben ik 30 en realiseer ik mij pas hoe vet het is dat een hele kroeg dankzij de roepende DJ weet dat JIJ binnen bent.Echt waar? Mijn oudste heeft ook een naam uit een liedje maar ik weet vrij zeker dat jullie haar naam afschuwelijk vinden
Jolene? Kayleigh?



Ik ga even verder denken!
Annabel - Hans de Booij ?
Alle reacties Link kopieren
Nee zo erg is het ook weer niet



Een paar jaar geleden was er weer een liedje met haar naam en dochter vond het maar niks
Alle reacties Link kopieren
Dochter heeft een naam uit een boek. Naam komt niet voor in de titel, maar wel in de titel van de film. Is een vrij unieke naam in Nederland, maar een van de ouders bij een clubje van dochter vroeg of ik wist dat er een film was met die naam ????



Personage in de film heeft bruin haar, dus wel eens iemand die de film kende en dochter voor het eerst zag : ze heeft helemaal geen bruin haar ????
Alle reacties Link kopieren
quote:Mugske schreef op 27 mei 2016 @ 12:29:

Dochter heeft een naam uit een boek. Naam komt niet voor in de titel, maar wel in de titel van de film. Is een vrij unieke naam in Nederland, maar een van de ouders bij een clubje van dochter vroeg of ik wist dat er een film was met die naam ????



Personage in de film heeft bruin haar, dus wel eens iemand die de film kende en dochter voor het eerst zag : ze heeft helemaal geen bruin haar ????Lyra?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven