Verhuizers naar de UK

27-05-2016 10:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort naar de UK verhuizen, kan iemand me wat goede, goedkope en betrouwbare verhuizers aanraden? En weten jullie waar ik op moet rekenen qua kosten? Thanks!
Alle reacties Link kopieren
misschien een verhuizer die in elk geval bij jou in de buurt gevestigd is?



Als die eerst vanuit Roermond naar Groningen moet om jouw spullen op te halen, is dat mogelijk minder praktisch.



Dus misschien je woonplaats erbij zetten. Of is het Buckingham Palace?
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel moet er verhuisd worden?

Ik ben zelf vorig jaar naar Wales geëmigreerd, en kreeg offertes voor 2100 tot wel 3500 euro van verhuizers. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen om zelf met een verlengde Ford Transit te rijden.

Vriend woonde al hier, en hij is mij en de spullen komen ophalen. Er past opvallend veel in! Kostte uiteindelijk inclusief huur, diesel en overtocht met de boot 450 euro.
Alle reacties Link kopieren
Het loont om goed rond te kijken.

Ik wil van Dublin naar Berlijn verhuizen en als je vergelijkt zit er duizende euro's verschil tussen verschillende verhuizers. Sommige verhuizen voor minder dan 1000 euro. Andere voor 2500.
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik zit in Noord-Holland.
Alle reacties Link kopieren
Haha, Buckingham Palace :D Het gaat om een kast, dressoir, stel dozen, nog wat kleine meubels zoals salontafels, klein kastje, par lampen. Neem niet alles mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:ivo70 schreef op 27 mei 2016 @ 12:26:

misschien een verhuizer die in elk geval bij jou in de buurt gevestigd is?



Als die eerst vanuit Roermond naar Groningen moet om jouw spullen op te halen, is dat mogelijk minder praktisch.



Dus misschien je woonplaats erbij zetten. Of is het Buckingham Palace?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wij woonden in het noorden en hebben en verhuisbedrijf uit Rotterdam gehad. Maar eentje die kwam voorrijden, wij inladen en ter plekke ook weer zelf uitladen. Dit scheelde ons duizenden euros toen, maar dat is ondertussen ook 10 jaar geleden.

Is zelf een busje huren geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Ga eens even rondvragen ja, pff wat een bedragen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven