Vriendinnen Amersfoort - Uitgaansclubje!

27-05-2016 18:47 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello!



Ik ben een meid van 34 jaar, woonachtig in Amersfoort. Ik weet niet of iemand zich er in herkend, maar sinds ik single ben voel ik mij in de weekenden weleens eenzaam!



Vriendinnen die met partner en kids erop uit trekken, en jij zit alleen. Doordeweeks mag je de gezellige luier- en eerste tandjes verhalen aanhoren om daarna na een gezellige avond weer naar huis te gaan.



Ik ben dol op m'n vriendinnen en heb al hele lange bestaande vriendschappen die mij veel waard zijn, maar ik mis maatjes om in de weekenden gezellige uitstapjes mee te ondernemen: festivals, leuke kroegjes, wijntjes drinken in het park, flirten met die ene leuke man die langs loopt waar we dan vervolgens heel hard om kunnen lachen met elkaar!



Wat zou het leuk zijn om een soort van groepje bij elkaar te krijgen van allemaal leuke vrolijke dames, zodat we met elkaar er gezellig op uit kunnen de kroeg in, een festival bezoeken etc!



Zelf ben ik dus 34, woon in Amersfoort, single en geen kids.. en ik denk dat het leuk zou zijn om een groepje in de leeftijd van 28-38 samen te stellen? (Ik roep maar wat!) Als je niet uit Amersfoort of omgeving komt, maar het wel leuk lijkt om aan te sluiten, ook goed wat mij betreft. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!



Vind je dit een leuk idee en wil je graag aansluiten? Laat dat hieronder dan weten! Dan kunnen we misschien voor een eerste ontmoeting een gezellige avond met elkaar regelen!



Groetjes

Anne
Alle reacties Link kopieren
Hi Anne,



Wat herkenbaar en toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!

Zelf ben ik bijna 34 en nu een klein jaartje single....



Toevallig woonde ik (samen) in Amersfoort maar ben ik vorig jaar naar Utrecht terugverhuisd.

Maar de afstand is goed te doen en ik vind Amersfoort nog steeds een leuke stad.

Doordeweeks heb ik vaak afspraken, maar de weekenden zijn meer een uitdaging aan het worden.



Hoe graag hoe ik verder in contact met je kan komen



Groetjes

Claudia
anoniem_266615 wijzigde dit bericht op 28-05-2016 13:35
Reden: typefout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Claudia,



Super leuk dat je reageert! Ik heb voor dit forum een e-mailadres aangemaakt, maar vergeten erbij te zetten! Hierbij alsnog: vriendinnenamersfoort@gmail.com



Misschien kunnen we een leuk groepje bij elkaar krijgen! Genoeg leuke festivals, feestjes en events deze zomer om naar toe te gaan!



Liefs

Anne
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,



Ik ben niet single, maar mijn vriend trekt er soms wel es met vrienden op uit en dan zit ik alleen thuis. Zou het erg leuk vinden om dan af te spreken met meiden om wat leuks te doen.



Woon sinds een maandje in Amersfoort en ben 37 jaar.



groetjes Vanessa
Don't dream your life, live your dreams.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb hier eerder ook een oproepje geplaatst en toen een Facebookpagina aangemaakt.

Misschien vinden jullie het leuk om ook aan te haken. De groep bestaat nu uit 7 meiden en 27 mei is onze eerste afspraak.

Je mag mij mailen dan zoek ik je op op Facebook: jolanda.gerritsen@yahoo. com of je zoekt zelf op Facebook naar Gezelligheid in Amersfoort en omstreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven