Baby- en Kinderkleding deel 8

17-04-2016 13:13 3043 berichten
Hier alweer deel 8 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



-Belle-dochter feb. 2012

maat 110-116Bengeliezoon maat 98zoon maat 56/62boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Bubbelwijndochter

maat 146/152dochter

maat 134/140_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 56Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

maat 98dochter maart 2016

maat 68/74Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 110/116Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92babyzoon op komstKikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 62modus_zoon maat 104-110zoon maat 92-98nicole123zoon maat 110dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 98-104zoon jan. 2016

maat 68-74oureazoon jan. 2016

maat 62Pavotzoon mrt. 2012

maat 104dochter feb. 2014

maat 92pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 92-98siska74zoon sept. 2014

maat 86-92sofietje83zoon

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98







Tabel en topic staan open voor nieuwe input en meeschrijvers
Alle reacties Link kopieren
C&A heeft ook grotere jumpsuits! Daar haal ik ze nu vandaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 25 mei 2016 @ 20:19:



Ik zag vanmiddag dat ze ook flinke zweetplekken onder haar oksels had. Is dat het begin van de puberteit? Ik hoop het niet. Het is mij nooit eerder opgevallen dat ze daar zweette.



Had dochter een tijdje geleden ook. Ze doucht nu vaker, wast elke morgen haar oksels en ik heb deo gekocht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 25 mei 2016 @ 20:27:

[...]





Had dochter een tijdje geleden ook. Ze doucht nu vaker, wast elke morgen haar oksels en ik heb deo gekocht.Ik vond het zo bijzonder dat het mij nog nooit was opgevallen. Zweten ze voor die tijd niet onder hun oksels of heb ik daar naar nooit goed op gelet? Welke deo laat jij je dochter gebruiken? Ik wil ook niet zo'n chemisch overdreven luchtje.
Mijn oudste mag in de tabel met 128-134
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 25 mei 2016 @ 20:30:

[...]





Ik vond het zo bijzonder dat het mij nog nooit was opgevallen. Zweten ze voor die tijd niet onder hun oksels of heb ik daar naar nooit goed op gelet? Welke deo laat jij je dochter gebruiken? Ik wil ook niet zo'n chemisch overdreven luchtje.



Het was mij ook nooit opgevallen hoor, tot ze een keer verkleedde bij een vriendinnetje en ik moest een knoopje of zo dicht doen. Mèn, wat een zweetlucht, ik schrok er van

Ik heb een deo-roller van Dove gekocht. Heel bescheiden geurtje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:aikidoka schreef op 25 mei 2016 @ 20:21:

C&A heeft ook grotere jumpsuits! Daar haal ik ze nu vandaan.Dank voor de tip! Ik ga eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Bubbelwijn en Nouschi begint dat al zo vroeg.

Dove met de blauwe dop, licht of donker, is heel neutraal. Beetje fresh cotton.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 25 mei 2016 @ 21:35:

Jeetje Bubbelwijn en Nouschi begint dat al zo vroeg.

Dove met de blauwe dop, licht of donker, is heel neutraal. Beetje fresh cotton.Ja ik was ook verbaasd. Nu nog niet weer geroken trouwens. Ja, is een lekker luchtig geurtje idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar is dat boxpakje van Nienke? Vind dat soort pakjes nu wel ideaal voor de jongste, ze heeft nu een kurkdroog huidje, tegen het eczeem aan. Dan schuurt het niet zo.



Hier weer twee spijkerbroeken van de oudste weer te kort en krap. Snap soms echt niet hoe dat kan soms... Maat 92 past al helemaal niet meer, dus dit najaar weer nieuwe truien, dunne longsleeves en een nieuwe jas, nieuwe laarsjes. Maat 98 gaat ook hard, nog niet te klein maar denk niet dat ze de zomerkleding volgend jaar nog aan kan.



Wel de verjaardagsoutfit voor haar gevonden, wordt dan wel maat 104 omdat het van Zara is. Moet nog wel een jasje/vestje bij en misschien iets voor in haar haar of iets van een hoedje. Willen jullie meedenken? Ze gaat er de roze sandalen van H&M onder dragen.



Overigens, ander vraagje! Pfoe, normaal zou ik dit soort zaken aan mijn moeder vragen, zou ze zo leuk hebben gevonden ook. Verder niemand in mijn omgeving met kinderen dus ik vraag 'em hier weer even:



Woensdag komt de fotograaf naar de opvang voor de broer/zus foto (of in ons geval, de zussenfoto ). Doen jullie de kinderen dan iets aan wat een beetje matcht, een beetje dezelfde stijl of kleur? Anders moet ik vanavond wat bestellen wil ik het op tijd binnen hebben! Oh, echt weer veel te laat over nagedacht...



De dag erop trouwens losse foto's, dan ook iets wat matcht of toch weer iets heel anders?
Fleet, het pakje is van Moodstreet, besteld dus via bol.com. Het was vandaag al binnen !



Voor wat betreft die schoolfoto: ik zorg dat de jongens in ieder geval wel matchende kleuren aanhebben; niet allemaal hetzelfde, maar bijv. allemaal in van die marineachtige kleuren: donkerblauw, wit, rood. Of allemaal juist neutraal in een spijkerbroek en iets wits erop. Dat moet toch lukken om in je huidige kledingverzameling te vinden ? Voor de losse foto koos ik gewoon wat moois. Iets anders inderdaad dan op de broertjesfoto.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe daar niet te moeilijk over Fleetfox, ik zou er zeker geen nieuwe kleding voor bestellen. Als je ze heel erg laat matchen vind ik het er juist wat te gelikt uitzien, het is geen reclamefolder. Ik doe ze iets aan in een kleur waarvan ik weet dat het ze goed staat. Bij zoon is dat bijv. helder blauw, dan komen zijn ogen het best uit. En iets wat redelijk neutraal is, geen print die enorm de aandacht trekt. En binnen de kleding die dan overblijft gewoon wat ik het leukste vind. Qua broer-zus foto moeten ze niet bij elkaar vloeken, als ik dochter roze aantrek dan hul ik zoon niet in oranje. Maar daar blijft het bij.
Ik heb iets bij Zara nog een broek uitgezocht voor de oudste, dat past dan bij een outfit van de jongste. Zij draagt een broekje in het roze dat in deze broek zit. Dochter moest toch nog een broek hebben en vond deze echt iets voor haar en zomers ook, ik koop eigenlijk nooit meer iets anders dan spijkerbroeken sinds ze de leggings een beetje ontgroeid is.







Via Pinterest kwam ik trouwens nog op een leuke blog terecht, vond het wel de moeite deze te delen.

http://www.ministyleblog.com/
Wat een super leuk broekje fleet!!! Site heeft gave dingen maar iets minder gave prijzen zag ik in de gauwigheid



Ik heb overigens voor op net broekje van chaos & order een aantal strijkapplicaties gekocht. Nu nog basic truitjes waar ze op kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk broekje inderdaad!



Slim Googlette, dan kun je op die manier zelf iets maken wat er goed bij past. Doet me eraan denken dat ik al een jaar flock materiaal in huis heb. De dingen waar ik op wilde flocken zijn de kinderen inmiddels al uitgegroeid.
Kom even binnenvallen onder mijn nieuwe - al dan niet zo andere - nick: thanks! Hoop dat deze broek even meegaat. Heb het voor de zekerheid maar in 104 besteld...
Fleet, wat een leuk broekje! Zara broekjes bestel ik ook altijd een maatje groter. En dan gaan ze nog altijd als eerste steeds *plop* steeds over z'n kuiten als ze te klein worden ;)
Wat een leuk broekje van Zara!!



Ik krijg volgende week nog 2 zomerbroeken van mijn moeder. Waren laatst in de aanbieding bij de Aldi of Lidl in Duitsland 1 met alle kleuren van de regenboog en een koraalrode dacht ik. Ben er heel benieuwd naar!
Grappig is dat inderdaad Sorende, Zara is hier een goede indicatie dat de kleding weer te klein worden.



Bree, bofkont! Hoop dat het leuke broeken zijn!



Was vandaag in de stad, bij de WE dit broekje gekocht (i.v.m. nog geen plaatjesplakrechten, even een linkje):

WE broek



Moet nog kijken voor een shirt voor erop, wit is wat voor de hand liggend. Er zit ook nog oranje in, dus ga daar een keer voor op zoek. De broek is vrij dun, met een lekker zonnetje is die vanaf 22/23 graden wel te dragen.
Leuke broek Fleet! Met iets in de kleuren uit de broek, kan het prima. Wel een rustig shirt qua print dan
Leuke broek idd Fleet!!
voor wie crea bea wil zijn, hele leuke strijkapplicaties gevonden hier: hier
Ourea, die zijn érg leuk!
Ik vind de retro strijkapplicaties leuker.



Hmm, ik had een jurkje van maxomorra besteld. Is hij niet meer leverbaar.

Heb natuurlijk ook niets nodig maar dochter vond hem ook zo leuk.



Dus als iemand hem vindt....



https://static.mijnwebwin ... ecorner/full34634857.jpg?



Sorry kan nog geen plaatjes plakken.

Ik zoek in maat 134
voor wie het leuk vindt, z8 heeft een sale

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven