Mode & Beauty alle pijlers

De trends van lente / zomer 2016

15-02-2016 23:22 1035 berichten
De lente komt eraan!

Welke mode-must-haves mogen niet ontbreken in jouw garderobe voor het seizoen 2016?



Veel gezien op de catwalks: pastels, bloemen, toch weer de Boho-look maar met een grafischer edge...



Wat ga jij kopen / heb je al gekocht? Deel het hier!!

Op naar de zomer met inspirerende plaatjes en handige tips







We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Relaxingatthelake schreef op 26 mei 2016 @ 20:14:

@cateautje: ik hoop dat ze fijn zitten! Je was er echt helemaal weg van, toch?



@mano: zalandoIk ga even kijken
quote:Relaxingatthelake schreef op 26 mei 2016 @ 20:14:

@cateautje: ik hoop dat ze fijn zitten! Je was er echt helemaal weg van, toch?



@mano: zalandoEr zitten latex binnenzolen in, dus dat zal wel lukken.
quote:Relaxingatthelake schreef op 26 mei 2016 @ 20:05:

Deze sandalen heb ik gekocht. Ik had verwacht dat ze niet echt lekker zouden zitten, maar het tegendeel is waar!



[afbeelding]

Draag je ze als je uit gaat, of vind je ze ook geschikt om dagelijks te dragen?



Ze zijn mooi inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ga ze ook gewoon dagelijks dragen. Ik heb daar niet zo'n moeite mee
Alle reacties Link kopieren
Een beetje zo gecombineerd:



Alle reacties Link kopieren
Harstikke mooi, ben een tikkie jaloers, ik zwiep nog op 3 cm.



Catautje, vind de jouwe ook mooi.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
@pausini: ik heb een hele tijd gedanst op een gladde vloer, gladde schoenen die ook hoog waren. Dan leer je het wel



En ik bedoelde met dat ik er niet zo;n moeite mee had, dat ik dit soort schoenen ook prima voor dagelijks dragen geschikt vind. Ik weet niet meer zeker of er een kleine discussie in dit topic was, of ergens anders, maar daar waren wat meningen van mensen die vonden dat bepaalde kleding- en schoenenkeuzes wat te uitbundig waren om overdag te dragen.
@relaxingatthelake: ik moest even wennen aan de schoenen maar de combinatie op het plaatje vind ik erg mooi. Heb je ook plaatjes van de tops die je er op wilt gaan dragen? Ik vind de top op de foto een hele goeie, zou iets voor mij zijn, omdat ik beneden een grotere maat heb dan boven ben ik altijd een beetje huiverig voor het uitvergrotende effect van een witte broek. Maar met mooie hakken en zo'n top die deels over je billen valt kan het nog best wat worden. Dus ben benieuwd wat jij erop bedacht had.
Alle reacties Link kopieren
@vlinder: het was meer een plaatje van hoe ik dit dagelijks zou kunnen dragen. Dus dan denk ik aan bijvoorbeeld een strakke spijkerbroek, opgerolde broekspijpen en een lossere top erover. Of een soort chino broek, dus wat wijder van boven, smaller van onderen en dan een iets strakkere top er op. Ik vind het mooiste als de onderkant van de broek wat strakker is en bijvoorbeeld opgerold. Ik combineer ook vaak strak met los. Dus of een strakke broek en een lossere top, of andersom. Ik ben nogal slank en anders ben ik echt zo'n aangeklede spijker.
Alle reacties Link kopieren
Zo zou je het wat netter kunnen combineren (de jas zit wel een beetje in de weg:

[img]http://[/img]



Dit bedoel ik met een wat lossere top:





Of een soort bloesje erop:





Ik kan niet echt geweldige foto's vinden. Alle spijkerbroeken hebben scheuren en ik vind de tops niet altijd geweldig, maar dan krijg je een beetje een beeld wat kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze prachtig, die punten en veters.

Als je erop kunt lopen, waarom niet?

Erg gekleed.
Hatsjikideee...
Ik vind ze niet mooi met gescheurde jeans. Ik vind ze wel aardig met die donkere aansluitende slim fit.

Slim fit vind ik dan toch iets gekleder, omdat je nog wel echt kan bewegen. Het komt anders volgens bepaalde mensen dom over. Als ik zo bekijk dan zit daar wel en kern van waarheid in.

Vrouwelijk is de term. Ja, nou weet ik het weer. Ik zou het bijna vergeten zijn.



Maar ik heb een cassis jurk van viscose gepast. Erg mooi, maar de rok was te kort, te ruim en doorschijnend. Ik heb er te dunne benen voor en dan moeten er schoenen bij waarop ik niet kan lopen.

Te breed en die pumps in een lichte kleur zouden er waarschijnlijk wel onder passen.







Ooo, ik zie meerdere tops die er op lijken, maar die hebben ze alleen in grote maten.

Dit vind ik een leuk alternatief voor een maxi dress.

Hoewel ik ook denk dat de rok en de top leuker zijn in andere combinaties. (O, wat ben ik blij dat ik niets nodig heb. Er is nog zoveel moois. Ik heb er maar 1 nodig en zomer kleding is nog maar net binnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Relaxingatthelake schreef op 26 mei 2016 @ 20:05:

Deze sandalen heb ik gekocht. Ik had verwacht dat ze niet echt lekker zouden zitten, maar het tegendeel is waar!



[img]https://mosaic01.ztat.net/nvg/media/lar ... J11@19.jpg[/img]heel mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:Relaxingatthelake schreef op 27 mei 2016 @ 13:29:

Een beetje zo gecombineerd:



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 3a0513.jpg[/img]



prachtig! graag meer plaatjes



die drie combinaties, die verder staan, daarvan vind het topje in het midden ook erg mooi. helemaal mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nog meer zien Simone? Wat voor combi's? Dan kan ik wat gerichter plakken.
Alle reacties Link kopieren
oei, moe
Ik heb weer iets op mijn verlanglijstje.





Alle reacties Link kopieren
@simone: ik geloof dat ik er nog heel erg aan moet wennen en ik weet ook niet zeker of ik het ooit leuk ga vinden zo;n broek. Ik kan je dus helaas even geen advies geven.



@Cateautje: leuk! Model vind ik erg leuk, de kleuren zouden voor mijzelf anders moeten zijn, want ik val compleet weg met deze kleuren, maar erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik leuk wanneer ik wat zakelijker gekleed moet, een lager jasje over zo'n rokje:





Nog eentje met van die open sandalen eronder:





En deze bikini vind ik heel mooi (en zou ik graag dat bruine lichaam erbij willen kopen





Normaal heb ik niet echt een sportieve stijl, maar dit vind ik wel leuk:





Ik ben weg van kanten topjes:

By flared jeans vind ik het mooi als ze tot op de grond bijna komen, ipv blote enkels. Dus langer dan een normale broek ipv korter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Relaxingatthelake schreef op 31 mei 2016 @ 09:11:

Dit vind ik leuk wanneer ik wat zakelijker gekleed moet, een lager jasje over zo'n rokje:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 786206.jpg[/img]



Nog eentje met van die open sandalen eronder:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... d21829.jpg[/img]



En deze bikini vind ik heel mooi (en zou ik graag dat bruine lichaam erbij willen kopen

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 8b3b45.jpg[/img]



Normaal heb ik niet echt een sportieve stijl, maar dit vind ik wel leuk:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 7e86ff.jpg[/img]



Ik ben weg van kanten topjes:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 5c85d0.jpg[/img]leuk!!!! wat een geweldige bikini ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 31 mei 2016 @ 09:17:

By flared jeans vind ik het mooi als ze tot op de grond bijna komen, ipv blote enkels. Dus langer dan een normale broek ipv korter.



ja, ik ga die zoom eruit halen. het is een heel brede zoom dus dat zal een hoop verschil uitmaken.



ik vind zo'n broek leuk als ie of net een stuk over de knie valt of echt over de enkels. maar dit is vlees nog vis.



de broek valt verder wel heel mooi over de heupen.
en dan geen hakken denk ik, anders is effect weg, maar lage schoenen, zodat de broek mooi tot bijna grond komt :-) Leuk, ik heb 2 flarebroeken en met blousje, topje staat het altijd leuk!
Alle reacties Link kopieren
ik heb de broek gepast met een heel mooi topje met open schouderlijn, in zwart, en dat donkerblauw vn de broek. vin ik altijd een mooie combi. stoer en chique.
H&M (viscose) en Only (polyester) en zara iets duurder, maar lijkt het meest op een jasje.

Ook Zara



Ik vind ze mooi, maar ik heb al een dunne. Ik had beter even kunnen wachten, maar ik heb een wat dikkere en voor de koudere avonden is het in elk geval niet verkeerd over moeilijke mouwen heen. Past altijd. Deze vind ik wel mooi. Kaftan, poncho, vesten, kimono. Ze staan in allerlei uitvoeringen.

De laatste is fout. Dat moest de blauwe in een andere bruinige tint zijn. Maar ik ga niet meer terug. Ik ga een wasje draaien.

En ook net als elk jaar weer mooie - en groot formaat - sjaals.



EDIT: Desiquel en iets duurder dan de rest, maar ik vind hem wel mooi. Merk zichtbaar? Dan hoef ik die niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven