Gezondheid alle pijlers

Kincorrectie + lipo

27-05-2016 18:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik heb een terugvallende kin en iets vetophoping. Nu twijfel ik al een hele tijd om een kinimplantaat te laten plaatsen en liposuctie te laten doen. Ik heb gewoon een normaal gewicht en helaas verdwijnt de onderkin niet als ik nog meer afval. Het is een familiekwaal en wil niet de (onder)kin krijgen zoals mijn overgrootoma, opa en moeder. Dat is echt mijn grootste nachtmerrie zo'n " kalkoenennek" . Overigens zij hebben allemaal licht overgewicht (denk net tegen het rode gedeelte van bmi aan). Toevallig zijn er röntgenfoto's gemaakt van mijn schedel afgelopen week en daar is de terug vallende kin ook duidelijk op te zien.



Wie heeft er recent ervaring mee? Tips zijn meer dan welkom! Ik wil het ongeveer het einde van het jaar of begin van volgend jaar laten uitvoeren, zo kan ik nog het bedrag bij elkaar sparen.
Maak ook eerst eens een vrijblijvende afspraak met een kliniek om alvast de opties door te spreken. Dan weet je of wat je in je hoofd hebt kan en wat het gaat kosten.
Alle reacties Link kopieren
"Overigens zijn hebben de allemaal licht overgewicht (denk net tegen het rode gedeelte van bui aan)" Wat betekent dit?
Kom eerst eens goed in het groen.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 27 mei 2016 @ 18:39:

"Overigens zijn hebben de allemaal licht overgewicht (denk net tegen het rode gedeelte van bui aan)" Wat betekent dit?Excuus mijn autocorrectie maakte er iets anders van, het moest BMI zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 27 mei 2016 @ 18:58:

Kom eerst eens goed in het groen.Ik zit prima in het groen, BMI van 21 dus daar is niets mis mee. Mijn overgrootoma, opa en moeder zitten rond de 24-26 denk ik.
quote:Dubbz schreef op 27 mei 2016 @ 18:58:

Kom eerst eens goed in het groen.Haar familie zit in het rood, zij niet
quote:gizzmo-returns schreef op 27 mei 2016 @ 19:19:

[...]





Haar familie zit in het rood, zij niet

Oh, dan heb ik niks gezegd. Ik las de zin verkeerd (ook niet gek want het is een rare zin, haha).



Dan zou ik het zeker doen. Zo'n ingreep stelt niet veel voor maar doet héél veel in je profiel.
Het lijkt me nogal prijzig. Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginevra schreef op 27 mei 2016 @ 20:07:

Het lijkt me nogal prijzig. Klopt dat?Wat ik nu overal een beetje zie is een liposucties van de onderkin tussen de 1100 - 1400 euro en implantaat tussen de 2500 - 2900.. Dus ja, zeker kostbaar.
Alle reacties Link kopieren
Kan het niet met ultrasound of cryolipolyse?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 27 mei 2016 @ 22:16:

Kan het niet met ultrasound of cryolipolyse?Ik heb inderdaad geïnformeerd naar Crypolipolyse, maar dat is 700 euro per keer! En ze raden voor een onderkin 2x aan. Ik ben dus goedkoper uit met een lip, waarvan ik kan zien dat het vet is weggezogen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven