Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 2

14-02-2016 13:40 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder roddelen!



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Amber vond Johnny maar 'saai'



Toen Johnny Depp op een avond had besloten om het dagelijkse drinken te verruilen voor wiet, was de maat voor Amber Heard vol. Bovendien vond ze hem toch maar een saaie gast geworden...



Het drugsgebruik zou ook verklaren waarom Johnny de laatste tijd zo verward overkomt. Eerder deze maand verscheen hij op de première van Alice Through The Looking Glass, waarin hij The Mad Hatter speelt. Daar versprak hij zich tegen de fans: "Ik ben bang voor de dood, heel angstig en ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben in de war en ik wil naar huis."



Amber zou de laatste maanden gesmeekt hebben om 'de oude Johnny' terug te krijgen, de leuke kant van de legendarische acteur waar ze zo verliefd op werd. In plaats daarvan zat ze opgezadeld met de nieuwe 'saaie' versie; een man die zijn wilde levensstijl achter zich heeft gelaten. "Amber is een feestbeest en Johnny wil dat gewoon niet meer", aldus een bron tegen The Sun.



De ingewijde vervolgt: "Hij geeft de voorkeur om binnen te blijven en dan in zijn eentje of met een paar vrienden wat te roken en naar oude films te kijken. Johnny heeft totaal geen interesse om naar een club of bar te gaan, ondanks zijn populariteit. Amber wilde juist het Hollywood-leventje leiden, maar realiseerde zich dat ze hem op het verkeerde moment in zijn leven is tegengekomen."



Het partyleven van Amber kwam Johnny de keel uit, soms had ze vrienden over de vloer en dan kon hij niet slapen door de herrie. "Hij vond haar een verwend nest en niet heel intelligent, terwijl hij zichzelf ziet als een culturele en intellectuele man. Ook de kinderen van hem zaten niet op een lijn met Amber.



Depp hoopt dat zijn scheiding van Heard snel rond is. Dat heeft de acteur laten weten in een persverklaring, nadat Amber na nog geen anderhalf jaar huwelijk een scheiding aanvroeg. Johnny's moeder Betty Sue overleed vrijdag op 81-jarige leeftijd. Amber vroeg drie dagen later een scheiding aan.
Alle reacties Link kopieren
Amber Heard schijnt ook een straatverbod aangevraagd te hebben voor Johnny, vanwege huiselijk geweld.

Het wordt steeds gezelliger!
Alle reacties Link kopieren
Met foto......



Alle reacties Link kopieren
Wat een soap zeg!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je zoiets online delen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Inderdaad.
Wanneer komt de film uit?
Alle reacties Link kopieren
Ik vergeleek hem al eerder met Charlie Sheen. En nu des te meer.



Weet nog dat deze laatste destijds op de cover van mijn tv gids stond. Foto van zijn huwelijk met Brooke Mueller, toen nog een gevierd makelaar. Het leek allemaal rozengeur en maneschijn voor Charlie. Is me altijd bijgebleven op de een of andere manier. Vond het nadien bizar hoe hun beider leven en huwelijk daarna ontspoorde. Ze stonden elkaar zelfs naar het leven.



Ik hoop het niet, maar in het geval van Johnny worden de ontwikkelingen ook steeds grimmiger..
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 mei 2016 @ 19:42:

Waarom zou je zoiets online delen?Nou idd. Wie zegt dat hij dit gedaan heeft?
Alle reacties Link kopieren
Het zou me niets verbazen. Met Kate Moss destijds had hij ook zo'n heftige relatie. Veel drank en coke en hotelkamers verbouwen. Mensen veranderen niet echt, zeker niet als ze onder invloed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze noemen hem nu al Johnny Mepp
Alle reacties Link kopieren
Johnny Mepp en Amber Hurt...
Ik ken hem uiteraard niet. Maar hij ziet er bepaald niet vriendelijk uit.Maar ik wilde gisteren net zeggen, misschien heeft Amber anders over hem gedacht, dan hij werkelijk was. En ging het haar niet om het geld
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 27 mei 2016 @ 20:41:

Johnny Mepp en Amber Hurt...
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 27 mei 2016 @ 20:37:

Het zou me niets verbazen. Met Kate Moss destijds had hij ook zo'n heftige relatie. Veel drank en coke en hotelkamers verbouwen. Mensen veranderen niet echt, zeker niet als ze onder invloed zijn.

Was hij met Kate Moss ja?

Ach ja ik weet het ook niet. Ze zoeken het maar uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 27 mei 2016 @ 19:47:

Wanneer komt de film uit?Ze heeft, schijnt, video materiaal van meerdere keren dat hij haar sloeg.....
Het klinkt wel heel gezellig allemaal. Geweld, familie die haar het licht niet in de ogen gunt, drugsgebruik. Maar beter dat ze uit elkaar gaan.
Alle reacties Link kopieren
And now for something completely different:



Esther & Bertie van BZV zijn officieel gaan samenwonen:



http://boerzoektvrouw.kro ... er-wonen-officieel-samen/
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk voor Bertie en Esther!
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 27 mei 2016 @ 20:41:

Johnny Mepp en Amber Hurt...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 27 mei 2016 @ 20:03:

[...]





Nou idd. Wie zegt dat hij dit gedaan heeft?



Ik geloof dat best, ik zou alleen zulke foto's de wereld niet in slingeren.

Dat de politie ze heeft is voldoende.



maar wie weet wil ze haar kant laten zien omdat iedereen denkt dat ze een golddigger is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 mei 2016 @ 21:45:

[...]





Ik geloof dat best, ik zou alleen zulke foto's de wereld niet in slingeren.

Dat de politie ze heeft is voldoende.



maar wie weet wil ze haar kant laten zien omdat iedereen denkt dat ze een golddigger is.



Dat zou kunnen inderdaad. Wat ook een optie is is dat het haar bedoeling was deze foto alleen aan de rechter te laten zien, maar iemand bij de rechtbank/het politiebureau lekte ze aan TMZ. Niet echt de meest ster-vriendelijke roddelsite.



Al met al moet ik eerlijk toegeven dat ik érg benieuwd ben naar de waarheid in dit verhaal, wat een soap.
Alle reacties Link kopieren
Nou, the plot thickens...



Stevent af op een regelrechte vechtscheiding.
Alle reacties Link kopieren
Als hij haar echt mishandeld heeft dan is het natuurlijk wel frustrerend voor haar dat zij nu een bak stront over zich heen krijgt qua beschuldigingen van gold digger en zo. Ik weet niet hoe die foto de wereld in is geslingerd, maar destijds met Rihanna en Chris Brown werd die foto van Rihanna ook gelekt door een medewerker van het politiebureau (of iets dergelijks). Dat zou nu inderdaad ook het geval kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 27 mei 2016 @ 18:51:

Amber Heard schijnt ook een straatverbod aangevraagd te hebben voor Johnny, vanwege huiselijk geweld.

Het wordt steeds gezelliger!Ik las dat het straatverbod ook is toegekend door de rechter op basis van het gepresenteerde bewijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven