Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 3

14-02-2016 21:31 2975 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier verder!



Zoe Saldana. Nooit van gehoord, maar wel zwanger. Compleet met jaren 70 zwangerschapstent.



AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wesley Sneijder heeft een nieuwe foto geplaatst, samen met Xess Xava. Bij de foto grijpt hij nog even zijn kans om zijn liefde voor zijn zoon en vrouw te uiten.



"Mijn liefde voor mijn baby Xess en mijn prachtige vrouw zijn onbeschrijfelijk. Ik hou van jullie tot de maan en terug. Jullie zijn mijn leven en mijn beste vrienden. Ik hou zoveel van jullie!", schrijft Wesley op Instagram.



Hij zal hem heus niet vergeten zijn, maar als je de mensen gaat benoemen van wie je houdt, hoort daar je andere kind dan niet bij? Ik zou dit dus nevernooitniet zo benoemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 mei 2016 @ 17:30:

De hond van Viola is zwanger. Wow, dit zeg ik niet vaak; maar is dit echt nieuws?Tuurlijk is dat nieuws, grootste fan van het vivaforum die viool, dus dan verdient ze een plekje hé.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of dit al gepost is? Nynke de Jong, oud- Viva blogster, BZV kenner bij DWDD is bevallen van eerste kind:

Nynke de Jong ?@nynke 19 mei Utrecht, Nederland



Janne Pip de Louw. Vandaag geboren. Onze vreugde grenst aan hondsdolheid. ?? @ Diakonessenhuis https://www.instagram.com/p/BFmeBhWuKdS/
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:clubmedfan schreef op 25 mei 2016 @ 11:01:

Hij zal hem heus niet vergeten zijn, maar als je de mensen gaat benoemen van wie je houdt, hoort daar je andere kind dan niet bij? Ik zou dit dus nevernooitniet zo benoemen.Ik vind het ook raar.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was dit al eerder gebeurd dat hij zijn andere zoontje vergeet te noemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:clubmedfan schreef op 25 mei 2016 @ 11:01:

Wesley Sneijder heeft een nieuwe foto geplaatst, samen met Xess Xava. Bij de foto grijpt hij nog even zijn kans om zijn liefde voor zijn zoon en vrouw te uiten.



"Mijn liefde voor mijn baby Xess en mijn prachtige vrouw zijn onbeschrijfelijk. Ik hou van jullie tot de maan en terug. Jullie zijn mijn leven en mijn beste vrienden. Ik hou zoveel van jullie!", schrijft Wesley op Instagram.



Hij zal hem heus niet vergeten zijn, maar als je de mensen gaat benoemen van wie je houdt, hoort daar je andere kind dan niet bij? Ik zou dit dus nevernooitniet zo benoemen.Vreemd inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:yogonaise schreef op 25 mei 2016 @ 20:42:

Volgens mij was dit al eerder gebeurd dat hij zijn andere zoontje vergeet te noemen.



Er staan twee fotos van zn andere zoontje op zn instagram-account. Ik neem aan dat de moeder van dat jongetje het niet fijn vindt dat hij zo in de openbaarheid treedt. Wat dat betreft vind ik het dus niet zo gek dat dat andere zoontje niet/nauwelijks genoemd wordt.



Wat ik wel een beetje gek vind, zijn de liefdesuitingen richting XX. Zo overdreven en bij zo'n beetje elke foto van het kind. En bovenal; alsof XX zijn enige kind is. Dingen als "Jullie zijn mijn wereld" bij een foto van Yolanthe en XX, zou ik als 10jarige (of hoe oud is die oudste?) toch niet zo fijn vinden. Dat had ook anders verwoord kunnen worden. Bij de ene foto van zn oudste zoontje staat alleen "& my cute zoon huppeldepup" en bij de foto van zoon en Wesleys broer staat "I love them so much". Hij zal het vast allemaal niet zo bedoelen, maar toch..
quote:simbalabimba schreef op 25 mei 2016 @ 19:10:

Weet niet of dit al gepost is? Nynke de Jong, oud- Viva blogster, BZV kenner bij DWDD is bevallen van eerste kind:

Nynke de Jong ?@nynke 19 mei Utrecht, Nederland



Janne Pip de Louw. Vandaag geboren. Onze vreugde grenst aan hondsdolheid. ?? @ Diakonessenhuis https://www.instagram.com/p/BFmeBhWuKdS/ wat leuk voor haar. Ik vond Nynke altijd leuk bloggen.
quote:Starshine-2 schreef op 25 mei 2016 @ 20:48:

[...]





wat leuk voor haar. Ik vond Nynke altijd leuk bloggen.Ik ook. Leuk!
Peter Andre wordt weer vader. De vrouw van de Mysterious Girl-zanger is zwanger van hun tweede kind.
quote:Starshine-2 schreef op 25 mei 2016 @ 20:48:

[...]





wat leuk voor haar. Ik vond Nynke altijd leuk bloggen.Ze blogt nog steeds voor de Viva: http://www.viva.nl/blogge ... gers/mijn-leven-als-hond/
Oh haha, ik dacht dat ze gestopt was bij viva. Maar ik kom ook nooit op de voorpagina. Ik ga altijd rechtstreeks naar het forum.
Alle reacties Link kopieren
Prinsje Oscar is gedoopt







Alle reacties Link kopieren
























Madeleine met dochter

Alle reacties Link kopieren
De dochter van Madeleine ligt met stoel en al op de grond



Prins Oskar is net z'n vader.
Alle reacties Link kopieren
Yfke Sturm en Alexander
Alle reacties Link kopieren
Oscar lijkt op zijn zus.

Leuk gezin!
Alle reacties Link kopieren
Mooie doopfoto's!



Wendy + dochter: https://www.instagram.com ... S/?taken-by=wendyvandijk3
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Mooi kind is Lizzy van Dijk.
Alle reacties Link kopieren
Royalty, dochter van Chris Brown



There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Nog wat foto's van de Zweedse doop



















quote:sunny_mar schreef op 27 mei 2016 @ 20:18:

Royalty, dochter van Chris Brown



[afbeelding]Waaaaaauw, een van de mooiste kinderen die ik ooit heb gezien!
quote:minnimouse schreef op 27 mei 2016 @ 20:04:

Mooi kind is Lizzy van Dijk.Hoe kan je dat nou aan die foto zien?
Alle reacties Link kopieren
quote:lindelunelente schreef op 28 mei 2016 @ 09:08:

[...]





Hoe kan je dat nou aan die foto zien?



Ik zie een foto en baseer mijn mening daarop, nogal logisch toch?

En bovendien heb ik weleens vaker foto's van haar gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven