Inspirerende teksten en quotes

27-05-2016 15:07 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik dol op. Wie nog meer? Ik verzamel ze dan ook. Een paar van mijn favoriete, al heb ik er intussen honderden.



















When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik weet niet van wie die is, maar ik vind deze mooi:





If you fail, never give up, 'cause F.A.I.L. means "First Attempt In Learning".

End is not the end, in fact E.N.D. means "Effort Never Dies"

If you get NO for an answer, remember N.O. means "Next Oppurtunity"


Dwayne "The Rock" Johnson



Ik ben al jaren aan het opkrabbelen. Hoop medisch gedoe gehad en de weg terug blijkt op een helling te liggen waar ik steeds weer een stukje naar beneden glij als ik net een leuk stukje omhoog had afgelegd. Pas toen ik bovenstaande quote las, besefte ik dat ik me aan het meten was met mensen die geen medisch gedoe hebben gehad, mensen die al fit zijn (of in ieder geval fitter dan ik), mensen die geen of iig andere issues hebben dan ik, mensen die geen gat van 10 jaar op hun cv hebben, etc etc. En mijn prestaties (op ieder vlak, niet alleen qua sport) dan afzetten tegen de prestaties van die andere mensen, daar werd ik alleen maar ongelukkig van.



Nu kijk ik naar mijn inzet, en niet naar de resultaten. Kan mij het boeien dat een ander al na X keer proberen of binnen Y tijd iets voor elkaar kreeg. Fijn voor die ander, maar geen maatstaf voor mijn prestaties.



En The Rock is sowieso een hilarisch figuur met af en toe quotes die tot nadenken stemmen. Hij's grappig, menslievend en motiverend. Kan eigenlijk wel een paar pagina's vullen hier met quotes van hem Maar dat doe ik maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Een leven zonder diepe dalen kent ook geen hoge pieken
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
The earth doesn't belong to us, we belong to the earth.
Alle reacties Link kopieren
@Woll, mooi! Het goede en het kwade in de mens, is wat ons vooruit brengt in het leven. Zonder kwaad, weet je ook niet wat goed is.

@paleviolet, die tattoo! mijn vriend wil er ook zo een.

@fruity pebbles heel slim!

@bijzonder, psies, voor inzet krijg ik ook een 10, haha!

@ladygaga, het simpele leven, heel mooi.

@pangea Chief Seattle quote! Goh, leuke naam voor een nick... Ik ben fan van Chief Seattle. Hij heeft meer mooie uitspraken gedaan, Woll, is dat verhaal van jou ook niet van de Chief?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Even if you are a minority of one, the truth is the truth. (Gandhi)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
quote:paleviolet schreef op 27 mei 2016 @ 17:08:

[...]



Nee hoor, ik ga gewoon naar de snackbar

Vind hem ook oprecht specialer als iemand anders 'm voor me maakt



Dat is inderdaad waar hahaha.

Touche.
Alle reacties Link kopieren




Net van Facebook geplukt.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 27 mei 2016 @ 16:27:

[...]





Ik vind hem erg mooi maar ik twijfel of ie wel klopt. Dat wil zeggen, er zijn wel meer eenzame mensen dan alleen vriendelijke eenzame mensen. En de meest verdrietige mensen, ik weet niet of die wel breder lachen. Maar ik snap de intentie wel hoor, die is mooi.



De laatste zin, die vind ik wel helemaal waar, ik denk idd dat sommige beschadigde mensen anderen niet willen kwetsen omdat ze zelf zo gekwetst zijn. Dat is voor mij zeker de reden. Maar niet elk beschadigd mens doet dat, helaas. Sommige kwetsen anderen juist omdat ze zelf zo gekwetst zijn.



Sorry voor de kritiek. Ik vind hem voor mezelf wel heel inspirerend trouwens. Ik wil anderen idd niet mee laten huilen, ik laat ze liever lachen.



Nee hoor, ik zie het niet als kritiek ik denk juist dat quotes heel persoonlijk zijn! Ieder persoon haalt ergens anders herkenning en eventueel inspiratie uit en dat is alleen maar mooi, al zeg ik het zelf ;)



Het zou saai worden als we allemaal hetzelfde zijn!!!







p.s. ik blijf deze post trouwens wel volgen hoor, hopelijk komen er nog meer mooie en leuke quotes voorbij die ik nog niet ken...
Alle reacties Link kopieren
'If you don’t have anything nice to say about anyone, come sit next to me'.



Alice Roosevelt Longworth
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Wat inspiratie op de vrijdagochtend.



















When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
mijn pinterest staat er vol mee,



deze is wel een van mijn favorieten vooral als ik me weer is klote voel :



You can me the ripest en juiciest peach in the world, And there's still going to be somebody who hates peaches - Dita Von Teese



Good girls are bad girls, that don't get caught



If You're a strong female, you don't need permission - Lady Gaga















Alle reacties Link kopieren
Hele mooi, Nijntje! Ik heb ook weer een paar mooie. Ahum, ik heb er echt honderen dus ik moet echt de mooiste kiezen. Ik pluk er elke dag wel een paar van facebook.



Ik hou het meest van quotes, die universeel zijn. Veel quotes, vind ik te specifiek, eigenlijk bedoeld voor een groep mensen, niet voor iedereen. Dan inspireer je meer mensen ermee, denk ik zelf. Ik stuur ze ook wel eens op naar mensen maar alleen als ik weet dat ze aansluiten bij wat iemand meemaakt en niet kwetsend overkomen. Nou ja, bij de meeste mensen dan. Soms kunnen ze ook confronterend zijn, maar dat heb ik niet in de hand. Iedereen heeft zijn eigen kruis.



Daarom denk ik ook dat sommige quotes erg kunnen irriteren, omdat ze 1 groep mensen overwaardeert, waardoor jij je ondergewaardeerd voelt. Denk ik. Beroemde mensen, zijn er best goed in, vind ik. Het zegt wel iets over iemand, als er een quote van ze in omloop is, vind ik. Dan denk ik, mooi dat je een stukje wijsheid doorgeeft. Ik vind dat mooi.



Spreekwoorden en gezegdes, vervulden die rol vroeger. Nu zijn dat quotes en teksten geworden, de mensch is toch wat dynamischer geworden en eist meer diepgang. Mijn oma was een wandelend spreekwoordenencyclopedie die kende echt aaaalle spreekwoorden en gezegdes uit haar hoofd, plus betekenis. Ik bewonderde haar daarin. Ze zei erover, het zijn stukjes wijsheid, jaren en jaren doorgegeven, dus er moet wel iets inzitten. En heel vaak, zit er ook gewoon veel wijsheid in.



Sommige zijn wel achterhaald, daarom ben ik ook blij met de update van de spreekwoorden: quotes en teksten. Van onbekende schrijver, tot Japanse filosoof, tot ster uit Hollywood, iedereen kan wijsheid vergaren. En elkaar inspireren ermee!



Okeee, deze is gewoon voor de leuk.







De Dalai Lama, zegt eigenlijk hetzelfde, maar dan zo:







All work and no play, makes Johnny a dull boy.







Nou, deze ga ik geloof ik heel vaak posten op de psyche-pijlert







En een heel belangrijke wijsheid om te leren en beheersen (ontzettend moeilijk!)







When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
O huh? Die laatste ging even verkeerd, dit moet hem zijn:







Te lui om de post te corrigeren.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens ook vlinder-fanaat.







Op we heart it verzamel ik ook vlinders, en als ik me droopy voel, ga ik naar vlinders kijken. Dat doet iets goeds met mijn brein namelijk, heb ik ontdekt. Sowieso, kleurrijke plaatjes en foto's, zijn brain-candy voor mij en daar kijk ik ook naar. En naar baby-dieren. Dat wekt een stof op in je brein, oxytocine en dat helpt tegen depressie.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
heb er ook honderden kan ze zo goed een link hier neerzetten naar me pintrest pagina
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 09 juni 2016 @ 23:19:

heb er ook honderden kan ze zo goed een link hier neerzetten naar me pintrest pagina Ik ook! Dat mag zeker niet he. Ik heb er honderden op we heart it. Ik verzamel vooral de teksten met een mooi gekleurde achtergrond ook nog. Eigenlijk wil ik een muur bekleden ermee, gewoon alles uitprinten en op de muur plakken. Lijkt me erg inspirerend! Ik heb intussen mijn favorieten, die me op geen enkel moment irriteren. Sommige quotes, gaan me toch tegen staan op een gegeven moment. Ik zal er weer even wat plakken hieronder, het is mijn eigen topic maar het loopt niet echt denderend dus even een impuls geven dan maar.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren




























Nou ik hoop dat er meer mooie teksten bij komen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Every song has an and but that doesn't mean you can't enjoy the music!
quote:Sapsorrow schreef op 09 juni 2016 @ 23:40:

[...]





Ik ook! Dat mag zeker niet he. Ik heb er honderden op we heart it. Ik verzamel vooral de teksten met een mooi gekleurde achtergrond ook nog. Eigenlijk wil ik een muur bekleden ermee, gewoon alles uitprinten en op de muur plakken. Lijkt me erg inspirerend! Ik heb intussen mijn favorieten, die me op geen enkel moment irriteren. Sommige quotes, gaan me toch tegen staan op een gegeven moment. Ik zal er weer even wat plakken hieronder, het is mijn eigen topic maar het loopt niet echt denderend dus even een impuls geven dan maar.ik heb geen idee, maar dan ben je niet meer anoniem , bij mij zijn het gewoon zinnen die eruit springen die ik dan pin. ik zal ook wat plakken, al is dat zoeken een lastige optie, je kan geen plaatsjes van Pintrest hier plakken.
Alle reacties Link kopieren
"Imperfection is beauty, madness is genius, and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring "



- Marilyn Monroe



My life, my way

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven