Zwangerschapswens 2016 (met tabel)

29-04-2016 09:42 1499 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik een nieuwe topic starten met meiden die dit jaar gestart zijn of gaan starten met het uit laten komen van hun kinderwens. Ervaringen uitdelen en gezellig kletsen over de dingen die ons bezig houden in deze spannende fase!



NaamLeeftijd (v - m)1e/2e/?e KindjeRondeNODZwangerWanneer uitgerekend?BijzonderhedenRosalie8728 - 291e713/08/20161992Mel23 - 281e303/06/201616-02-201713-7-2016 en 26-7-2016 echo's!_pebble31 - 311e417/07/2016Pris199223 - 301e507/07/2016miskraam gehad in januariRoosjediedeldoosje33 - 332e601/07/2016 2 miskramen gehad, eerste echo 25/7!prettymama27 - 272e1??/??/????Begint met zwanger worden in SeptemberSophia1985530 - 301e312/08/2016xEefje91x25 - 251e5miskraam gehad in ronde 4Valentina9224 - 311e229/07/2016zwangerworden2016x 23 - 26 1e618/08/2016Snoep8333 - 311e415/08/2016Pinguinlove28 - 271e48/8/2016miskraam/ curretage aprilHappymommy2727 - 262e210/07/2016 10 augustus 2016 eerste afspraak gyneacoloog!Apenkoppie25 - 301e1??/??/???? Musketi32 - 323e210/08/2016Maki93 22 - 27 1e120/07/2016Antroposoofje 26 - 25 2e1 06/08/2016
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mazoki en Marle!
Alle reacties Link kopieren
Spannend meiden!!! Zou geweldig zijn!!



Ik heb 5 doosjes ovu testen meegenomen van de action plus teveel andere troep omdat het lekker goedkoop is..zal van 't weekend mezelf in gaan lezen.



Voordeel van niet zwanger zijn...ik zit aan een ijskoude radler in het zonnetje
Alle reacties Link kopieren
Je hebt groot gelijk



Dat er nog wat lag in de Action ik ben gister langs geweest
Alle reacties Link kopieren
Dat is vaak ook het eerste wat ik denk als ik ongesteld ben geworden, rosé! Haha



Spannend Mazoki & Marle; duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, even een lekker drankje en het liefst in het zonnetje in het weekend!! #happy Life



Hahaha Semmie had jij nog wat meer doosjes mee?

Ik vond mezelf al overdreven met 5 doosjes..meisje bij de kassa dacht volgens mij eerst dat het zwangerschapstesten waren



Ze keek naar de loopband, mijn buik die ik netjes inhield en toen naar m'n gezicht en weer terug naar de doosjes op de loopband
Haha snoep ik weet precies wat je bedoeld.. Ik haal der meestal ook meteen 5 tegelijk!!



Marle en mazoki jullie durven haha, heel veel succes!!!

Ik wacht nog af hoor.. Zeg ik nu!!

Grote kans dat ik ook eerder doe maar probeer t echt niet!!



Ik heb al 2 uur ofzo hele gekke naaldsteekjes links in m'n baarmoeder, voelt heet aan.. Gek, nog nooit gevoeld!

Ik hoop van alles
@Apenkoppie, jammer dat het ietsje langer duurt voor je terecht kan. Maar klinkt goed om tot die tijd te zorgen dat je je gezond voelt zodat je positief het traject in kan.



@Pianella, balen van je menstruatie! Ook al dacht je het al, toch blijf je een beetje hoop houden he. Op naar de volgende kans!



Spannend zeg, voor alledrie de dames van 3 juni positieve tekenen! Ik duim voor de eerste zwangerschappen van dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de draad een beetje kwijt maar wie zijn deze week 'aan de beurt' en wie de week erop ik heb geen overzicht haha er staan ook nog vraagtekens in de tabel



Snoep : ik heb ooit condooms gehaald toen ik dik zwanger was waren uiteraard niet voor mij!
Gelukkig maar dat er elke week wel dames aan de beurt zijn, haalt de aandacht er een beetje van jezelf af

Volgens de tabel zijn Mel, Marle en Mazoki next met NOD 03-06, succes meiden!



Vandaag half dagje gewerkt en nu lekker onderuitgezakt op de bank wachtend tot mn vriend thuis komt. Zometeen maar lekker genieten van een filmpje en een wijntje, perfecte vrijdagavond denk ik zo.

Fijn weekend iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Zooooo...vandaag lekker weekend met hier nog redelijk mooi weer! We hebben een grote tuin dus we gaan zometeen weer de boel bijhouden.



Ben maar 2 dagen ongesteld geweest en vanochtend nagenoeg niets meer.

Heb voor de zekerheid wel een test gedaan (negatief) omdat ik altijd ruim 5 a 6 dagen mijn menstruatie heb.

Wel lekker hoor maar 2 dagen haha.



Denk dat ik vanaf vandaag de ovu testen ga gebruiken om te kijken wat mijn lichaam precies aan het uitspoken is.

Want eigenlijk zou dit mijn vruchtbare week weer zijn...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal. Sorry voor mijn afwezigheid even.

Lekker druk in huis met de eerste hahah



Snoep wat balen nog zeg!! Je lichaam kan je echt voor de gek houden!!



Ik weet niet goed wanneer nu mijn nod zou zijn... ik heb dan vorige week mijn spiraal eruit laten halen en heb de eerste 2dagen geen bloedverlies gehad en de rest van de week wel. Maar heel wisselend. In de ochtend vaak wel en de avonden niet. Dus of het men menstruatie was of iets anders ik heb echt geen idee.. Zo vervelend hahaha. Nu weet ik niet wanneer men nod is. Mocht dit mijn menstruatie zijn geweest dsn zoek ik zo even op wanneer mijn nod is. Dan kan die erbij ;)



Voor de meiden die nog in spanning zitten!! Heel veel succes meiden!!
Alle reacties Link kopieren
Okee als dit mijn menstruatie geweest zou zijn en mijn cyclus zoals bij dr eerste 30 dagen ongeveer dan zou mijn eerste nod 22 juni zijn.

Duurt nog ff pfff hahaha. Maar goed zal mss ook niet veel van kloppen.



Ik heb vanmiddag een babyshower van een vriendin die 4.5j is bezig geweest en nu eindelijk zwanger is. Dus vanmiddag even lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi sorry ben even druk geweest!

Ik heb een tip voor jullie om te kijken:

Countdown to life extraordinary Making of You



Ben nu aflevering 1 aan het kijken via dailymotion.com
Alle reacties Link kopieren
@snoep. Het kan best zijn dat je cyclus op de hobbel is en dat het daarom langer duurde voordat je ongesteld bent geworden. En misschien daardoor ook korter dan normaal. Zeg het maar, het lichaam doet soms rare dingen. Wel fijn dat je vriend zo positief is!



@Semmie. Ja deze week is zeker belangrijk hahah. Zijn al druk aan het oefenen geweest.



@Pianella. Jammer dat je door bent naar de volgende ronde. Die ik toen besteld heb kwamen in een doosje.. Fijne vakantie!



@pinguinlove. Denk dat zodra ik weer zwanger blijk te zijn ik heel erg blij zou zijn, maar dat daarna de spanning weer toeslaat of alles wel goed is. De vorige keer had ik er ook helemaal niet bij stil gestaan dat hij bij mij fout zou gaan. Terwijl dat je weet dat er altijd een kans is. Mijn cyclus begint alweer wat te dalen, begon met 35 na de curretage de afgelopen keer 32 en heb vanochtend nog een ovulatietest gedaan een een dikke streep te zien! Zit nu op dag 29. Scheelt weer wat dagen wachten..



@mazoki kan heel goed een innestelingsbloeding zijn! nog even een weekje wachten.



@apenkoppie waar gaat die serie over?



Ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met de ovulatie testen, elke keer kwam er wel een streep maar nog niet donker genoeg. Gisteren was hij al aardig op weg maar nog niet zoals hij hoorde te zijn. Vanochtend toch nog even getest en ja hoor een duidelijke donkere streep te zien. Hierdoor is mijn cyclus naar 29 dagen gegaan ipv 32. Mijn NOD verschuift hierdoor naar 12 juni.

Misschien een gekke vraag maar nu hebben we vanochtend geklust en heb wel dik een half uur gelegen(met een kussen eronder). Maar vanmiddag moest ik werken en hierbij heb ik veel gelopen. Heeft het klussen van vanochtend wel zin gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor Pris, heeft gewoon gewerkt!

Als je 10 minuutjes blijft liggen met een kussen onder je billen is al genoeg. No worry



Wij hebben ook een leuk weekend gehad...morgen weer werken helaas!
Alle reacties Link kopieren
@snoep gelukkig, had mijn vriend er al op voorbereid dat hij toch nog even aan de bak moest. Kan hij weer even rusten hahah. Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Ja morgen moet helaas mijn man ook weer werken. En mijn zoontje vind het zo leuk als mijn man weekend heeft. Hij weet het ook precies. Op alle dagen roept hij mij als hij wakker word en op zaterdag en zondag roept hij papa.



Ik voel me nog steeds 'anders' af en toe wat krampjes in mijn baarmoeder. Mijn borsten zien er anders uit. Mijn vorige zwangerschap voelde ik mijn ook anders alleen was ik toen zo erg in de veronderstelling dat het toen niet zou lukken. Maar ja wil er nu ook niet teveel van uitgaan. OOOOOOH ik ben zo goed in afwachten (NOT)



@pris1992 Zou in principe goed moeten zijn. En ze zeggen dat meerdere keren per dag of zelfs elke dag niet het beste is voor de kwaliteit van het zaad. Sperma blijft lang genoeg leven op de weg naar je baarmoeder dat in je vruchtbare periode om de dag genoeg zou moeten zijn. In theorie dan. Spannend. !!



Fijne week allemaal
Ik ga eens kijken waar de serie over gaat!

Nog niemand getest?



Ik heb echt van vanalles last.. Steekjes in baarmoeder en lies.. Vaak moeten plassen, snel honger maar snel vol, vlagen misselijkheid..



Ik hoop voorlopig nog maar nergens op hoor maar voel me heel anders dan afgelopen maanden....



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
@mazoki. Kun jij in het weekend nog lekker blijven liggen hahah. Spannend! Nog een paar dagen afwachten.

Tot nu toe om de dag gedaan, was bang dat het van vanochtend geen nut zou hebben. Paar maanden geleden ook te vaak gedaan en dat werkte inderdaad ook niet. Hebben het nu gewoon om de dag gedaan en nu maar weer afwachten.



@mel Het klinkt heel erg hoopvol! Al zegt het niet altijd wat natuurlijk hebben hier al vaak genoeg gezien dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar het ziet er goed uit! Nu nog even een paar dagen wachten, succes!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mozaki en Mel. Nog een paar daagjes geduld. Ook bij Marle nog een paar dagen spannend hoor!!!!!!



Hier zit ik ook rond de eisprong. Weet het niet precies want doe geen ovulatietesten, vind dat toch wel even lastig om niet precies te weten hoe en wat. We proberen om de dag maar ben geneigd toch elke dag te willen omdat ik bang ben dat ik m'n ei mis. Dit weekend dus even teveel maar nu gewoon weer om de dag en vooral zin erin hebben is natuurlijk het belangrijkste. Dat zat dit weekend gelukkig wel goed! Handig zo anoniem kletsen, normaal zou ik niet zoveel vertellen over mijn seksleven haha.



Ik ben er toch wel weer flink mee bezig. Afgelopen week 2 kindjes geboren in mijn nabije omgeving en de komende maanden nog drie dus dat wakkert mijn verlangen naar een eigen kindje wel aan. Maarja geduld hebben dan maar. Vandaag een stuk behang meegepikt uit de bouwmarkt voor de babykamer, was helemaal enthousiast en ligt nu ook al in het kamertje. Mijn vriend vond het ook erg leuk. Zou toch leuk zijn om legaal te kunnen babyshoppen!
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend weer voor een paar meiden!

Dat wachten duurt altijd lang he!



En rosalie ik begrijp je helemaal met het legaal shoppen haha.

Ik had gister een babyshower van een vriendin van mij en k had echt zoiets van pfff wil ook echr weer zwanger zijn! Vond dat zo heerlijk ondanks alle kwaaltjes hahaha.

Dadelijk hier thuis de box opruimen snik snik hahaha maar hopelijk kan k hem snel terug zetten.



Ik zit te twijfelen om ook ovulatie testen te haken voor deze maand omdat dit zo raar loopt bij mij. Bij de eerste werkte dit echt niet bij me maar dan weet ik gewoon Hoe men cyclus is ongeveer hahaa.



Zo even naar de ikea voor een kast voor al het speelgoed.



Ik duim voor jullie meiden!!
Ik heb een predictor gehaald voor 5 dagen hoor NOD ???? Ben benieuwd hoelang ik die verpakking dicht kan houden.....
Alle reacties Link kopieren
Mel; ik denk eigenlijk dat je hem niet lang kan laten liggen :P, anders had je al niet zo'n gevoelige test gekocht ook, haha. Heb je zelf al een dag in je hoofd dat je wil gaan testen?



Rosalie; baby's in de buurt wakkeren het ook wel heel erg aan denk ik. 'gelukkig' is dit bij ons niet het geval, zou dat nu echt niet trekken denk ik. Heb wel een babybuurjongen van 2 maanden nu, dat vind ik wel ff moeilijk.



Wij zijn ook om de dag romantisch aan 't doen, ga niet testen, maar houd dit ritme gewoon lekker aan totdat ik ongesteld wordt (of positief test uiteraard) Zet mijn NOD maar op 17 juni, ga dan uit van 30 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend allemaal zeg wij zijn ook om de dag aan t 'klussen' had volgens de app zaterdag mijn eisprong maar had zondag echt paar uur last van mijn linker onderbuik...dus ik denk dat het bij mij door die mk ook wat verschuift...mijn NOD wordt gewoon t wknd van 11/12/13 juni haha.



@ Mel...ik had hem al open gemaakt denk wanneer mag je?



@ Rosalie ik doe ook geen ovulatie testen...ik denk dat ik dan teveel ga 'plannen' en dan is het voor mij niet meer ongedwongen en leuk...maar fijn dat ze bestaan dat wel!



Een kussen onder je kont is volgens mij niet nodig...die zaadjes zwemmen snel en ook gewoon omhoog...ze gaan letterlijk daar zitten wachten op een eitje komt echt goed Pris...van lopen gaat het zaad echt niet weg, ik ben van mijn dochter zwanger geworden na staand sex...omdat er niks te zitten/liggen wad op dat moment haha!!!!! Zegt dus echt niks!
Alle reacties Link kopieren
Die serie gaat over je ontwikkeling in de baarmoeder en wanneer je wat ontwikkelt. Ze laten dat zien ahv extreme voorbeelden waarbij iets mis is gegaan (bijv 6 vingers hebben, of mensen zonder vingerafdruk haha). T is een heel nuchtere serie, dus geen zwaarmoedige dramaverhalen. Ik vind t wel interessant!



Verder baal ik hier een beetje want mn afspraak in t ziekenhuis is een week verzet. Sinds mn afspraak met de huisarts is de totale wachttijd tot de intake nog 8 weken. Autsj. De vervolgafspraak blijft gelukkkig wel staan (waarin besproken wordt wat de uitslag is en het vervolg). Dus eigenlijk verandert het niet veel qua wanneer we kunnen starten maar ik baal er toch van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven