Vriendin deze week uitgemaakt

27-05-2016 20:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Mijn vriendin heeft het deze week na een 5 jaar lange relatie met mij uitgemaakt.



We zouden over ongeveer 2 maanden gaan samenwonen, hadden al een huisje waarin we aan het klussen waren en we hadden al meubels gekocht.



Nadat we elkaar het weekend gezien hadden, had ze het plots de volgende dag uitgemaakt. Redenen voor haar zijn dat ze twijfelde aan onze relatie, en toen de knoop heeft doorgehakt.



Ik ben hier nu helemaal overdonderd en verdrietig van. Zij was mijn allereerste liefde. Het doet me pijn om te bedenken dat we nooit meer de leuke en gezellige dingen samen zullen doen, wat ik wel het liefst zou willen.



Zij vindt het goed als we elkaar blijven spreken via Facebook (niet face-to-face). Ik weet niet of dat goed is. Ik heb nu de neiging om alleen maar met haar te praten en ik denk ook alleen maar aan haar.



Voor haar was het ook een hele lastige beslissing en het valt haar ook super zwaar.



Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt en zou dit met mij willen delen? Ik heb het gevoel dat ik mijn hart moet luchten en zien hoe ik er doorheen kom.



Alvast bedankt!
Nee, maar wel enorm klote voor je
Wat enorm rot voor je. Liefdesverdriet is zo pijnlijk en het kost zoveel energie



Ik raad je aan om voorlopig (zeker de eerste 3 maanden) geen FB-contact te hebben, want dat geeft je alleen maar valse hoop.



Het is vast een schrale troost op dit moment, maar het verdriet slijt en wordt dragelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot zeg! Zo ben je nog iets aan het opbouwen en met de toekomst bezig, en zo is het voorbij. Echt naar, ik wens je veel sterkte!

En nee, niet via FB praten met haar.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO en net als de anderen denk ik ook dat het het beste is als jullie even een periode van helemaal geen contact inlassen want door contact te houden maken jullie het elkaar en jezelf onnodig moeilijk en de situatie op zich is al moeilijk genoeg toch?
Ja ik gok dat bijna iedereen wel eens een break up heeft meegemaakt.

Kut voor je.
Alle reacties Link kopieren
Hè wat zielig......:'(

Ik heb geen tips, maar wens je veel sterkte de komende tijd!
Sterkte TO!

Wat moet het verdrietig zijn, vooral omdat jullie net een huisje hadden, wat plots.



Kan alleen zeggen dat mijn eerste liefde het uit had gemaakt in een soort gelijke situatie, ook ineens na het weekend en nadat we plannen hadden gemaakt (welliswaar voor een vakantie).

Met de reden dat hij druk was, en na een paar maand kreeg hij iets met een meisje waar hij jaren later nog steeds mee is.

Heeft me meer dan een jaar gekost dat liefdesverdriet.



Geen succes verhaal maar wel één zodat je even weet dat je niet de enige bent en je jezelf best even wat tijd mag en moet gunnen.



(Ben nu alweer twee jaar samen met niet mijn eerste liefde maar de liefde van mijn leven, komt helemaal goed ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven