Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe ervaringen liposuctie e.d.

15-11-2015 12:17 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik ben volledig nieuw hier, ben al een aantal weekjes de verhalen en ervaringen aan het lezen en nu zelf maar ingelogd om een topic te starten, dit omdat ik zoooveel vaagjes heb!



Ik ben geïnteresseerd om een liposuctie te laten doen, ik heb geen overgewicht, alles behalve, ik ben 1m60 en weeg 50kg,

toch hardnekkig vetopstapeling op men bovenbenen binnen + buiten en mijn kuiten (zit in de familie) ik overweeg dus aan deze locaties een lipo. Na zoveel gelezen te hebben vind ik nog steeds geen antwoorden op de vragen waarmee ik zit en dat zijn er heel wat :

*ik ben nu bijna 26 en zou rond mijn 31/32 jaar aan een kleintje willen beginnen, wat zijn jullie ervaringen : zou ik nog 5-6 jaar wachten of kan ik toch beter ervoor mijn lipo laten doen, i.v.m elasticiteit van de huid? want eerlijk : 5-6 jaar vind ik nog wel superlang! langs de andere kant heb ik wel bang dat het er over 5-6 jaar als ik beslis mijn lipo te laten doen (na de zwangerschap dan) er verschrikkelijk zou uitzien of toch niet?

*momenteel zijn mijn benen niet zo stevig, ik doe al enkele jaren 2/3x / week oefeningen (infraligne) en zit 4/week 30min op de hometrainer, maar heb bang dat ze nog minder stevig/ blubberig gaan worden, hoe zit dat bij jullie? merken jullie veel huidoverschot/blubberig na de lipo aan de benen?

*Als ik beslis ermee door te gaan zou ik voor bcas kiezen, na jullie ervaringen gelezen te hebben, het zijn wel oude ervaringen, zijn er nog nieuwe dames met ervaringen over Dr.darius?

*eind mei zou voor mij een goede datum zijn omdat ik dan 2 maandjes vrij heb, ik werk in een school en die is toe tijdens de zomer, is het pakje warm en dik of valt dat nog te doen in deze periode?

*zou ik foto's mogen zien, ben zooo benieuwd! :-)



Sorry voor de lange tekst en vragen, maar al bedankt op voorhand!!
Alle reacties Link kopieren
Nou Yarina, het zal inmiddels wel gedaan zijn. Ik hoop dat het meegevallen is. Nu rustig aan herstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:EffieHG schreef op 25 mei 2016 @ 22:32:

Wat leuk hier een topic over te zien, ik ga zo alle reacties doorlezen maar wil jullie graag mijn 'geval' voorleggen. Misschien hebben jullie advies voor mij.



Ik ben 1.65 en weeg 59kg met behoorlijke heupen. Nu slaap ik al jaren op 1 kant met als gevolg dat 1 heup (zadeltas ;)) veel groter is als de ander, en dat zie je duidelijk, valt ook niet met kleding te verbergen. Een jaar geleden was ik het zo zat dat ik tot 53kg ben afgevallen, hielp totaal niets, sterker nog, het verschil was nog duidelijker.



Nu ben geen voorstander cosmetische chirurgie, maar twijfel de laatste tijd toch sterk. Niet zozeer over de kosten maar met name de risico's van zo'n ingreep en het feit dat je dat ook niet zomaar in het geniep kan laten doen, je zal toch iemand hiervan op de hoogte moeten stellen? Iemand tips, ervaring? Alvast bedankt!



Op 4 april zijn mijn zadeltassen verwijderd. Ik ben 54 kilo afgevallen en alles is best netjes geworden, maar die zadeltassen niet. Die zijn dus nu weg. Het resultaat is best mooi. Ik ben 46 dus zal nooit het lichaam van een 20-jarige meer krijgen, dat hoeft ook helemaal niet. Het herstel is bij mij helaas niet helemaal goed gegaan. We zijn nu 7 weken verder en ik kan nu pas weer wat doen. Heb veel pijn gehad en afgelopen maandag is er een stukje hechting, wat buiten mijn lichaam zat, weggehaald. Dat is waarschijnlijk de boosdoener van mijn ellende geweest, want nu voelt het al beter aan en kan ik wat meer.



In het geniep was in mijn geval dus ook echt niet mogelijk. Je kan natuurlijk 3 weken vakantie nemen, maar stel dat het herstel net zolang duurt als bij mij dan heb je een probleem. Maar waarom zou je het in het geniep doen? Ik kom er gewoon vooruit en schaam me er niet voor. Wel vind ik het vervelend voor mijn werkgever dat het zolang duurt. En voor mezelf ook natuurlijk. Maar ja.....dat is gewoon pech hebben, zo gaat het niet bij iedereen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb vdaag ook meerdere malen aan je gedacht Yarina. Ben benieuwd hoe het is gegaan en wens je een voorspoedig herstel!
Alle reacties Link kopieren
Yarina hoe was het?????
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me wat vertellen over lipo van de buik? Alleen de buik. Hoe gaat dat herstel, duurt dat net zolang als de herstelperiodes van de benen en meerdere zones, wat ik hier wel lees?



Ik overweeg de buik te laten doen, maar schrik wel van wat ik hier lees. Natuurlijk is het een flinke ingreep, maar 6 weken herstel is niet zo eenvoudig te realiseren.. De reden waarom ik het hier vraag is dat ik hoop dat ik eerlijke antwoorden krijg.
Alle reacties Link kopieren
Benen is opknaptijd ook niet altijd zo'n lang herstel hoor Esther766. Ik heb 2 dagen werk gemist. De eerste week heb ik wel thuis gewerkt. Maar daarna ben ik gewoon weer naar kantoor gegaan en heb ik gewoon kunnen werken. Na 4 weken weer gaan hardlopen. Dus viel best mee. Ik zou het iig zo weer doen.



Ik heb het trouwens ook, net als Daantje, wel verteld dat ik dit ging laten doen. Had helemaal geen zin in geroddel achter mijn rug om op het werk. En nu kunnen collega's gewoon rechtstreeks aan mij vragen stellen. Het maakt mij ook geen donder uit of een ander het onzin vindt of niet om een lipo te laten uitvoeren. Ik deed het omdat ik het wilde, enkel en alleen voor mezelf. Dus de evt meningen van anderen laten me ook echt koud. Dat maakt het wellicht wel makkelijker om het gewoon te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:EffieHG schreef op 25 mei 2016 @ 22:32:

Wat leuk hier een topic over te zien, ik ga zo alle reacties doorlezen maar wil jullie graag mijn 'geval' voorleggen. Misschien hebben jullie advies voor mij.



Ik ben 1.65 en weeg 59kg met behoorlijke heupen. Nu slaap ik al jaren op 1 kant met als gevolg dat 1 heup (zadeltas ;)) veel groter is als de ander, en dat zie je duidelijk, valt ook niet met kleding te verbergen. Een jaar geleden was ik het zo zat dat ik tot 53kg ben afgevallen, hielp totaal niets, sterker nog, het verschil was nog duidelijker.



Nu ben geen voorstander cosmetische chirurgie, maar twijfel de laatste tijd toch sterk. Niet zozeer over de kosten maar met name de risico's van zo'n ingreep en het feit dat je dat ook niet zomaar in het geniep kan laten doen, je zal toch iemand hiervan op de hoogte moeten stellen? Iemand tips, ervaring? Alvast bedankt!



Effie,

Ik heb ook een lipo laten doen van mijn zadeltassen. Ik ben ook niet zwaar. En zadeltassen (of een zadtas) krijg je gewoon niet weg met afvallen if sporten. Daarom is het voor mij reden geweest ze te laten 'wegzuigen'.

Ik ben er heel blij mee. Had het eigenlijk jaaaaren eerder moeten doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:esther766 schreef op 26 mei 2016 @ 20:15:

Wie kan me wat vertellen over lipo van de buik? Alleen de buik. Hoe gaat dat herstel, duurt dat net zolang als de herstelperiodes van de benen en meerdere zones, wat ik hier wel lees?



Ik overweeg de buik te laten doen, maar schrik wel van wat ik hier lees. Natuurlijk is het een flinke ingreep, maar 6 weken herstel is niet zo eenvoudig te realiseren.. De reden waarom ik het hier vraag is dat ik hoop dat ik eerlijke antwoorden krijg.





Ik zat na mijn liposuctie na 2 weken al op de scooter 15 km naar mijn werk (kantoorbaan), en na de herstelbehandeling, kon ik na 1 dag hele wereld " aan.

6 weken is echt niet waar.

Wat wel waar is, je moet 6 weken een pakje aanhouden en na 6 weken ben je "klaar" en mag je alles weer, zonnen, sporten sauna enz...
Alle reacties Link kopieren
quote:yarina schreef op 25 mei 2016 @ 13:56:

Weer eventjes tijd gevonden.. vandaag ook weer mijn bezigheden; vanmorgen een 40mintjes op de hometrainer (ga het moeilijk hebben om hier de komende tijd van weg te blijven!) Daarna half uurtje oefeningen voor men buik en benen, en voor de rest nog aan het poetsen zo dat alles spik en span is! begin ENORM kriebels te krijgen!



Wat ik me nog afvroeg.. na hoeveel tijd mag je de eerste x douchen? en is dit dan met of zonder het pakje aan?

Ook een vraag wat er nog mee te maken heeft; hoe droogden jullie het pakje; als je het aanhebt of uit?





Ik mocht gewoon bewegen hoor !. Dus als jij op een rustig tempo (stadsfietsen zeg maar) op de hometrainer stapt na een week en je gaat heel rustig fietsen, of steppen, kan dat geen kwaad.

Mij werd geadviseerd rustig een blokje om te gaan in de eerste week. Je spieren in beweging houden is goed.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties.. dat klinkt veel beter zeg!
Alle reacties Link kopieren
In deel 3 en 4 zijn ook ook nog een schat aan ervaringen te vinden :-)



Ervaringen en adviezen liposculpture (3)
Alle reacties Link kopieren
Yarina, hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.. hier ben ik dan EINDELIJK Amai weet niet waar te beginnen.. vanaf het begin dan maar;

Gisteren morgen netjes op tijd aangemeld, Kreeg nog een zeer uitgebreid consult van alles wat er ging gebeuren alsook van alles wat er nadien mocht/moet.. ging over douchen, hechtingen, mijn gewicht dat op peil moet zijn over 2w; mag niet afvallen óf aankomen en nadien de volgende 4maanden ook niet, heel belangrijk merk ik nu zelf want daar hamerde hij telkens opnieuw op, consult heeft een uurtje geduurd en de pc was supervriendelijk. (Wel een beetje afgejaagd qua praten, maar dat hadden sommigen onder jullie al gezegd..is gewoon zijn manier van doen/praten) daarna werd ik afgetekend in men bootje en werden er foto's genomen door hem, nogmaals vertelde hij me bij het zien van zijn gemaakte foto's waar en hoe hij te werk zou gaan.. (zelf heb ik er geen genomen; vergeten en mijn vriend was al terug weg voor zijn winkel te openen) om 8u15 werd ik door de wel zeer vriendelijke anesthesist mee geleid naar de o.k waar hij me helemaal insmeerde met antibacteriële zeep en ik weet nog dat ik om 8u30 keek naar de klok en toen niets meer.. om 10u15 was ik terug op de kamer (waar ik me nog een beetje van herinner dat ik daar zelf naar toe ben gestapt) en viel ik terug in slaap (niet vast, want zowel de pc als de anesthesist kwamen elk kwartiertje kijken en vragen hoe het ging. Om 13u voelde ik dat ik ineens dringend moest plassen en ben ik op eigen houtje alleen naar het toilet geweest! Toen terug in slaap gevallen en plots was het al 15u.. toen kwam de anesthesist terug om te vragen of ik niet moest plassen en dit was het geval..daarna weer in slaap gevallen tot 17u.. én toen begon het; zooo slecht dat ik was; hartkloppingen, SUPERdroge mond, het gevoel dat ik mijn tong ging/kon inslikken, moeilijk kunnen ademen ( of toch vooral het gevoel) én superduizelig ; toen ik NEER lag; ik draaide helemaal, zag alles dubbel!.. had echt schrik omdat dit me aan mijn moeder deed denken (vandaag trouwens 1j geleden) zij hapte ook naar adem haar laatste momenten.. de pc probeerde mij rustig te krijgen en kan hierover nog een lange uitleg neerzetten maar op dit stukje kort te houden; na anderhalf uur was ik terug rustiger, net toen mijn vriend toe kwam. Dan in de auto plastic doelen gelegd want jeetje zoveel vocht dat ik verloor! Mijn vriend kreeg bang want had hem nog niet gezegd dat dat rood/roze vloeistof was dat ze hadden ingespoten, hij dacht dat dat allemaal bloed was..

Normaal zouden we op 15min thuis zijn, maar natuurlijk fille..we waren halverwege en omdat ik nog steeds zo'n droge mond had(zelfs na water te drinken) kreeg ik ineens zooveel zin in een ijsje :-) toen zijn we bij de Quik gestopt en heb een maxi ijs(je) met speculoos besteld en helemaal opgegeten! Voelde toen het op was wel als een blok op mijn maag! Maar het had gesmaakt! Daarna thuis nog veel vocht verloren, 4 grote handdoeken vol, beetje tv gekeken en om 22u gaan slapen. (Kon wel al vroeger in slaap vallen maar hield me expres wakker voor een beetje bij mijn vriend te kunnen blijven zitten) heel veel pijn, dat wel en nu nog.. net alsof er een vrachtwagen over mijn buik én benen gereden is! Op dit moment heel misselijk, véél pijn, kan niet alleen rechtkomen uit bed zonder een duwtje van mij vriend, heb boterhammen op en beetje cornflakes (mocht normaal blijven eten zei de pc) maar heb het moetten binnen duwen, totaal geen eetlust! En deze morgen gaasjes veranderd, waren zo nat als iets, toen heb ik even kunnen piepen..Had ik beter niet gedaan! ... ik lijk wel 10kg zwaarder! Zo opgezwollen, kan zelfs met moeite mijn losse trainingsbroek over mijn pakje aan! Vraag me af hoe ik over een weekje wil buitenkomen.. want ben enorm gezwollen en dat gaat geen zicht zijn.. sewwes mijn eerste douche..moet ik ook met het pakje aan, pas na 1w mag ik het uitdoen om te douchen.. En morge ga ik tot maandag naar mijn vader, dan vangt hij me op, mijn vriend moet 2dagen weg voor een trouw en dat is niet in de buurt..

Ik merkte trouwens ook toen ik de gaasjes veranderde dat ik al veel harde plekken heb op mijn buik..

voor de rest nog een beetje rusten, want voel me helemaal niet super. Hoop dat jullie er iets aan gehad hebben en morge laat ik terug van me horen! (Oohja voor diegene die zich af vragen; vind je het de moeite waard.. dan zeg ik nu Nee.. ik zou het niet overdoen, maar ik hoop dat ik binnenkort zoals de meetste onder jullie volmondig ja kan zeggen
Alle reacties Link kopieren
Pffff dat is ook best heftig. Dat je je niet super voelt is wel een beetje logisch, dat komt ook wel weer.



Ik hoop dat je je snel beter voelt. Beterschap .
Alle reacties Link kopieren
Heb vannacht ook niets, niets geslapen, om de 5 à 10min mij moetten draaien.. dan op mijn linkerzij, dan rug, dan rechter zij, terug rug, terug links..en zo de hele nacht.. was stikop vanmorgen maar blij dat mijn vriend zijn wekker ging zodat ik hem niet moest wakker maken en ik naar het toilet kon geholpen worden! Ondertussen voel'k me nog stikop door zo weinig geslapen te hebben, wilde nog rusten vandaag maar door zoveel pijn te hebben kon ik niet blijven stilliggen en heb ik maar terug geroepen op mijn vriend om recht te komen en heb dan maar een beetje rondgewandeld.. Afwas gedaan, vuile rode handdoeken in wasmachine gedaan en op pijnstillers geleeft.. En ja gedoucht met het pakje aan..ging ook niet op 10min'tjes.. totale gebeuren heeft 1u20 geduurd.. van uit doen tot terug aangekleed te zijn. Wat ik opmerkte; hele buik vol harde plekken, helemáál vol.. is dit wel normaal?? Zo vol?? Heel mijn buik was hard! En mijn kuiten en benen zijn 3dubbel zo dik. Ook iets waar ik me een beetje op 'schaam' om te zeggen; mijn vagina; zo enorm gezwollen dat ik ze zelf niet meer kan zien én blauw dat het daar ziet!

Stappen doe ik net als een oud vrouwtje.. stapje per stapje en met gebogen rug..
Alle reacties Link kopieren
O ja dat stappen als een oude vrouw herken ik wel.

Ik heb eerst alleen buik-maag gedaan & 2 jaar later de benen alleen.



En dat 10 kg zwaarder voelen, moeizaam overeindkomen & vrachtwagen gevoel.. YUP !!!
quote:Suusenzo schreef op 26 mei 2016 @ 22:24:

[...]





Effie,

Ik heb ook een lipo laten doen van mijn zadeltassen. Ik ben ook niet zwaar. En zadeltassen (of een zadtas) krijg je gewoon niet weg met afvallen if sporten. Daarom is het voor mij reden geweest ze te laten 'wegzuigen'.

Ik ben er heel blij mee. Had het eigenlijk jaaaaren eerder moeten doen...Wat fijn te lezen dat het er ook goede ervaringen zijn. Ik heb inmiddels de stoute schoenen aan getrokken en een advies gesprek aangevraagd, kost € 50,- geen idee of dat normaal is maar dat bedrag wordt weer in mindering gebracht van een eventuele behandeling. Lijkt me wel netjes. Deze kliniek is in een ziekenhuis gevestigd, de recensies op internet zijn positief ik heb er dus wel vertrouwen in, al vind ik het toch behoorlijk spannend.
Alle reacties Link kopieren
Vannacht weer niet goed geslapen, was terug heel blij als mijn vriend zijn wekker afging! Dat rechtkomen.. Auw auw auw!

Na de middag komt mijn vader me halen, ben om 6u opgestaan, iets proberen te eten..ben nog steeds misselijk..! Heb zin in vanalles maar als ik dan begin is mijn honger over..

naar toilet gegaan..en toen zag ik dat het daar beneden niet meer alleen enorm gezwollen is en blauw ziet, maar gewoon KNAL ZWART! Denk dat dit komt omdat het vocht zich een uitweg zoekt?? Herken jij dit Sweetchillisauce? En btw thx voor het kaarsje, echt superlief van je!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me ook nog afvraag.. hoe zat het bij jullie op gebied van seks? (Niet dat ik daar nu meteen zo in heb!) Maar vroeg me dit wel af.. na hoeveel tijd hebben jullie hier terug aan begonnen.. en met het pakje aan of uit? Eigenlijk een vraag die ik nergens vind.. en toch wel logisch klinkt dat ik deze stel denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Met het pakje aan merk ik wel dat mijn taille al smaller is.. toch iets dat al wel opvalt.. in het positieve, voor de rest lijk ik wel zwanger en met enorme dikke benen/billen.. Afwachten dus!
Alle reacties Link kopieren
Ha Yarina, fijn van je te horen! Het is achter de rug!

Ik herken wel veel van wat je schrijft. De enorme misselijkheid van de narcose. (Gaat echt over!). Het gevoel alsof er een vrachtwagen over je heen is gereden. (Gaat ook echt snel over!) En het niet slapen in nacht twee. Ik kan je vanuit mijn ervaringen alleen maar zeggen dat het beter wordt!



Tegen het opgeblazen zijn door vocht: vochtafdrijvende dinge eten en drinken zodra je je weer wat minder misselijk voelt. (Komkommer, bleekselderij, ananas etc.) Er moet gewoon nog heel veel vocht uit je lijf. De harde plekken zijn waarschijnlijk bloeduitstortingen of vocht. Ook dat gaat weg na verloop van tijd.



En vwb seks: be creatieve! Ik ben er pas na ruim een week of zo weer aan begonnen. Daarvoor echt te veel pijn. Eerste keren dus met pakje aan. Och, het is niet anders...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook nog vergeten te vermelden was... bij mij is er 3,2l weggehaald, ik kon de potten zien staan bij mij op de kamer, het waren er 3; 1 van elk been en 1 van buik/taille. Ik weet alleen niet meer precies hoeveel van elk. Enkel het totale.. 3,2l dus. Niet slecht he?!
Alle reacties Link kopieren
Thx voor je reactie Suusenzo!

Had ook jeneverbes capsules in huis gehaald maar daar merk ik niets van, net gewogen en de weegschaal geeft me 3kg meer.. lijkt wel 10kg in het echt..

Seks dacht ik ook de eerste keren met het pakje aan te doen.. niet echt aantrekkelijk, maar dan zou ik me toch meer op men gemak voelen en liever dat dan zonder het pakje én ongemakkelijk, toch?!
Alle reacties Link kopieren
3,2 liter is idd netjes! Bij mij was het 3,1 liter. Zou idd ongeveer 1,5 kg lichaamsgewicht moeten zijn. En dat je nu meer weegt, zou dus idd vocht moeten zijn. Veel water drinken en veel vochtafdrijvende dingen en dan gaat het vocht zo snel mogelijk weg.



En vwb seks. Ik had er weer zin in voordat het pakje uit mocht. Dus zonder pakje was voor mij gewoon geen optie. Haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op mijn werk altijd een waxinelichtje lichtje staan voor dit soort dingen.

Donderdag was ik thuis dus het hier aangestoken.

Ziet er ook direct gezellig uit



Sex.

Nou daar heb ik met mijn buik 2 weken mee gewacht en bij mijn benen misschien wel 3 weken. Je mag je pak een uur per dag uit om te douchen en om het pak even te wassen.

Nou dat uur liet ik 'm even uit.

Maar ik vond het pas na 4 weken leuker worden omdat ik toen ook echt resultaat zag.



Tegen vocht kun je het best veel drinken.

Dat klinkt raar. Maar anders blijft je lichaam alles vast houden. Door te drinken jan het afvoeren.



En komkommer eten of bleekselderij.

Maar dat laatste vind ik zelf zo vies !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven