Entertainment alle pijlers

Utopia, hemel of hel ??

17-03-2016 13:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg mij trouwens af, of dat dictatorschap van sukkel Jessie een tijdelijk iets is??



Is hij trouwens zelf nog van plan zijn 10 geboden eens flink te laten wapperen??

Commanderen kan hij goed, maar nu nog even zelf die kar trekken Jessie........



Een goed leiderschap doet goed volgen !



Ik vind het zo'n akelige man...................... hij jaagt mij iedere keer zo hoog in mijn emo.



Zal blij zijn als hij de poort uithoepelt..............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ben heel benieuwd naar het volkslied. Kan nie wachten.

En dan een dansje dr bij, yep. Ik ga m uit mijn hoofd leren denk ik.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 28 mei 2016 @ 12:00:

[...]





Kusje erop ???[img]https://www.heimweewinkel.nl/lay/media/ ... 943401.jpg[/img]



Ja graag dankje voor de emotionele voeding
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 28 mei 2016 @ 12:08:

Ik vroeg mij trouwens af, of dat dictatorschap van sukkel Jessie een tijdelijk iets is??



Is hij trouwens zelf nog van plan zijn 10 geboden eens flink te laten wapperen??

Commanderen kan hij goed, maar nu nog even zelf die kar trekken Jessie........



Een goed leiderschap doet goed volgen !



Ik vind het zo'n akelige man...................... hij jaagt mij iedere keer zo hoog in

mijn emo.



Zal blij zijn als hij de poort uithoepelt..............





Ik vind het ook een engnek, krijg de bibbers van hem.

Ik heb geen idee hoe lang dat duren zal, beetje spektakel mag van mij best.



Tijdens Utopia uitzending ben ik in de forum mood, heerlijk diagnoses stellen en etiketjes plakken
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 mei 2016 @ 12:26:

Ben heel benieuwd naar het volkslied. Kan nie wachten.

En dan een dansje dr bij, yep. Ik ga m uit mijn hoofd leren denk ik.



Oh echt he, ik ga meedoen, even de pubers weer een hartverzakking bezorgen.

Ze vinden het ook vreselijk dat ik tegenwoordig een liedje van Justin Bieber leuk vind whaha
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:tsjatsjietsjie schreef op 28 mei 2016 @ 18:09:

[...]





Ik vind het ook een engnek, krijg de bibbers van hem.

Ik heb geen idee hoe lang dat duren zal, beetje spektakel mag van mij best.



Tijdens Utopia uitzending ben ik in de forum mood, heerlijk diagnoses stellen en etiketjes plakken Super meis, dan ben je hier aan het juiste adres
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:tsjatsjietsjie schreef op 28 mei 2016 @ 18:11:

[...]





Oh echt he, ik ga meedoen, even de pubers weer een hartverzakking bezorgen.

Ze vinden het ook vreselijk dat ik tegenwoordig een liedje van Justin Bieber leuk vind whaha



Lekker bij de tijd blijven, nu vinden ze het misschien vreselijk, maar later,,,,,,,,,,,,

als ze ècht groot zijn...... zullen ze je adoreren.

Ik kan het weten, spreek uit ervaring #dankbaar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Rooss4.0 schreef op 28 mei 2016 @ 12:26:

Ben heel benieuwd naar het volkslied. Kan nie wachten.

En dan een dansje dr bij, yep. Ik ga m uit mijn hoofd leren denk ik.



Helaas, helaas, de dictator is alweer verleden tijd.

Ze gaan het toch anders aanpakken.

Jessie is niet echt dictatormateriaal gebleken. Gelukkig maar overigens.

En Vic was er wel blij mee want dat hele plan backfirede natuurlijk ietwat toen zij de dictator niet bleek te worden.
Alle reacties Link kopieren
Och toch... Wie had dat nou kunnen denken. *schud meewarig haar hoofd*
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 29 mei 2016 @ 06:31:

[...]





Helaas, helaas, de dictator is alweer verleden tijd.

Ze gaan het toch anders aanpakken.

Jessie is niet echt dictatormateriaal gebleken. Gelukkig maar overigens.

En Vic was er wel blij mee want dat hele plan backfirede natuurlijk ietwat toen zij de dictator niet bleek te worden.Da's ook best apart. Word je gekozen tot dictator (wat ook al nergens op slaat, natuurlijk) en dan besluit men dat het maar weer over moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 29 mei 2016 @ 01:46:

[...]





Lekker bij de tijd blijven, nu vinden ze het misschien vreselijk, maar later,,,,,,,,,,,,

als ze ècht groot zijn...... zullen ze je adoreren.

Ik kan het weten, spreek uit ervaring #dankbaar



Haha ik hoop het

Jouw kinderen al wat ouder?



Raar dat het dictator gebeuren alweer stopt.

Net de politiek, referendum uitkomst lekker stelt geen bal voor.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:tsjatsjietsjie schreef op 29 mei 2016 @ 11:48:

[...]





Haha ik hoop het

Jouw kinderen al wat ouder?



Raar dat het dictator gebeuren alweer stopt.

Net de politiek, referendum uitkomst lekker stelt geen bal voor.Ja Tsjats, hier volwassen kerelsdertigers



Maar ik ben altijd een jonge moeder geweest en gebleven, juist om altijd zo gek met mijn kinderen mee

te doen

Dat is de spirit.......



Is de dictator weg ? afgezet ????
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ja is toch leuk beetje gek doen met ze

Ik weet niet hoe het zit mbt einde dictator..
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
OMG zag net de reclame van één of andere wedstrijd op Qmusic. Daar doet Giorgio aan mee...
"After all this time?" "Always."
quote:Severus_Snape schreef op 29 mei 2016 @ 21:39:

OMG zag net de reclame van één of andere wedstrijd op Qmusic. Daar doet Giorgio aan mee...Ha, ja, dat viel mij ook op, maar vond het in Utopia-termen dan wel weer...lekker positief!
Aaah, waarom grijpt niemand in bij die Victoria?! Heeft Talpa niet één of andere beroepspsycholoog achter de schermen die Vic op de vingers kan tikken? Het is echt niet om aan te horen... Do: ik weet dan ook niet wat ik moet zeggen tegen mensen. Vic: je hoeft helemaal niets te zeggen. Do: ik ben zo nerveus voor bezoek. Vic: je mag ook nerveus zijn. Do: ik wil die gedachten stoppen. Vic: die hoef je niet te stoppen, laat maar komen.

En het orakel gaat verder: "Waarom zou je het dan doen? Dat is de enige manier om er te zijn. Want zo gaat het altijd; je moet het eerst herkennen, om vervolgens terug te kijken en die tijdspanne wordt steeds korter. Want in het begin doe je dingen en dan gaan er maanden overheen. Bijna iedereen heeft dit, daar moet je helemaal niks mee. Dat is wat je hoofd denkt. Het is een gewenningspatroon, dat kun je zo afleren door er gewoon niet meer in te geloven." (Wie zegt dat dat waar is? Waar heeft ze dit vandaan?)

...intern proces...communicatie met jezelf...gesprek met jezelf...dient ergens toe of niet...onderscheiden tussen twee stemmen...staat van zijn...niet van externen nodig...kleine stemmetje...met elkaar dialoog aangaan...

Oh, hoe durft dat mens zichzelf zó serieus te nemen?! Geen ENKELE bescheidenheid of iets van 'maar dat is wat ik denk, misschien telt dat voor jou anders'. Hoe heet dat ook alweer als mensen zichzelf zo mentaal/spiritueel/psychisch verheven voelen boven de ander...? Was 'n term voor, maar ben 'm even kwijt... Te walgelijk dit.
Alle reacties Link kopieren
Orakel

Maar je hebt helemaal gelijk, die meid is zo eng zoooooooooo glad , een paling in een emmer snot.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Victoria is 30 jaar, vrijgezel en woont in Gorinchem. Omdat de relatie met haar vriendin onlangs is verbroken, woont ze tijdelijk bij haar ouders. Ze werkt als tandartsassistente en als barvrouw.



Ze wil meedoen aan Utopia, omdat ze diepgang wil brengen. De passie van Victoria is het schrijven van poëzie. Ze wil een ideale samenleving creëren door liefde te verspreiden. Haar motto is ‘wanneer iedereen lief voor elkaar is, wordt de wereld vanzelf mooier’.



In Utopia gaat Victoria poëzie op de kaart zetten. Ze wil jong en oud kennis laten maken met helende poëzie. Dit houdt in dat Victoria de levensverhalen van bezoekers op papier zet en daar een poëtisch stuk van maakt dat niet alleen rijmt, maar waar men ook kracht uit kan halen.



Geld gaat Victoria verdienen door haar poëzie te bundelen en te verkopen. Ook wil ze lezingen organiseren over ‘leven vanuit je kern’ en ‘omgaan met uitdagingen’. Daarnaast wil ze samen met Rowena songteksten schrijven en met Nicole teksten voor tatoeages ontwerpen.



“Ik wil dat Utopia gezien wordt als voorbeeld qua liefde voor elkaar. Let’s make a story to tell, zowel in woord als in daad.”





Ze had toch een vrouwtje thuis?

Op de site van Utopia staat het bovenstaande stukje.



Heb ik gemist dat ze al iets met poëzie heeft gedaan?

Ik was eigenlijk op zoek naar info over haar beroep

Ik was even bang dat ze psycholoog ofzo zou zijn en dat gewauwel daar vandaan heeft.

Maar tandartsassistente totaaaal niet verwacht.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Je zal een wortelkanaalbehandeling hebben en Vic is de assistente.....
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 30 mei 2016 @ 17:56:

Je zal een wortelkanaalbehandeling hebben en Vic is de assistente.....Die praat je heus wel door je processen heen, hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:anitavansjonnie schreef op 30 mei 2016 @ 18:04:

[...]





Die praat je heus wel door je processen heen, hoor.



"Toe maar, je mag het best voelen.

Het is heel normaal om dit te voelen"
Alle reacties Link kopieren
Oh my god... Romy moet verkering vragen... Hoe oud zijn ze, die kinderen?

Overigens is Cemal beter af zonder die tuthola.
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 30 mei 2016 @ 17:56:

Je zal een wortelkanaalbehandeling hebben en Vic is de assistente.....Dan krijg je geen verdoving , hoeft niet.Je mag het voelen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
En wat een kletskoek van die Romy vandaag, ik heb zoveel teleurstelling achter de rug, ik durf mij niet meer te geven. Woorden van die strekking.

Hoe oud is die snotkoker
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven