Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*















Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Oh Save, dreum is duidelijk klaar met de box! Gelukkig alleen luchtalarm
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ja en nu is het een gestripte versie. Hij heeft enkel nog boekjes in de box liggen.

Kan hij verder weinig kamikaze stunts uithalen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 28 mei 2016 @ 12:03:

[...]



Echt fijn. Ik heb zo'n zin om in de vijver te springen, maar ik ben mijn badpak vergeten. Ik denk dat ik op mijn donder krijg als ik er in mijn onderbroek in spring, maar als ze straks na de wandeling even naar bed gaat, doe ik dat lekker toch.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 28 mei 2016 @ 12:10:

[...]



Van logeren bij je moeder in het ouderlijke huis word je weer een beetje een recalcitrante puber, merk ik steeds.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, Blondje!

Als je een reserve-onderbroek bij je hebt, zou ik dat zeker doen. En anders gewoon zonder. Wordt hij ook niet nat.



Heeft je moeder niet ergens een badpak?
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 28 mei 2016 @ 12:12:

[...]



Van logeren bij je moeder in het ouderlijke huis word je weer een beetje een recalcitrante puber, merk ik steeds.

Ik zie je al helemaal gaan, plons

Lekker doen hoor Blondje, het zijn van die dingen waar je met een glimlach aan terug kan denken later.

Dreum slaapt nog even, straks wat boodschappen doen en iets lekkers koken voor mijn mannen. Rondje langs de koeien. Elke koe wordt gegroet door de dreum en het zijn er nogal wat hajoooo koi
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker Blondie



Ik heb zo leuk getraind! Eerst bij elkaar in de handschoen ipv op de bokszak. Clubje van drie; 1 onervaren dame, 1 meiske van 7 en ik. Niks los en kapot gaan, maar geduld oefenen, uitleggen en vooral heel veel squatten anders kon dat ukkie er niet bij

Daarna sparren, twee andere ukkies die helemaal los op me gingen. En 1 jochie kon me een partij trappen zeg! Niet normaal wat een kracht uit dat kleine lijfje. Hij schopte steeds alleen links (en ik mocht niet blocken, moest het opvangen wan dan 'wen je er aan') dus op een gegeven moment maar gezegd dat ik graag synchroon pijn lijd LOL.

En daarna nog ff los met een sterke kerel, elkaar helemaal naar god geholpen Kwam op een gegeven moment met een noodgang met de zijkant van mn voet tegen zijn elleboog, dat was ff slikken. Wel doorgegaan natuurlijk, zegt zo'n kerel later 'voor iemand van zo'n respectabele leeftijd bent u geen zeurkous hoor' Het is een compliment zuweemaarzegguh.

Nu snel badderen end e stad in.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 28 mei 2016 @ 12:17:

[...]



Ik zie je al helemaal gaan, plons

Lekker doen hoor Blondje, het zijn van die dingen waar je met een glimlach aan terug kan denken later.

Dreum slaapt nog even, straks wat boodschappen doen en iets lekkers koken voor mijn mannen. Rondje langs de koeien. Elke koe wordt gegroet door de dreum en het zijn er nogal wat hajoooo koi
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 mei 2016 @ 12:21:

Klinkt lekker Blondie



Ik heb zo leuk getraind! Eerst bij elkaar in de handschoen ipv op de bokszak. Clubje van drie; 1 onervaren dame, 1 meiske van 7 en ik. Niks los en kapot gaan, maar geduld oefenen, uitleggen en vooral heel veel squatten anders kon dat ukkie er niet bij

Daarna sparren, twee andere ukkies die helemaal los op me gingen. En 1 jochie kon me een partij trappen zeg! Niet normaal wat een kracht uit dat kleine lijfje. Hij schopte steeds alleen links (en ik mocht niet blocken, moest het opvangen wan dan 'wen je er aan') dus op een gegeven moment maar gezegd dat ik graag synchroon pijn lijd LOL.

En daarna nog ff los met een sterke kerel, elkaar helemaal naar god geholpen Kwam op een gegeven moment met een noodgang met de zijkant van mn voet tegen zijn elleboog, dat was ff slikken. Wel doorgegaan natuurlijk, zegt zo'n kerel later 'voor iemand van zo'n respectabele leeftijd bent u geen zeurkous hoor' Het is een compliment zuweemaarzegguh.

Nu snel badderen end e stad in.Je schrijft het zo enthousiast dat ik het bijna leuk ga vinden om te boksen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 28 mei 2016 @ 12:23:

[...]





Hi Grimble, hoe gaat het aan de andere kant van de wereld?
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 28 mei 2016 @ 12:31:

[...]



Hi Grimble, hoe gaat het aan de andere kant van de wereld?



Goed. Vriendin is met dochtertje op bezoek bij een kennis van ons en vanavond gaan we barbecueën bij andere kennissen. Ik ben vanochtend naar de markt geweest, daarna naar de enige supermarkt in de buurt waar je alcohol kunt kopen - men was enorm aan het hamsteren, want over anderhalve week begint de ramadan en dan kun je een maand lang nergens alcohol kopen. Dus iedereen is aan het inslaan nu.



Nu een kopje Turkse koffie en klaar om nog wat te gaan werken voordat vriendin en dochtertje terugkomen. Ben een beetje slap van de hitte, dus die koffie kan ik wel gebruiken.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 28 mei 2016 @ 12:24:

[...]



Je schrijft het zo enthousiast dat ik het bijna leuk ga vinden om te boksen.

Bijna ;)

Ik heb er zo'n lol en het zijn zulke lieve mensen daar! Die pa van dat meiske, die was zo trots! En de trainer is de vader van dat jochie dat zo hard trapt, ook al zo trots.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 28 mei 2016 @ 12:24:

[...]



Je schrijft het zo enthousiast dat ik het bijna leuk ga vinden om te boksen. Het ís leuk - ik kijk alleen maar, liefst K1, maar eigenlijk zou ik het best willen gaan doen. Vrees alleen dat dat als een typische midlife crisis-actie gezien zal worden, vooral omdat ik absoluut geen aanleg heb.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, het nieuwe album van mijn favoriete groep, The Pet Shop Boys, is fucking briljant: https://www.youtube.com/w ... mOS8yxZl56IgV1I0G8dFvXmmx
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 28 mei 2016 @ 12:43:

[...]





Goed. Vriendin is met dochtertje op bezoek bij een kennis van ons en vanavond gaan we barbecueën bij andere kennissen. Ik ben vanochtend naar de markt geweest, daarna naar de enige supermarkt in de buurt waar je alcohol kunt kopen - men was enorm aan het hamsteren, want over anderhalve week begint de ramadan en dan kun je een maand lang nergens alcohol kopen. Dus iedereen is aan het inslaan nu.



Nu een kopje Turkse koffie en klaar om nog wat te gaan werken voordat vriendin en dochtertje terugkomen. Ben een beetje slap van de hitte, dus die koffie kan ik wel gebruiken.

Klinkt als een leuke dag

Ik hoop dat je goed hebt kunnen inslaan
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 mei 2016 @ 12:45:

[...]



Bijna ;)

Ik heb er zo'n lol en het zijn zulke lieve mensen daar! Die pa van dat meiske, die was zo trots! En de trainer is de vader van dat jochie dat zo hard trapt, ook al zo trots.





Ik heb ooit kickboks training gedaan en dat was superleuk en zwaar. Maar de ring in hoeft voor mij niet.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Weekend!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 28 mei 2016 @ 14:21:

Weekend!!!
IMHO
Zo! De was ligt gestreken in de kast. Net een apje dat oudste zoon verloren heeft in een verre uitwedstrijd, helaas geen kampioen. Jongste moet om half vier thuis om het kampioenschap spelen, dus ik ga even kijken. Het zou zo'n goede opsteker voor het team zijn. Vorig jaar hadden ze dezelfde kans en toen verloren ze het nét.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 28 mei 2016 @ 12:46:

[...]





Het ís leuk - ik kijk alleen maar, liefst K1, maar eigenlijk zou ik het best willen gaan doen. Vrees alleen dat dat als een typische midlife crisis-actie gezien zal worden, vooral omdat ik absoluut geen aanleg heb.Gewoon doen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:GrimbleGrumble schreef op 28 mei 2016 @ 12:46:

[...]





Het ís leuk - ik kijk alleen maar, liefst K1, maar eigenlijk zou ik het best willen gaan doen. Vrees alleen dat dat als een typische midlife crisis-actie gezien zal worden, vooral omdat ik absoluut geen aanleg heb.



Wat kan jou dat nou schelen, hoe een ander dat ziet?

Die anderen hoeven toch niet te gaan boksen?
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 28 mei 2016 @ 13:28:

[...]







Ik heb ooit kickboks training gedaan en dat was superleuk en zwaar. Maar de ring in hoeft voor mij niet.Nee dat was ook een eenmalig ding hoor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 28 mei 2016 @ 16:11:

[...]





Wat kan jou dat nou schelen, hoe een ander dat ziet?

Die anderen hoeven toch niet te gaan boksen?Juist. Het zal me jeuken wat ze er van vinden (al vind ik die verbaasde bekkies van die opgeschoten, stoere puberjochies wel leuk wanneer ze erachter komen dat dit ouwe lijk best sterk is )
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Net even op en neer naar Duitsland gereden voor bier en andere drank
En het kind is kampioen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven