seks en hoe heet dat andere???

27-05-2016 20:45 206 berichten
Dat ene is seks; je trekt je kleren (misschien wel slechts gedeeltelijk) uit en gaat het doen. Voorspel, neuken, orgasme (hopelijk), naspel. Een kus. Zoiets. Je kent het wel.



Dat andere duurt iets langer. Je gaat allebei naar de slaapkamer, trekt je kleren uit en kruipt onder het dekbed. Knuffelen met heel je lijf. Zoenen. Neuken, strelen, praten, lachen. Tussendoor een kopje thee erbij (ook erg handig bij het pijpen, trouwens). Pijpen, zachtjes neuken. Vingers, tongen. Lachen. Glaasje wijn. Weer even erin. Lepeltje-lepeltje. Heel de avond. Geen haast.



Dat ene vind ik dus niet goed genoeg. Dat andere is gewoon niet grappig wanneer je condooms moet gebruiken.



Nou, onder andere dáárom zijn condooms dus kut.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 mei 2016 @ 00:25:

Nou, Sap, ik vind jou de laatste tijd ook behoorlijk aanvallend en veroordelend, hoor. Actief agressief?Misschien moet ik ook iets ergens in gaan rammen. Dat schijnt op te luchten ofzo. Misschien mijn grote teen in de stofzuigerslang.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 28 mei 2016 @ 13:20:

[...]



Ja hallo, hebben we zelf ook nog een stem?Wat denk je zelf? En wat dan nog?
quote:Oranjexxx schreef op 28 mei 2016 @ 13:48:

[...]





Wat denk je zelf? En wat dan nog?Nouja zeg.
Alle reacties Link kopieren
Slowsex
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 28 mei 2016 @ 14:03:

[...]



Nouja zeg.



Er wordt hier democratisch besloten dat wat jij beschrijft, voortaan een Amand genoemd mag worden en je bent nog niet tevreden? Wat wil je dan? Dat de hele sexpijler naar jou wordt vernoemd?



Ik denk dat Willem nu juist apetrots is op zijn Willempie
Het idee dat zo'n avondvullend seksprogramma naar mij vernoemd zou worden appelleert echt wel aan mijn narcisme gevoel voor trots, Oranjexxx. Heus. Maar er moest zo nodig een condoom bij verzonnen worden, op welk moment ik me er meteen niet meer mee wil associeren. Dat snap je natuurlijk wel.
quote:Rednas1974 schreef op 28 mei 2016 @ 14:05:

SlowsexNah. Er zit ook gewoon lekker rampetampen bij. Dus om het slowsex te noemen zou de lading niet dekken.
Alle reacties Link kopieren
Kom ik er gewoon pas na vier pagina's achter dat het eigenlijk een klaagzang is over condooms . Zet dat de volgende keer dan even in de titel!
quote:Amand schreef op 28 mei 2016 @ 14:48:

Het idee dat zo'n avondvullend seksprogramma naar mij vernoemd zou worden appelleert echt wel aan mijn narcisme gevoel voor trots, Oranjexxx. Heus. Maar er moest zo nodig een condoom bij verzonnen worden, op welk moment ik me er meteen niet meer mee wil associeren. Dat snap je natuurlijk wel.



Ook daar zijn je suggesties voor aan de hand gedaan.

Niet zeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 28 mei 2016 @ 15:02:

Kom ik er gewoon pas na vier pagina's achter dat het eigenlijk een klaagzang is over condooms . Zet dat de volgende keer dan even in de titel!Het is een topic van Amand hè, dat is óf een klaagzang over alimentatie, óf over condooms.
Alle reacties Link kopieren
dat ik dat niet eerder heb gemerkt. Dat komt ervan als je altijd je hebt beperkt tot 1 of 2 topics. Bedankt Prik!
quote:Oranjexxx schreef op 28 mei 2016 @ 15:02:

Kom ik er gewoon pas na vier pagina's achter dat het eigenlijk een klaagzang is over condooms . Zet dat de volgende keer dan even in de titel!Ik vond het op deze manier veel leuker
quote:Knuffelheks schreef op 28 mei 2016 @ 15:03:

[...]





Ook daar zijn je suggesties voor aan de hand gedaan.

Niet zeuren.Ja dûh. Met alleen 'niet zeuren' kom ik (pun) er niet hè.
Alle reacties Link kopieren
Haha...die is al heul oud....minstens 4
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:Amand schreef op 28 mei 2016 @ 15:15:

[...]



Ja dûh. Met alleen 'niet zeuren' kom ik (pun) er niet hè.Joh, regel het. Hartstikke sexy, een man die dat soort zaken gewoon even op de rit zet.
quote:Knuffelheks schreef op 28 mei 2016 @ 15:20:

[...]



Joh, regel het. Hartstikke sexy, een man die dat soort zaken gewoon even op de rit zet.Voor die man maakt het niet uit hoor, wanneer jij dat sexy vindt
quote:Amand schreef op 28 mei 2016 @ 15:28:

[...]



Voor die man maakt het niet uit hoor, wanneer jij dat sexy vindt Nou, dat lijkt me toch wel
Het is niet mijn gewoonte om met onsexy mannen thee in bed te drinken namelijk .
Je bent toch niet aan het hengelen hè want da mag nie
Geen condooms = alimentatie

Condooms = geen alimentatie



Life sucks
quote:Amand schreef op 28 mei 2016 @ 15:42:

Je bent toch niet aan het hengelen hè want da mag nieIk zou niet durven
Oh gelukkig maar. Voor je het weet krijg je een ban en dan kunnen we niet meer PB'en
Dat willen we niet natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Condooms, blèh ja.

Pijpen kan dan vaak nog wel zonder, maar dan zijn na 45 minuten toch alle mogelijke piegempies al overgedragen?

Ook heb ik nog nooit een vrouw meegemaakt die een beflapje uit haar tasje viste.

Dan vraag ik me af, wat heeft dat condoom dan nog voor zin na de wederzijdse onbeschermde slobberpraktijken.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven