In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,



Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.



Wij zullen haar vreselijk missen.....



Passie en Roos











voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp



Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 26 mei 2016 @ 22:40:

@Marels, neeeeee hoe meer hoe beter, eerlijk gezegd kijk ik steeds of er bericht is. Ik wil juist jullie niet steeds vragen hoe het is. Maar ik mis ze ook gewoon Jullie mogen me stalken zoveel je wil Gaat goed komen met die 2 hoor Marels, echt waar. Bo heeft zijn stekkie ook echt gevonden en nu Kane nog. Hij doet zichzelf zo tekort met dat gedrag Zal ook wel een keer goed komen hè Yasmijn? Ook nog afscheid nemen van de katten... Wat is dit allemaal zwaar. Maar wat (egoïstisch) vind ik het fijn om u hier te lezen. (en in mijn oren klinkt u net als uw dochter )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 22:47:

[...]



Ook nog afscheid nemen van de katten... Wat is dit allemaal zwaar. Maar wat (egoïstisch) vind ik het fijn om u hier te lezen. (en in mijn oren klinkt u net als uw dochter )



In het echt ook.

Toen we elkaar voor het eerst aan de telefoon hadden, de week voor ik Floyd ging halen, was het net of ik MV weer aan de telefoon had. Heel apart.
668, the neighbour of the Beast
Jee, wat schrik ik van dit topic. Jarenlang ben ik niet op het forum geweest, maar MV was er altijd, en wat had ze een groot hart. je merkte dat door alles heen. Zit hier met tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte aan haar familie....

Ik vind het prachtig om te zien dat de forumtijgers ook haar katten die zoveel voor har betekenden hebben overgenomen, wow ladies, dikke pluim.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Marels schreef op 26 mei 2016 @ 22:50:

[...]





In het echt ook.

Toen we elkaar voor het eerst aan de telefoon hadden, de week voor ik Floyd ging halen, was het net of ik MV weer aan de telefoon had. Heel apart.

Heel apart. Ik heb Mylene alleen gelezen, dus die 'stem' heb ik zelf verzonnen. Daar inspireerde zij me in haar schrijven voor want dat heb ik niet met andere forummers.

En Marels het komt helemaal goed met die twee hoor! Hier heeft oudste twee maanden achter de wasmachine gezeten toen jongste kwam en ze haalde zelfs met klauwen uit als we haar probeerden aan te halen. En plots besloot ze om weer zichzelf te worden. En nu slapen ze beiden bij ons op bed. Het is vaak het grote gezellige nest.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 26 mei 2016 @ 22:21:

[...]



Dat vind ik ook zo fijn, dat we haar nog terug kunnen lezen. En ik had zelf een 'stemgeluid' voor haar verzonnen en dat is er natuurlijk in mijn hoofd nog altijd.

'Grappig' dat je zo je eigen beeld maakt hè.

Ik weet hoe Myleens stem in 't echt klonk en hoor die ook in mijn hoofd als ik een stukje van haar tegen kom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor iedereen
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Marels schreef op 26 mei 2016 @ 22:09:

Ik kom maar weer eens updaten.



Floyd is een schat. Heel erg op mensen gericht, loopt achter mij en mijn man aan. Tis een lieffie. Bedelt om knuffels en komt kopjes geven als je op de bank zit.

Hij is niet graag alleen. 't Doet me elke avond dus ook pijn als ik hem alleen achter moet laten in de woonkamer, maar ik vind dat voor nu gewoon even het beste. Billy boven en rust (en Billy is gewend bij ons op bed te slapen), en Floyd beneden en dus ook tijd om de boel extra te verkennen en dat rustig te doen zonder blazende kater in zijn nek.

Als ze helemaal aan elkaar gewend zijn en Billy Floyds aanwezigheid niet meer vervelend vindt, dan mag Floyd uiteraard ook mee naar boven.



Billy lijkt hier de slag om het alphapoesschap aan het winnen te zijn. Bij staarwedstrijden is Floyd altijd de eerste die weg kijkt en die zich uiteindelijk maar om draait. Niet omdat ie onder de indruk is trouwens, volgens mij meer omdat ie het de strijd niet waard vindt

Dat ie zoiets heeft van, als jij je druk wilt maken moet je dat vooral zelf weten.

Floyd maakt zich vooral gewoon nergens echt druk om. Die slijt zijn oude dag, komt eens extra schattig doen als hij denkt dat er iets te snaaien valt en ligt lekker op zijn stekkie op de bank



Het leuke is wel;

Heb net de katten om de beurt snoepjes kunnen geven. Ik heb zo'n ordinaire luie stoel waar het voeteneind van omhoog kan. Floyd zat op het voeteneind en Billy naast de stoel op de grond. En ik heb ze om en om snoepjes uit mijn hand kunnen geven.

Daarna ging Floyd in de bank liggen en Billy op hetzelfde stukje, maar dan op de leuning.

Dus er zit wel vooruitgang in de zaak geloof ik. Billy loopt weer min of meer normaal door het huis. Blaast nog wel naar Floyd maar laat zich niet meer wegjagen of zo.



Oh, en Floyd eet weer prima

Alleen geen brokjes, maar tis ook een ouwe sok dus dat mag. Vanmorgen heeft hij een heel zakje Whiskas gegeten en straks als ik naar bed ga (en jaloerse Billy uit de weg is) krijgt hij nog wat.

Vraag me dus af of hij misschien niet meer zo goed kan kauwen ofzo, maar hij eet iig



Nou ja, we zijn weer geupdate, denk ik dan maar

(jullie krijgen alleen de update, MoedervanMylene krijgt de hele photobomb erbij. Die moet pas echt moe van me worden )



Voor jullie ook een fotootje van Floyd die zich ernstig afvroeg of er niet meer te snoepen viel:



[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Marels schreef op 26 mei 2016 @ 22:12:

En voor de leuk een actiefoto. Uiteraard ook met sexy pyjamabroek.



[afbeelding]Geweldige foto
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Marels schreef op 26 mei 2016 @ 22:12:

En voor de leuk een actiefoto. Uiteraard ook met sexy pyjamabroek.



[afbeelding]



Super Marels, en ook je update, dit komt helemaal goed !!!!!

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje... ik ben er stil van. Kom net na máánden weer eens binnenvallen, en lees dit.





Heftig.

Alle reacties Link kopieren Quote
Tia
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanmorgen is Kane even achter de bank gekomen richting mijn man toe, die zat aan de tafel met de krant. Ik was nog boven. Hij heeft het nog niet zo op mij, als ik hem aanhaal blaast ie en als man het doet, spint ie



Bo is gewoon Bo, alsof ie hier al jaren woont. Een slimmerd, die snapt alles heel erg snel.

Ook erg aanhankelijk, heerlijk!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marels, Yasmijn, en iedereen die EmVeetje in het echt kende: Wat lief en wat goed dat jullie een goed tehuis voor de katten zijn gaan vormen.



En ik las dat de mama van MV hier ook schrijft. Lieve mamavanMV, gecondoleerd. Wat vreselijk om een kind te moeten begraven
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank je wl Tia.Dalma. een naaste verliezen is ook erg. Nu proberen het te verwerken, maar ik weet dat Myleen heel tevreden zou zijn met de poezenpleeggezinnen. Dat troost ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer bijgelezen. Voor een ieder die het nieuws over MV net leest.



En Yasmijn en Marels, wat een heerlijk geschreven updates.



Een week inmiddels verder en jeetje wat gaat het goed zeg.

En dan die foto's Marels incluis je pyamabroek



MoedervanMyleneValerie,
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze was al langer op het forum onder een andere naam, kwam ik per toeval tegen in een eet-topic. Bedoel niet dubbel, maar dat ze zo gestart is dus echt erg lang. Dacht 2009 of zo. Wel bijzonder dat het topic ook gewoon blijft draaien, ook met leuke dingen. Een poezetopic eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
MoedervanMV, hoewel ongewild lijkt het me ook troostrijk te weten dat MV door velen gekend was en gemist wordt.



Denk dat wat er hier gebeurt heel bijzonder is en echt in de geest van MV is.



Hatsjikideee...
quote:yasmijn schreef op 27 mei 2016 @ 11:00:

Vanmorgen is Kane even achter de bank gekomen richting mijn man toe, die zat aan de tafel met de krant. Ik was nog boven. Hij heeft het nog niet zo op mij, als ik hem aanhaal blaast ie en als man het doet, spint ie



Ah, dat is een goed begin. Niet dat blazen naar jou, maar dat spinnen naar je man dus. Ik zou gewoon maar weer gaan werken, dan komt het helemaal goed met die ouwe Kane .
Alle reacties Link kopieren Quote
@pausini, wat hier gebeurt is heel bijzonder en, zoals ik al eerder schreef, leer ik mijn dochter hier ook op een andere manier kennen. Zonder dit topic had ik dat allemaal niet geweten!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bo mag sinds vanmorgen naar boven, hij is nu helemaal geaccepteerd ( wel met enige achterdocht door de jongste katers, dat dan weer wel) dus hij is dolgelukkig. Trap op, trap af.



Ik kan denk ik dinsdag met een gerust hart weer aan het werk.

Kane is nog steeds aan het Kanen
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yasmijn hoeveel katten heb jij nu lopen?



Prachtig om te lezen hoe jullie de katten liefdevol hebben opgenomen in jullie gezinnetjes
Fijn dat Bo z'n plek al heeft gevonden! Hoe gaat het met Floyd Marels?
Alle reacties Link kopieren Quote
7



Het ijs tussen Bo Ghi en de oude garde is gebroken. Er wordt niet meer gestaard, ze zitten bij elkaar en eten samen. Ze laten ook toe dat Bo naar boven komt.

Dus dat is allemaal goed.

Kane is naar verwachting nog steeds een ander verhaal, nog achter de bank, blaast nog steeds naar mij maar naar mijn man niet, die mag hem heel erg aanhalen.

Als ik het doe, vindt ie het niet leuk

Hij komt alleen achter de bank vandaan om op de bak te gaan.

De eerste dagen deed ie dat alleen 'snachts, nu ook wel overdag. Maar als ie klaar is schiet ie direct weer richting bank.



Gisteravond kwam mijn zoon even langs, ook een kattenmens, hij liet Bo aan hem ruiken en binnen 10 secondes nestelde Bo zich op zijn schoot
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:yasmijn schreef op 28 mei 2016 @ 13:31:

7







6 Poezels voor jou en Kane voor je man. Lijkt me een prima verdeling.



Ik vind het allemaal nog best positief klinken mbt Kane. Hij laat zich aanhalen door je man, komt overdag kort achter de bank vandaan. Het klinkt niet alsof hij in afgrijselijke stress achter die bank zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij eet ook goed.

Maar hij is van zichzelf al een schuwe kat.
Al een account? Log dan hier in.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven