Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
ik kan gewoon nog niet loslaten, ik wil het nog niet.. ik wil mijn gezin nog te graag redden, maar hij wil niet meer..



en ik kan en wil het niet opgeven, maar ik moet.. en ik weet soms niet hoe.



hoe kan ik hem terug bij zijn gezin krijgen? maar aan de andere kant hoe kan ik me beter voelen zonder hem en doorgaan.



ik laat soms aan hem mijn pijn merken, maar probeer ook te laten zien dat ik doorga met mijn leven. Maar ik weet soms niet meer waar ik goed aan doe en hoe ik dingen moet doen... :(



ik was sterk, maar ik heb weer een hele diepe val.. ik wil zo graag de papa van mijn kindje, de man waar ik me zo fijn bij voelde.



het lijkt ook wel alsof hij enorm veranderd is ook,... wat vinden jullie waar ik goed aan zou doen?
Alle reacties Link kopieren
Even een update:



Ik ben dus nu met mijn moeder in het hotel tot donderdag waar ik 3 keer met mijn ex ben geweest. In het begin was het heel vreemd toen we vanmiddag binnen kwamen, zag alles voor me met wat ik heb mee gemaakt samen met hem. Na een paar uurtjes was dit gevoel gelukkig bijna weg en kon ik me er over heen zetten. Ik dacht bij mezelf kom op! Je bent hier om te genieten.. en dat ga ik ook doen!! Trusten mensjes. X
Alle reacties Link kopieren
quote:Beertje_Pooh schreef op 24 mei 2016 @ 00:54:

ik vind het ook verschrikkelijk.. die afstand het wordt steeds realistischer dat het over is, je komt steeds meer eruit zeg maar... je kan jezelf steeds minder een soort voor de gek houden, alsof je de realiteit echt onder ogen moet gaan komen. het is over, wat er was is er niet meer.



mijn ex appte vandaag over de nieuwe omgangsregeling. met nog vragen over mijn huis en of ik aan het werk ben. Ik weet niet zo goed te reageren, heb kort en zakelijk gereageerd.. Maar mijn hart en gevoel schreeuwt dat ik hem moet vertellen dat ik van hem hou en hem mis... maar betwijfel of ik daar wat mee opschiet.



ik wil eigenlijk helemaal niet verder, ik wil gewoon terug naar hoe het samen met hem was :(

is dat stiekem ook niet wat je toch een beetje hebt teddy?Dat klopt precies ja. Ik mis het vertrouwde en de kleine dingen en ben ontzettend bang om hem met een ander ooit te zien. Het gevoel dat iemand hem van je afpakt, ookal is het misschien nog niet eens zo ver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 24 mei 2016 @ 23:51:

Even een update:



Ik ben dus nu met mijn moeder in het hotel tot donderdag waar ik 3 keer met mijn ex ben geweest. In het begin was het heel vreemd toen we vanmiddag binnen kwamen, zag alles voor me met wat ik heb mee gemaakt samen met hem. Na een paar uurtjes was dit gevoel gelukkig bijna weg en kon ik me er over heen zetten. Ik dacht bij mezelf kom op! Je bent hier om te genieten.. en dat ga ik ook doen!! Trusten mensjes. X





Heeeeel goed Teddy, lekker genieten met je moeder. Gezellig hoor! En leuke, nieuwe herinneringen eroverheen kopiëren!



Welterusten jullie!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad: klinkt goed 'eroverheen kopiëren'. Ga ik onthouden als ik op plaatsen kom waar ik ook herinneringen aan heb.

Toen ik onlangs op een huwelijksfeest zat, speelde 'ons' liedje. Mijn vriendinnen wisten dit gelukkig en zijn gelijk beginnen babbelen met mij. En toen de ene vriendin ontzettend luid begon te praten, zijn we beginnen giechelen als kleine meisjes. En inderdaad, nu hoop ik in de toekomst ook eerder dat te onthouden



Gisteren naar de psycholoog geweest. Ik heb dus verlatingsangst. Daarnaast gaf ze me ook het inzicht dat ik vroeger mijn zelfwaarde liet afhangen van mijn gewicht (eetstoornis gehad) en nu van de aandacht van het andere geslacht. Dus ze zei om zeker nog even geen relatie aan te gaan om dat gevoel goed te krijgen. Want het is wel zo. Als ik aandacht krijg van andere, voel ik mij direct veel beter. Waardoor ik ook claimend word... :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles geregeld en ben klaar om naar Australië te gaan. Ik vertrek over iets minder dan anderhalve maand.

Ik vond het heel even heel erg eng op het moment van boeken.

Want toen kwam het besef. Ik maak mij nu echt los.

Maar ik heb het gedaan. En ik ben daar eigenlijk best trots op.

Ik weet zeker dat dit zo'n geweldige verrijking van mijn leven gaat worden.

Ex en ik komen nooit meer samen, maar ik ga daardoor wel lekker naar Australië!



Wel even een moeilijk moment omdat we nog een gezamenlijke beste vriendin hebben en die wilt allebei heel graag te vriend houden, maar ik heb daar soms moeite mee.

Om te horen: 'Wil je mee uit eten? Nee? Oke dan vraag ik je ex.'

Pijnlijk. We deden alles samen.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even een tijdje weggeweest... Nu net weer even teruggelezen en wat ben ik blij voor teddy en enchanted, wat een stappen hebben jullie gemaakt! En enchanted, Australië?? Wauw!! Wat suuuuuercool!! Hoelang??



En ik was een paar weken compleet offline omdat het even helemaal niet ging. Kwam mijn ex een paar weken geleden op een vrijdagavond tegen met zijn nieuwe vriendin en ben toen tegen ze uitgevallen en hij nam het zo ontzettend op voor haar en hun relatie, vreselijk. Ik heb gehuild en zelfs geschreeuwd op straat bij een café waar de vrijmibo van mijn werk meestal is. Hij was daar ook met haar. Wij zij nu 7 maanden uit elkaar en zij zijn bijna even zo lang samen. Ben daar compleet ingestort, leek wel een slechte real life soap.



Heb weken niet op internet gekeken en ziek thuis geweest van werk, veel gesprekken gehad met een therapeut. Mijn dochter kon in mijn weken de helft van de tijd naar mijn ouders. Voel me nog steeds heel leeg en vreselijk. Probeer nu de vraag "waarom lukte het hem met mij niet en met haar meteen wel" los te laten maar dat gaat moeilijk. Ik woon in een van de top3 grootste steden van Nederland en toch kom ik mijn ex continu tegen, ook af en toe met werk. Hij is het niet waard om zo door te draaien maar ik begrijp niet waarom het jarenlang met mij zo'n gedoe was en nu met haar doet hij alles wat ik van hem verlangde!

Dus nog veel werk aan de winkel.



Dames we can do this.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik begrijp je pijn als geen ander zebrapad. Heel veel sterkte. De vraag 'waarom' zouden we uit ons hoofd moeten verbannen :(
Alle reacties Link kopieren
ah zebrapad wat verschrikkelijk, en ik begrijp je ook zo goed.. knap dat je offline bent gegaan en even naar jezelf hebt gekeken..ik zit niet anders dan online helaas..



ik denk inderdaad dat je het waarom moet proberen los te laten,daar doe je jezelf zo ontzettend veel pijn mee.





ik ben zelf weer helemaal in de war, ik kan niet begrijpen dat hij denkt beter af te zijn zonder zijn gezin, zonder mij... ben ik dan echt zo slecht voor hem dat hij liever alleen is?

hij zegt dat het hem ook veel pijn doet maar dat het voor hem niet meer werkt..



ik probeer elke dag weer door te gaan, maar het valt me zo zwaar.. en ook al is hij nog helemaal niet met andere bezig (hij weet dat ik contact met iemand heb en vind mij daarom dus al verder in de verwerking dan hem) heb ik toch die angst.. dat iemand anders ooit "mijn" vent mag hebben, zijn aandacht .



de man die ik zo ontzettend mis, en waar ik het zo geweldig mee heb gehad en zoiets speciaals :(
Alle reacties Link kopieren
Lieve zebra, wat fijn dat je weer terug bent! Gaat het na de omstandigheden wel weer wat beter met je? Ik snap je frustratie, vreselijk! Praat er over, je bent hier niet alleen lieverd. Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Hier een ontzettende dip...



Na 2 nachtjes weg te zijn geweest met mijn moeder, heb ik me vandaag kapot zitten huilen thuis en niet wetend waarom. De herinneringen in het hotel waren de eerste dag best heftig en ik denk dat dit er uit moest.



Ik heb helaas met hem gebeld en dat heeft het voor mij alleen maar erger gemaakt. Hij gaf mij de schuld als het ware dat het uit is. Als ik zijn blowen had geaccepteerd en als we daar duidelijke afspraken over hadden dan was het nooit zo ver gekomen volgens hem, maarja het is gebeurt waren zijn woorden en het komt nooit meer goed. Op dat moment voelde ik de angst even door de woorden "het komt nooit meer goed" ik weet dit en heb ook geen hoop, maar het voelde echt even heel erg vervelend.



Daarna kwam hij met een verhaal dat het festivalseizoen er aan komt en dat ie niet weet wat er zal gebeuren als er wel een leuke meid langs hem loopt. Hij zei ik mag nu doen wat ik wil want ik ben niet meer van jou. Ik dacht echt even van waarom vermeld je mij dit? Wil je me nu zo onzeker en verdrietig maken ofzo? Ik heb hierna een uur liggen huilen in m'n bed.



Ben ik nou zo'n slecht mens dat ik zijn blowgedrag niet kon accepteren???
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 27 mei 2016 @ 01:05:

Hier een ontzettende dip...



(...)



Daarna kwam hij met een verhaal dat het festivalseizoen er aan komt en dat ie niet weet wat er zal gebeuren als er wel een leuke meid langs hem loopt. Hij zei ik mag nu doen wat ik wil want ik ben niet meer van jou. Ik dacht echt even van waarom vermeld je mij dit? Wil je me nu zo onzeker en verdrietig maken ofzo? Ik heb hierna een uur liggen huilen in m'n bed.



Hee Teddy. Ik weet niet eens zo goed wat ik moet zeggen, want dit lijkt me ontzettend pijnlijk om te horen. Maar ik wil je een knuffel geven, en veel kracht wensen. Weet je, het wordt echt wel beter!



Ik loop een beetje achter met dit topic dus ik moet even bij lezen over het blowen denk ik. Maar in het algemeen kan je het als bijstaander nooit echt goed doen bij een wietverslaving, dat weet ik in ieder geval van mijn persoonlijke ervaring met goede vrienden. Dat je het maar had moeten accepteren zodat het beter was geweest is natuurlijk onzin...
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 27 mei 2016 @ 01:05:

Hier een ontzettende dip...



Na 2 nachtjes weg te zijn geweest met mijn moeder, heb ik me vandaag kapot zitten huilen thuis en niet wetend waarom. De herinneringen in het hotel waren de eerste dag best heftig en ik denk dat dit er uit moest.



Ik heb helaas met hem gebeld en dat heeft het voor mij alleen maar erger gemaakt. Hij gaf mij de schuld als het ware dat het uit is. Als ik zijn blowen had geaccepteerd en als we daar duidelijke afspraken over hadden dan was het nooit zo ver gekomen volgens hem, maarja het is gebeurt waren zijn woorden en het komt nooit meer goed. Op dat moment voelde ik de angst even door de woorden "het komt nooit meer goed" ik weet dit en heb ook geen hoop, maar het voelde echt even heel erg vervelend.



Daarna kwam hij met een verhaal dat het festivalseizoen er aan komt en dat ie niet weet wat er zal gebeuren als er wel een leuke meid langs hem loopt. Hij zei ik mag nu doen wat ik wil want ik ben niet meer van jou. Ik dacht echt even van waarom vermeld je mij dit? Wil je me nu zo onzeker en verdrietig maken ofzo? Ik heb hierna een uur liggen huilen in m'n bed.



Ben ik nou zo'n slecht mens dat ik zijn blowgedrag niet kon accepteren???



Als hij zoveel om je zou geven, zou hij het nu ook een kans geven. Had hij eerder iets aan dat blowgedrag gedaan. Hij wist dat toch al. Jij bent geen slecht mens! Ga alsjeblieft verder met je leven. Al komt hij 10 vrouwen tegen. Hij zegt maar! wauw hoor. Hij heeft zijn leven en jij jouw leven. Daarom, houd die afstand.....! Maak je sterk lieve schat, voor jezelf. Gooi je verdriet eruit en maak je weer sterk.

Steeds weer totdat je er bent! Kun jij zo goed!

Daarom ook voor een goede verwerking, afstand nemen en niet meer bellen. Weer een beetje ex is weer meer verwerking. Soort van afkicken toch? Van een ex. Je hebt niet voor niets die keuze toen gemaakt!

Heb jij echt niet voor niets gedaan. Blijf nou dicht bij jezelf.



Knuffels!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Teddy ik snap je gevoelens, maar je bent echt geen slecht mens. Het was waarschijnlijk alleen maar erger geworden qua blowen en dan was je alleen maar ongelukkig geworden. Hij zegt dit soort dingen bewust, omdat hij boos is. En hij denkt dat hij boos op jou is, maar eigenlijk is hij boos op zichzelf.

Het komt echt goed, maar wees ook flink verdrietig. Het moet eruit.





Ik had gister bekend gemaakt dat ik dus naar Australië ga op FB. En stiekem hoopte iets in mij dat dit toch een reactie zou ontlokken, maar nee. Helemaal niks.

Zegt ook wel weer genoeg denk ik. Ik heb wel weer erover gedroomd. Dat we allebei op een feestje waren en dat ik een appje kreeg dat hij wilde praten. Dit wilde ik niet. Toen kregen we weer ruzie. Op dat feestje. Zucht....
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Teddy meis het is natuurlijk heeeeeel makkelijk van hem om de schuld bij jou te leggen. Als jij zijn geblow zou accepteren zouden jullie gelukkig zijn? Wat dacht hij van, als HIJ zou stoppen met blowen zouden jullie nog gelukkig samen zijn? Hallo wie is hier een slecht mens?!



Ik snap heel goed dat je verdrietig bent want het is echt klote om te horen dat dit "jouw schuld" zou zijn maar dat is onzin. Echt klinkklare nonsens.



Dikke knuffel!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie snelle reacties dames, dit doet mij erg goed! Ik ging mezelf al beschuldigen ervan dat de relatie stuk liep omdat ik zijn blowen niet accepteerde. En zoals iemand al zei; als hij van je houd gaf hij je alsnog die kans of was hij gestopt met blowen. Want wat is nou belangrijker je relatie of je wiet?



Zo stom dat ik zo zat te huilen gisteravond en zo in paniek was en mezelf zo beschuldigde. Ik dacht wat ben ik voor een raar mens die het niet accepteerde en waarom gaf ik hem niet de kans om het bij af en toe roken te laten? Als dit zo was had ik toch elke dag in angst geleefd en me dan aldoor afvragen of hij niet meer zal gaan blowen of weer stiekem.



Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Alle reacties Link kopieren
teddy, echt niet naar luisteren en blijf dicht bij jezelf!!

mijn ex roept ook, als jij je buien niet had was het ook anders (zit voor onverwerkt verleden in therapie, gaat gelukkig steeds beter)



ik neem het mezelf ook kwalijk, had ik misschien dit moeten doen? of dat moeten doen? waren we dan nog een gelukkig gezinnetje geweest..



maar zoals de andere hier ook zeggen, als hij echt van je hield, dan had hij dingen erbij genomen, of in jouw geval gestopt.. of als die dat echt niet wil geminderd, maar dan hadden jullie een weg kunnen vinden.



ik vind dat van mijn ex, maar ook van de andere hier, dat het lijkt alsof ze de moeilijke harde tijden er niet bij willen, geen compromi willen sluiten en geen confrontaties aangaan om er samen uit te komen... in plaats daarvan gaan ze maar gewoon weg.



dat ligt aan hun, niet aan ons.. en ik klink nu heel sterk, maar ik heb ook een rotdag, en ik moet hem vanavond nog zien ook.. :(.



en teddy, als jij steeds jezelf moet afvragen of hij dingen niet stiekem doet, of je hem niet dwingt etc.. dan is het ook niet goed, is dat de relatie die je de rest van je leven zou willen? :(
Alle reacties Link kopieren
Teddy dat soort vragen stel je jezelf altijd. Ik dacht op een gegeven moment ook dat het aan mij lag, dat ik te veeleisend was. Als je je daar op gaat focussen dan wordt je echt helemaal gek, en dan ga je jezelf van alles verwijten. NIET DOEN!!



Als jij bepaalde dingen verwacht in een relatie (en dat je verwacht dat je vriend niet blowt is echt een normale verwachting) dan is het niet goed als de andere persoon helemaal niets van die verwachtingen waarmaakt. Het is soms ook een beetje geven en nemen maar blowen zou ik ook standvastig niets van moeten hebben :p
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames. Hij heeft ook nooit geprobeert om met mij te bespreken over zijn blowgedrag. Hij heeft zelf nooit een poging gedaan om er met mij over te praten om het bijvoorbeeld beperkt te houden met 1 zakje in de week. Moest het dan allemaal van mijn kant komen? Ik heb gehoord dat ie gisteravond en vanmiddag in de shop zat, vind dit echt veel en moet er om lachen omdat ik dan toch de juiste keuze heb gemaakt.



Ik ben er zo flauw van en heb hoofdpijn. Ik vroeg hem of hij nog wat ging doen en zijn antwoord was: ja ik ga nog wel de weg ja . Ik vroeg wat ga je doen? En dan krijg ik geen antwoord. Laat hem lekker smoren die vent bah! Of hij heeft een date of vind het grappig dat ik me zo voel.



Ik snap echt niet hoe mijn gevoelens blijven voor iemand die me zo behandeld en mij de schuld geeft dat onze liefde voorbij was. Zijn gevoelens gingen weg omdat ie mij te streng voor met bijvoorbeeld het blowen verbieden... en ja ik weet ben niet de makkelijkste, maar ik ga voor een toekomst!





Meer mensen ervaring met blowende partner? En zo niet, zouden jullie dit accepteren?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat suffe gedoe niet willen.

Zo een periode in iemand zijn leven moet ook eens ophouden.

Je hebt er toch goed aan gedaan.

Als hij gek op je is zou hij wel stoppen.

Die joint is belangrijker.



Ik snap niet dat je nog steeds contact hebt Teddy.

Je krijgt toch alleen maar een nee steeds.

Cold Turkey niks voor jou?

Ook afkicken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Idd cold turkey Teddy.

Ik denk dat dat de beste manier gaat zijn.



Geen ervaring met een blowende partner.. ken dr wel die het doen en het is ieder voor zich, maar ík zou df niet mee willen leven.

Het is precies wat je zegt: jij wil voor de toekomst gaan, blowen werkt daar niet fijn aan mee.

Sowieso vind ik het nogal kansloos ofzo... beetje puberaal denk ik. Maar goed, dat is mijn mening. Ik heb dan ook totaal niks met drugs.



Ga lekker je eigen ding doen, stop met het contact met hem. Niet vragen wat ie gaat doen, want grote kans is dat hij het voelt als "zich moeten verantwoorden" en daar heeft hij toch geen zin in, want jullie zijn uit elkaar.

En als hij geen antwoord geeft, misschien gaat ie wel met een andere meid afspreken dan ja.. maar wat dan? Dan zit zíj met de blowende volwassen vent te koekeloeren.

Wees blij dat jij verder kan gaan! En laat hem mooi in zn sop gaarkoken joh.

Er zijn veel meer mannen op de wereld (roep ik nu heel stoer), maar het is wel echt zo...

En ff alleen zijn, jezelf goed leren kennen en erachter zien te komen wat je nou écht wil, is lang niet zo slecht hoor.



Zet m op dames!
Alle reacties Link kopieren
quote:womansintuition schreef op 28 mei 2016 @ 09:38:

Idd cold turkey Teddy.

Ik denk dat dat de beste manier gaat zijn.



Geen ervaring met een blowende partner.. ken dr wel die het doen en het is ieder voor zich, maar ík zou df niet mee willen leven.

Het is precies wat je zegt: jij wil voor de toekomst gaan, blowen werkt daar niet fijn aan mee.

Sowieso vind ik het nogal kansloos ofzo... beetje puberaal denk ik. Maar goed, dat is mijn mening. Ik heb dan ook totaal niks met drugs.



Ga lekker je eigen ding doen, stop met het contact met hem. Niet vragen wat ie gaat doen, want grote kans is dat hij het voelt als "zich moeten verantwoorden" en daar heeft hij toch geen zin in, want jullie zijn uit elkaar.

En als hij geen antwoord geeft, misschien gaat ie wel met een andere meid afspreken dan ja.. maar wat dan? Dan zit zíj met de blowende volwassen vent te koekeloeren.

Wees blij dat jij verder kan gaan! En laat hem mooi in zn sop gaarkoken joh.

Er zijn veel meer mannen op de wereld (roep ik nu heel stoer), maar het is wel echt zo...

En ff alleen zijn, jezelf goed leren kennen en erachter zien te komen wat je nou écht wil, is lang niet zo slecht hoor.



Zet m op dames!Wauw dankje zo kon ik het nooit zien dat iemand dan met mijn blowende volwassen ex zit die zich waarschijnlijk dan ook eens zal ergeren aan hem, tenzij ze gezellig mee doet, maar dan nog zal het uiteindelijk ook stuk gaan want op blowende mensen valt volgens mij niet te bouwen! Althans niet op hen want hij weet totaal niet wat ie wil bereiken in zijn leven behalve zijn werk behouden.



Ik moet echt afkicken, ben verslaafd aan zijn aandacht ookal doet ie de laatste week heel erg kortaf en denk ik dat ie met een ander bezig is. Ik vind het snel na 4maanden, maarja wie ben ik? Sommige hebben gelijk al een andere partner. Moet er zelf nog niet aan denken want zit er nog te veel mee in m'n hoofd hoe wij het hadden. Ik weet echt niet hoe ik het af moet sluiten, als ik 2 of 3 dagen niks laat horen word ik heel erg misselijk en zenuwachtig.
Alle reacties Link kopieren
Dat is het!

Als jij na 2/3 dagen niks laat horen word je misselijk en zenuwachtig. Een onrustig gevoel. Heeel herkenbaar. Dat is die afkick die je dan voelt, waar je doorheen moet om te verwerken. En om je ex los te gaan laten. Je wilt het toch verwerken en niet afhankelijk zijn meer? Raap al je kracht bij elkaar en ga erdoorheen. Hebben 'wij' ook allemaal gedaan. Dat maakt je juist sterker. Nu doet hij kortaf en daar leen je je toch niet voor? Toen mijn ex kortaf ging doen kreeg ik juist een signaal door van verbreek dat contact en ga aan jezelf werken zodat je uit het liefdesverdriet kunt komen. Een zelfbescherming. En ook een sterke wil om mezelf te helpen.



Het hoeft niet zo te zijn dat het voor altijd is zonder contact. Als je eroverheen bent kun je altijd nog zien of je nog contact wil. Dan heb je misschien die behoefte niet eens meer.



Veel liefs en sterkte voor jou Teddy! En de anderen hier!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 27 mei 2016 @ 12:59:

Bedankt voor jullie snelle reacties dames, dit doet mij erg goed! Ik ging mezelf al beschuldigen ervan dat de relatie stuk liep omdat ik zijn blowen niet accepteerde. En zoals iemand al zei; als hij van je houd gaf hij je alsnog die kans of was hij gestopt met blowen. Want wat is nou belangrijker je relatie of je wiet?



Zo stom dat ik zo zat te huilen gisteravond en zo in paniek was en mezelf zo beschuldigde. Ik dacht wat ben ik voor een raar mens die het niet accepteerde en waarom gaf ik hem niet de kans om het bij af en toe roken te laten? Als dit zo was had ik toch elke dag in angst geleefd en me dan aldoor afvragen of hij niet meer zal gaan blowen of weer stiekem.



Hoe kijken jullie hier tegen aan?



Tuurlijk is het niet abnormaal dat jij het blowen niet wilde hebben. Jij had het niet 'maar moeten accepteren', integendeel: je hebt het veel te lang gedoogd. Ik denk dat het een typisch vrouwelijke eigenschap is, want ik herken bij jou, bij mij en bij zoveel anderen dat we steeds denken: "Als ik maar liever ben, mij wat meegaander opstel, rustig mijn mond houd..." Gooi dat soort dingen alsjeblieft uit je vocabulaire. Je hoeft niet alle shit van een vent te pikken en ik ben nu ik dit lees zelfs verbaasd dat je hem zelf niet op de stoep hebt gezet.



Verder ben ik normaliter geen fan van rancuneuze gedachten, omdat ze je levensgeluk kunnen verteren, maar tot op zekere hoogte kan het heel fijn zijn om je het volgende te visualiseren: hij schept dus op dat hij binnenkort een leuke chick tegenkomt. Laat dat in je hoofd ook gebeuren - en stel je voor dat ze het eerst heel leuk samen hebben. Totdat zij ook genoeg krijgt van zijn wietgebruik. Beeld je in hoe hij gedumpt wordt en zich eindelijk beseft dat hij iets moet veranderen.

En geloof me: er is een kans dat hij daarachter komt. Alleen: tegen de tijd dat dat gebeurt, ben jij allang over hem heen.



Soms moet je al dan niet in gedachten je 'little revenge' hebben om erachter te komen dat het goed zo is, en dat je verder wil gaan.

Het kan natuurlijk zijn dat hij hierna een meisje ontmoet dat al zijn streken accepteert, maar besef je dan wel dat zij een deurmat is en dat jij dat godzijdank niet meer hoeft te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet denk ik echt gaan afkicken ja voordat het te laat is en hij wel ineens een ander heeft. Het is niet te geloven dat je na 3 jaar samen zijn waarvan 1 jaar samenwonend zo snel achter iemand anders aan kan gaan. Nouja hij vind 4 maanden lang genoeg en iedereen zal er ook wel anders in zijn. Volgens hem hoeft ie niet gelijk een relatie en hoefde ik me niet druk te maken meer om hem, maar als het klikt dan klikt het denk ik maar zo?



Ik wil niet meer wachten tot het moment dat hij dus een ander heeft. Ik ben zo misselijk en heb echt hele zware hoofdpijn. In deze maanden heb ik me nog nooit zo slecht gevoelt. Alsof ik super zenuwachtig ben voor een toets. Gisteren voor het laatst met hem gebeld en hij was boos, boos dat ik nog verdriet heb en hij kan aanhoren dat ik bang ben dat hij binnenkort een ander zal hebben. Dat noem ik sowieso respectloos! Ja ik begrijp dat ik niet bij hem moet aankloppen met mijn verdriet, maar dat iemand dan zo reageert.



Hij gaat al lang verder en het doet zo'n pijn dat iemand waarvan je dacht een toekomst mee op te bouwen en waar je zo verliefd op was en tot op de laatste dag altijd tegen elkaar aan in slaap viel, ineens weg is! Ik heb denk ik altijd hoop gehad in mijn hoofd, ookal beweerde ik eerder van niet omdat er toch nog contact was en omdat we elkaar af en toe eens zagen en nog seks hebben gehad, wat ook zo stom is.



Ik voel zoveel pijn nu.. maar ik besef dat ik nu ook voor mezelf moet kiezen. Gelukkig heb ik veel afleiding maar ik denk echt serieus elke 5 minuten wel aan hem, ik maak mezelf gek en weet niet hoe ik er van af kom door alleen te negeren en geen contact te zoeken. Kon ik maar gelukkig zijn met mezelf, ik voel me nog zo afhankelijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven