Vriendschap gezocht omgeving Nijmegen/Arnhem

17-05-2016 16:03 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Het lijkt mij leuk om een nieuwe vriendschap aan te gaan. Ik zoek iemand om een terrasje te pakken, uiteten te gaan, filmpje kijken, drankje te doen in de stad of bijv. winkelen.



Ik ben zelf 26 jaar en woon in Lent.



Ik kijk uit naar jouw berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben 30 jaar en woon in Huissen.

Ik onderneem ook graag leuke dingen



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Je kan me mailen op chantal_scholten@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon in Rheden en ik ben ook opzoek naar leuke vriendschap.

Misschien leuk om met elkaar te mailen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi luna 92, zou je me een priveberichtje kunnen sturen? Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon tussen Zutphen en Arnhem en zoek ook nog een leuk contact
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Ik woon 5 km vanaf Arnhem
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik zou het ook leuk vinden om nieuwe contacten aan te gaan zodat we gezellige dingen kunnen ondernemen, zoals naar de bioscoop gaan, uiteten, drankje doen, winkelen en nog veel meer.

Ik woon tussen Nijmegen en Arnhem.



Laat een privéberichtje achter om wat af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jansjeli schreef op 24 mei 2016 @ 14:15:

Hallo allemaal!



Ik zou het ook leuk vinden om nieuwe contacten aan te gaan zodat we gezellige dingen kunnen ondernemen, zoals naar de bioscoop gaan, uiteten, drankje doen, winkelen en nog veel meer.

Ik woon tussen Nijmegen en Arnhem.



Laat een privéberichtje achter om wat af te spreken!





Ik zou je graag een prive berichtje willen sturen maar ik kan jou geen privé bericht sturen.



Misschien kan je mij een privé bericht sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan jou ook geen privé bericht sturen.

Ik kan RozeBloemen alleen wel een privébericht sturen.



Zou jij je mailadres door kunnen geven? Dat praat sowieso wat makkelijker! ;)
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon in Nijmegen ben 27 jaar en ben op zoek naar vriendinnen te maaken.



Ik vind zwemmen en koken leuk om te doen, winkelen, naar stad gaan om ergens te gaan drinken en of eten, lezen in engels, Films kijken en andere dingen.



Ik ben verlegen..



Oké als jullie een PB wil krijgen en sturen op hier dan je moeten jullie PB aan hebben..om dit te doen moet je naar Mijn instellingen gaan en dan op MIJN VOORKEUREN



And click in the box for Andere mogen mij berichten sturen om berichten te sturen en krijgen.



Sucess.



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, Lijkt mij ook leuk nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vriendschappen bij te krijgen. Woon in Arnhem en ben 23 jaar nu. Vind het leuk om wat te drinken, eten, gezellig te kletsen en natuurlijk nog meer!
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben onlangs verhuisd naar Arnhem en ook mij lijkt het leuk hier mijn sociale leven op te bouwen om leuke dingen te kunnen doen! Ben sportief, sociaal, houd van lekker eten, koken, borrelen, etc Eigenlijk van alles wel!



Hebben jullie al wat gegevens met elkaar uitgewisseld? Ik hoor graag van jullie



Groetjes Daphne
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik reageer hier ook maar even :D

Ik ben 26 jaar en woon in Nijmegen. Ik hou ervan om naar de film te gaan, te shoppen, te pubquizzen (ook al ben ik er niet zo goed in), maar eigenlijk sta ik open voor alles :D Ik wil nog steeds een keer naar die plek met al die springkussen enzo. Jullie kunnen me een privé berichtje sturen, ik heb ook een aantal al een bericht gestuurd!



Groeten Tanya
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat dan, die plek met al die springkussens?
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal! Ik ben 22 en woon en werk sinds januari in Arnhem! Ik wil graag een sociaal leven opbouwen hier en daarvoor een proefles beginnersbootcamp gerserveerd. Ik kom uit de buurt van Leiden en heb daar alrijd gehandbald. Ik heb niet echt specifieke hobby's verder.
Alle reacties Link kopieren
Hee!

Ik woon in Velp (gld) en ben 24 jaar. Woon samen en hebben een leuke hond, zwarte lab! Ook ik zou wel wat meer contacten in de buurt/omgeving willen. Ik hou van lekker koken en bakken, creatief bezig zijn, lekker naar buiten te gaan, reizen en spiritualiteit. Zou je het ook leuk vinden elkaar te leren kennen, kunnen we een PB sturen!

Groetjes Aniek
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 26 jaar en pas in Huissen komen wonen met kat en vriend (bij Arnhem) en ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten.

Zo drink ik graag samen een wijntje op het terras (of in de tuin), ga graag wandelen, speel (bord)spelletjes, kook/bak graag en ben ik een echte theeleut. Ook sport ik graag (volleybal / hardlopen). Ik hou van gezelligheid, lekker kletsen, lachen en lol hebben.

Ik heb (nog) geen kinderen, maar heb er geen problemen mee als jij/jullie al wel mama zijn.

Mocht je vragen hebben of het leuk vinden een keer af te spreken, stuur me dan gerust een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, woon pas sinds kort in Arnhem. Lijkt me ook leuk om af te spreken. Ben geloof ik wel iets ouder dan jullie. Half 30. Weet niet of dat een probleem is.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik ga deze zomer verhuizen naar Arnhem ivm een nieuwe baan. Aangezien ik nog niemand ken in Arnhem lijkt het mij leuk eens een drankje te doen met wat stads/omgevingsgenootjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi yougirl, heb nog niets gehoord van de andere dames. Weet jij hoe dit werkt? Pb sturen? Krijg je daar een melding van?
Alle reacties Link kopieren
Hooi iedereen,



Mijn naam is Naomi en ik ben een meisje van 20 jaar. Ik ga dit jaar aan een éénjarig opleiding voor niveau 4 MBO (leidinggevende ZW kok) beginnen te Wageningen / Arnhem. Ik zoek graag een leuke vriendin om samen dingen mee te gaan doen zoals drinken / uitgaan / festivals maar ook rustige dingen zoals rustig terrasje pakken en shoppen. Noem maar op; ik sta voor alles open c:



Ik hoop dat jullie ietwat geintresseerd zijn voor dit berichtje want het lijkt me leuk om jullie of een van jullie te leren kennen.



XoXo Naomi



Edit: @ tomsoep van berichtjes die binnenkomen in je privé inbox krijg je geen melding van
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik woon ook in Arnhem, ben 32, en zou graag eens wat afspreken! Ik vind allerlei dingen leuk om te doen (op dit moment wil ik vooral graag weer eens een lange dag / avond dansen op een festival bijvoorbeeld!), maar samen iets drinken, film kijken, koken/eten vind ik ook leuk om te doen. Ik zou komend weekend al iets kunnen doen, bijvoorbeeld naar Park Open op zondag in het Sonsbeekpark? Ik weet niet precies welke muziek er zondag is, maar als de zon schijnt maakt mij dat niet zoveel uit. Laat maar weten, iets anders doen is ook prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven