Mode & Beauty alle pijlers

Show je outfit van vandaag, deel 3!

15-06-2013 20:56 2840 berichten
Op verzoek van de JuniorModerator open ik bij deze een nieuwe Show je outfit van vandaag!



Mijn outfit van vandaag:







blazer: river island

broek: Cubus

shirt: onbekend

schoenen: Bristol
quote:mafalda schreef op 24 mei 2016 @ 13:55:

Wowww ik vind de donkergroene jurk dan weer geweldig!!



Dat is de jurk ook. Is van Only bij de Wkamp. Maat M, maar alleen zonder BH te dragen. De stof is te slap om iets te verhullen. Met een goed figuur er onder zit de jurk prima. Is even kijken hoe die moet zitten. De rug is open tot vlak boven het middel en de voorkant blijft - bij mij gewoon goed zitten. Zit ook goed bij de benen. Zoals bij het model op de foto.

Zeker proberen. Maar pasvorm ..... is afhankelijk van de inhoud.

De Geisha moet ik een maat groter, maar die zat ook goed. Materiaal is van een betere kwaliteit.
Leuke jurken Pumpje.

Die open rug ook mooi, echter onpraktisch ja. Of in de zomer met een bikini (triangel top met striklinten) eronder die qua kleur past?

Wel mooi voor een strandfeest of strandbezoek. Maar ja, om daar nou een jurk voor te kopen die je verder niet aandoet?

Ik heb geen 10 strandfeesten per jaar. Zou zonde geld zijn he.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind de jurk super maar ik heb wel een BH nodig.

Nou vind ik een leuk BH bandje nooit zo een probleem om te laten zien, maar juist bij deze jurk denk ik dat het niet mooi is.



Wel opvallend veel jurken met blote ruggen dit jaar in het modebeeld.
quote:wyandotje schreef op 24 mei 2016 @ 07:07:

[...]



Wanneer is die markt en kun je makkelijk met de auto komen??Ik ben niet bekend in Amsterdam dus dat weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
[img width=735 height=486]http://carmenmattijssen.nl/wp-content/u ... G_3727.jpg[/img][img width=683 height=1000]http://carmenmattijssen.nl/wp-content/u ... G_3760.jpg[/img]





Drie printjes, een outfit. Happy Saturday!


Ik weet niet wat ik van deze jurk moet vinden. Ze hadden vorig jaar wel leuke maxi-jurken.

Schoenen vind ik wel leuk. Met zo'n vest kom je de koude dagen wel door. Maar die er niet op...

http://www.dressesonly.nl/merken/smashed-lemon.html



Ik ben een paar merken aan het proberen op maat en roklengte.

http://cdn.dressesonly.nl ... hirley-dress-styletip.jpg

Er staan leuke stylingtips.



Van hetzelfde merk. Is een lange... Deze jurken zijn niets voor mij, maar de presentatie geeft goede koophulp.

Hé, de grote afleiding: Teenloze panty.



Voor BH hebben ze ook wat staan.

Ik zag ergens een DIY voor een beugel bij een open rug. Bandjes zaten er nog wel aan. Rugstuk niet. Speciaal plakband erbij was ook optie. Is wel goed voor kleinere maat en tegen aftekenen en tegen rondslingeren. (Ooit een plaatje van Dana gezien. )



HIER dus: http://aha.radio2.be/huis ... g-zo-maak-bh-onzichtbaar/



Vorige jurken waren om verschil in lengte van een en hetzelfde merk te tonen. Blijven proberen dus.
quote:xlong schreef op 23 mei 2016 @ 22:21:

nu ik 2 zwart/witte jurken verkocht heb wil ik wel een nieuwe, twijfel tussen deze

[afbeelding]

of deze

[afbeelding]

deze is hetzelfde model als de 1e maar ander printje, en 40% afgeprijsd

[afbeelding]



Help, ik kan niet kiezen



Vond dit ook een leuk topic trouwens, hoop dat het weer gaat lopen



Even terug naar de eerste UP.



Ik zou ze alle drie proberen. De bovenste kan door de verschillende motieven een optisch effect geven.

De onderste is iets neutraler en eigenlijk net zo leuk.
Ik vind de kleding leuk pump. Eerste jurk vind ik te kort, voor zakelijke doeleinden zoals werk.

Tweede jurk is niet mijn favo lengte. Vind knielengte zelf het mooist.



De panty zonder tenen en de DIY Bra zijn grappig.
De panty wordt elders gezocht in grote maat. Ik heb zelf ooit sokken gekocht zonder tenen, maar dat werkt niet.

Ik vind die jurken ook leuk, maar de geplakte modellen passen niet bij mijn type.

Ik zoek maar kan geen leuke vinden. Ze zijn of te kort of te lang of te strak of te ruim.

Als ze passen dan is het polyester en daar heb ik een paar vesten van omdat ik ze prachtig vond.

Wol is moeilijk in een zware maar dunne kwaliteit te vinden.

Voor zomerkleding van katoen of viscose geldt hetzelfde.



Maar ik kijk op het moment niet meer zo enthousiast.

Dom is dominant aan het worden op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Dit draag ik vandaag. Normaal gesproken heb ik altijd jurken en rokken op knielengte dus dit voelt als heel kort voor mij.
Het Viva forum is papaja.
Je kan het prima hebben hoor!
Staat je prima meid!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat dit topic niet meer loopt
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
31-07-2017 20:24
Jammer dat dit topic niet meer loopt
En jouw bijdrage voor de herstart is....?
Ik zie geen foto nl.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven