Grote twijfel

27-05-2016 20:36 63 berichten
Toen ik het tegen kwam op internet werd ik enthousiast, het Keltfest, een groot Keltisch festival in de Biesbosch.

Nou was ik van plan om morgen te gaan, maar die depressie van mij is nog lang niet voorbij en nu twijfel ik of ik het wel naar m'n zin zal hebben.

Ik heb verschillende mensen gevraagd of ze zin hebben om mee te gaan, maar niemand kon of had daar zin in en mijn zoon ligt met griep onder de wol.

Het is maar één keer per jaar en gemist is gemist, maar toch vraag ik me af of het voor mij wel de moeite waard is om te gaan.

Het is een groot festival, er komen duizenden mensen op af.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil, misschien wel een schop onder mijn kont of iets. In ieder geval, nu het erop aan komt heb ik de neiging om me er uit terug te trekken. Wat te doen?
Dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
Code geel lijkt pas voor t einde van de dag. Gáán! T wordt leuk! En zonnig en alles! Lekker mensen kijken met goede muziek!
The owls are not what they seem
Zo, ik ga er vandoor. Laat vanavond wel weten hoe het was.

Bedankt voor de opbeurende woorden.





Doei!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 28 mei 2016 @ 11:49:

Zo, ik ga er vandoor. Laat vanavond wel weten hoe het was.

Bedankt voor de opbeurende woorden.





Doei!!!



Ahhhh, je gaat toch.





Veel plezier lieverd , fijne dag !!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Code geel en mannen in een rok. Ik ben benieuwd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je een fijne middag hebt gehad Cateau!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Hallo allemaal!



Nou, ik ben geweest en in alle eerlijkheid is het me een beetje tegen gevallen. Het was meer markt dan fest. Een kwestie van veel geld uitgeven, jammer.

Wat wel heel leuk was is dat veel mensen waren uitgedost in Keltische stijl. Veel mannen in kilt en talloze Keltische prinsessen. Ik keek mijn ogen uit.

Het was erg warm en zonnig, dus dat was een meevaller.

Op zich heb ik het verder wel naar m'n zin gehad, maar op een gegeven moment had ik er wel zat van, zoals sommigen van jullie al aangaven, ben ik toen naar huis gegaan.

Ik heb er geen spijt van, het nodigt uit tot meer dagjes uit, al dan niet in gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat het vooral leek te gaan om de bezoekers zoveel mogelijk geld uit te laten geven. Wel fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Toch fijn als je alleen gaat: je kunt weer gaan wanneer je maar wilt, zonder op een ander te hoeven wachten.

En leuk dat je nog even komt vertellen hoe het was.
Als je verlegen om uitjes zit vorige week was Lee Fields in utrecht. Had jij vast ook leuk gevonden. Ik had niemand om mee te gaan

Of zit je echt helemaal in de keltische muziek nu?
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat het anders was dan je had gehoopt, maar wat goed dat je gegaan bent! En het klinkt alsof je het toch naar je zin gehad hebt. Hopelijk volgen er nu meer uitjes!
quote:Antoon69 schreef op 28 mei 2016 @ 23:18:

Als je verlegen om uitjes zit vorige week was Lee Fields in utrecht. Had jij vast ook leuk gevonden. Ik had niemand om mee te gaan

Of zit je echt helemaal in de keltische muziek nu?

Nee, ik zit nu niet helemaal in de Keltische muziek.

Ik ben gek op soulmuziek.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je geweest bent! Je bent nu over die drempel heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven