Wat eet je op dit moment? deel 11!

30-12-2015 01:03 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 alweer van ons gezellig eet- en inmiddels ook kletstopic.

Hier kunnen we doorgaan met kletsen over wat we zoal eten en drinken. En ook schrijft een aantal mensen al lang en regelmatig, iedereen is welkom zijn/haar lekkere iets te delen.

Eet smakelijk allemaal weer!



En hier vind je deel 10
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat ze er rekening mee houden Blueeyes, het is zo fijn om je rijbewijs te hebben! Die zou ik echt niet willen missen, al rijd ik niet heel veel.
GL: succes met werken en veel plezier met borrelen. Leuke afsluiting van je werkdag! Ben wel benieuwd wat jij vreselijke muziek vindt... voor mij is dat bijv. house en Frans Bauer.



Coetje: ideaal zo'n gerecht dat kinderen altijd zonder zeuren eten! Leuk weekend heb je voor de boeg. Veel plezier.



BE: wat fijn dat je zo'n rijschool gevonden hebt!
quote:coetje schreef op 27 mei 2016 @ 21:42:

Wat fijn dat ze er rekening mee houden Blueeyes, het is zo fijn om je rijbewijs te hebben! Die zou ik echt niet willen missen, al rijd ik niet heel veel.Ik inderdaad ook niet. Een rijbewijs is voor mij ook echt vrijheid, naast noodzaak vanwege gezondheidsreden en werk.
Django Wagner, hier wel bekend bij iemand. Ik vind het te erg maar goed vriend geniet :-) Er is hier iemand die het leuk vindt.

Ik vraag Adele zo weer aan met Send my love :-)
Oh en ik eet paprika chips.
Django vind ik ook niet om aan te horen. Geef mij ook maar Adele

Eet smakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa Django!!!!! My man! Geweldig! Wat had je op staan? Ik net nog in de auto hihihihi
Alle reacties Link kopieren
Morgen de laatste dag en de bloemenintocht. Vandaag was echt vermoeiend. Ruim 8 km geslentert. Ben kapot.



Morgen even bloempje kopen voor dochter en wat snoep. Dan is het weer gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Goulash,dat slenteren kan ik ook niet hoor,daar word je zo moe van.Ik loop liever een beetje door.

Succes vandaag met de laatste kilometers!

Schoonouders hadden trouwens iets leuks voor jongste,allemaal fruit in de vorm van een bos bloemen,zag er heel leuk uit.



Wij gaan even ontbijten en dan met middelste shoppen,tot later vandaag.
Ik heb vanochtend muesli met yoghurt, sap en thee op. Daarna snel een boodschap gedaan. Toen wat rommelen in huis, en nu ga ik naar de stad om een cadeautje te kopen. En misschien wat plantjes voor op m'n balkon. Eigenlijk moet ik het oud papier wegbrengen, maar ik heb geen zin...
Alle reacties Link kopieren
Even shoppen...ben net terug Eerst met middelste naar de kapper geweest, daarna de stad in.Score voor hem 2 broeken,5 shirts, een vest, riem 5 boxershorts en nieuwe schoenen.Jongste was er ook bij dus ook hem maar verwend met 2 korte broeken,2 shirtjes, petje,4 boxershorts en ook schoenen.

Voor mezelf niks(ik shop dan liever alleen) en als verrassing naar de Mac geweest, jongens een happy meal en een big tasty menu, ikzelf een hamburger en wat frietjes van middelste gepikt.

Op de markt aardbeien, watermeloen, tomaten , sinaasappels en kaas gehaald.



Nu even uitpuffen met een bakje aardbeien en dan zo een pan tomatensoep maken.
Alle reacties Link kopieren
Goulash, lekker bijkomen nu!



blueeyes*3 klinkt als een fijne rijschool. Hopelijk gauw je rijbewijs! En leuk plantjes voor balkon. Nog een leuk cadeautje gescoord?



Hahaha Coetje een flinke shopmiddag dus! Fijn de kinderen helemaal in het nieuw gestoken. Fruit van de markt klinkt heerlijk!



Ik heb Addams Family buien gecombineerd met wasdag dus heb een grote wijde Sissi-achtige gothic-rok aan, helemaal met kant enzo. Zwart uiteraard. Erop een zwarte strapless top. Slaapkamer gestofzuigd, bed zoals iedere dag netjes opgemaakt en een grote zwarte mega-was weggewerkt. Vriend heeft de boodschappen gelukkig gedaan.



Vanavond lekker stokbrood gezond, heb er zin in. En Champions League finale kijken.
Alle reacties Link kopieren
En geluncht met lampion tarwe brood met pindakaas.



O en dinsdag komt er een kort spijkerbroekje voor mij, een jeansshort. Donkerblauw. Voor thuis om in rond te banjeren als het echt heet wordt. Zal leuk staan met mijn strapless tops en haltertops.
Een schaaltje salalalade. En straks een kom tomaten-linzensoep met soepstengels.
Alle reacties Link kopieren
Eten gewijzigd. Stokbrood gezond doorgeschoven naar morgen en vandaag frietjes gegeten. Ik ben ze gaan halen dus toch maar een broek aangetrokken, durf niet te fietsen met die grote rok. Bang dat die tussen mijn fiets komt. En daar vind ik hem te mooi voor. Houd broek ook maar aan, lekker luchtig. Verheug me op mijn jeansshort voor thuis.



Nu een tropical ranja-spa rood. IJskoud.
Frietjes zijn lekker!!
Kom net uit mijn werk. Nu een kom groentesoep.

Straks komt een vriendin dan snack ik wel weer het een of ander
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met vriendin Garda!



Ik ben net terug van de XL, heb twee pakken magere yoghurt gehaald, koffiemelk cups en toastjes en filet americain.



Nu ijskoude Spa Rood en zometeen verse bananen met magere yoghurt geblenderd. Lekker!



Zit me te bedenken dat mijn jeansshort het eerste zomerse kledingstuk is wat ik echt nieuw uit de winkel heb gekocht. Druist nogal tegen mijn zomerhaat-principes in de rest van mijn zomerkleding is namelijk allemaal tweedehands, op wat Bristol en Kruidvat spul na.



Even een naar iedereen!!
Ik heb chippies en citroenlimonade. En ik kijk Erik van Muiswinkel.



Garda: veel plezier!



BL: geniet van je short dinsdag!
O, en van mij ook:
potver, een heel bericht geschreven.....en weg. K.fb. soms.



maar goed, Blue is fijn bezig! (welk nieuw jeansshort?

ik ben ook altijd zo blij met nieuwe aanwinsten in kleding Blue-lagoon
Alle reacties Link kopieren
Mmmmm lekker blueeyes*3 citroenlimonade!! Zelf gemaakt?



LALA66!!!!!!!!!!!!!!

Wat SUPERleuk dat je weer eens langskomt!! Gezellig!!

Kei leuk je weer te lezen!

Nieuwe aanwinsten in kleding zijn inderdaad super

Short is van de bonprix!



En leuk ter afwisseling die short want heb weinig zomerbroeken, meeste zijn jurkjes en lange jurken, rokjes en lange rokken.
Alle reacties Link kopieren




Drink m'n ice tea green op en dan ga ik slapen Druk (maar ook erg gezellig) dagje gehad!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Wat zag jouw meisje er gister prachtig uit Pip!



Blue, gaat het slapen al iets beter?



Hier hadden we nichtje(4) te logeren, die heeft gisteravond een dansvoorstelling gegeven, zo lief!

Zometeen brengen we haar terug en blijven dan meteen voor haar verjaardag.Ik heb een k3 servies gekocht voor haar dus benieuwd of ze er blij mee is.



Vanochtend met de kinderen uitgebreid ontbijt met warme broodjes, gekookte eitjes en fruitsalade.



Fijne zondag allemaal!
Wat gezellig Coetje een logé. Veel plezier op de verjaardag.



Gisteren een gezellige avond gehad. Kwam nog een andere vriendin langs. Het is erg laat geworden

Net boodschappen gehaald want straks komt broer van vriend langs.

Nu een glas CC lemon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven