Vriend trekt zich af.

27-05-2016 01:37 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou,, nu ga ik er toch maar eens aan geloven om het te delen!



Mijn lieve vriend waarmee ik 1.5 jaar mee samen ben vind ik regelmatig egoïstisch in bed. Ik pijp hem regelmatig 30/45minuten en doe redelijk veel moeite voor voorspel. Echter komt dit zelden terug hpe vaak ik het ook aangegeven heb dat ik daar behoefte aan heb. Soms als hij hard is krijg ik gewoon te horen,, "draai je ff om".. We hebben dan gemeenschap lepeltje lepeltje maar geen enkel voorspel. Ik ben vaak ook gewoon droog.



Ik heb het al een aantal keer aangegeven dat ik voorspel ook fijn vind als de aandacht ook gedeelt word en ik niet alleen bij hem.

Als reactie krijg ik dan standaard. "ik weet niet wat ik moet doen om je nat te maken"

Erg frustrerend als ik dan moet gaat uitleggen wat hij kan proberen. Dit doet hij een enkele keer en dan vervalt het weer in het oude gedrag.

Hij likt mij hoogstens 1/2 keer per week terwijl hij echt wel 4/5 keer per week een orgasme krijgt.



We zijn 6dagen per week samen maar 1 nacht in de week gescheiden.. In de ene nacht trekt hij zich standaard af,, en dat leid soms echt tot seksuele problemen. Bij ons ( tijdens de seks ineens slap worden,, überhaupt niet hard kunnen worden.).

Ik stoor me er vreselijk aan dat hij dit doet,, ik weet niet waar het vanaf komt. Dit weet hij maar toch vind hij het nodig om het te blijven doen. Ik weet niet waarom ik me zo slevht erbij voel

Jaloezie?? Onzekerheid?? Tekortkoming?



Ik weet niet wat nu precies het probleem is, het voelt gewoon allemaal niet prettig.

Wat is jullie mening??



Groetjes lila
Alle reacties Link kopieren
Was er in pak 'm beet 2001 maar de mogelijkheid geweest voor zo'n topic . Had ik niet met een ruggengraatloze ex gezeten.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 28 mei 2016 @ 10:57:

[...]



Haha ja met zo'n dildo op maat erbij wh00t??
quote:Viezevozen schreef op 28 mei 2016 @ 11:03:

[...]





wh00t??Van het formaat van je eigen pik. Standaad uitrusting voor iedere moderne man in 2016
Alle reacties Link kopieren
broekzakformaatje dan
In het geval van deze TO formaat Pinkeltje
Alle reacties Link kopieren
Hij moet veel meer aandacht voor jou hebben. Meiden die 45 minuten pijpen vind je niet zomaar! Ik zorg er dan ook voor dat de mijne altijd netjes klaarkomt (zij vind het dan wel soms geil als ik zeg: "draai je ff om", maar dat is dan een spel...)
-
Alle reacties Link kopieren
TO is een man, daar durf ik mijn neus om te verwedden.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 28 mei 2016 @ 16:59:

TO is een man, daar durf ik mijn neus om te verwedden.Dat denk ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 28 mei 2016 @ 17:37:

[...]





Dat denk ik ooknu je het zegt, denk ik het ook
-
Alle reacties Link kopieren
Dan denk ik het niet. Oke?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 28 mei 2016 @ 20:02:

Dan denk ik het niet. Oke?Tijd voor een poll?
Nope duidelijk een jonge vrouw. Wellicht wel eentje met veel wishfull thinking.
Ik vind je vriend gewoon echoistisch, lijkt er een beetje op alsof hij alleen gefocust is op het krijgen van een orgasme. Doet hij verder wel Lieve dingen? Want het klinkt een beetje liefdeloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem8903 schreef op 28 mei 2016 @ 20:43:

Ik vind je vriend gewoon echoistisch, lijkt er een beetje op alsof hij alleen gefocust is op het krijgen van een orgasme. Doet hij verder wel Lieve dingen? Want het klinkt een beetje liefdeloos.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is op bepaalde momenten wel degelijk egoitisch. Gefocust op alleen een orgasme?? Niet naar mijn mening. Lieve dingen doet hij in overvloed. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat het alleen om het gedeelte in bed gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven