Kan dit via app?

22-05-2016 20:00 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week 1 date gehad met iemand die ik via/via mijn vriendenkring heb leren kennen. Het was op zich gezellig alleen het ging te snel voor mij. Ik heb mij een beetje laten meeslepen door de situatie. Hij wil vaker afspreken. Ik was ook enthousiast. Ik heb mij echter bedacht. Hij heeft zijn vorige relatie waarin hij kinderen heeft niet goed afgesloten. Hij verblijft nog veel bij zijn gezin soms dagen achter elkaar. Er is officieel niets geregeld t.a.v uit elkaar gaan ook geen regeling voor de kinderen. Het voelt voor mij niet goed. Kan ik het maken om via app e.a. af te kappen?

Ik zal hem via via nog wel tegen komen.



Er zijn nog wat andere zaken die voor mij niet kloppen maar ik wil vanwege herkenbaarheid niet in detail treden. Tips? Please.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 23 mei 2016 @ 19:53:

Ik 1.60m de heren boven de 2m.



1,60 is niet klein!

Precies de goede lengte hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 23 mei 2016 @ 19:59:

Zou die foto wel weer weghalen.Want?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 23 mei 2016 @ 19:59:

Zou die foto wel weer weghalen.Hoezo? Ze heeft als avatar ook een foto van zichzelf erop staan.
Ik vind t cool hoor!
quote:safrat schreef op 23 mei 2016 @ 20:02:

[...]





1,60 is niet klein!

Precies de goede lengte hoor Wel klein
Alle reacties Link kopieren
Haha die foto ziet er wel grappig uit zo.

Ben zelf ook 1.60 , klein maar fijn.
.
quote:isa__88 schreef op 23 mei 2016 @ 20:17:

Haha die foto ziet er wel grappig uit zo.

Ben zelf ook 1.60 , klein maar fijn.Ja he. Ik ga weleens met 2 lange mannen op stap, maar nu weet ik pas hoe dat eruit ziet.
quote:safrat schreef op 23 mei 2016 @ 20:25:

[...]





Ja he. Ik ga weleens met 2 lange mannen op stap, maar nu weet ik pas hoe dat eruit ziet. Niet?
Alle reacties Link kopieren
Ha ha ha
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het topic van rozelover (barbieee) ook een leuke foto geplaatst.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Welk topic? Link?
Alle reacties Link kopieren
1 date pas gehad? Dan kun je m makkelijk 'af'appen ;)
Alle reacties Link kopieren
Deze topic is van (rozelover)



Ik sta er zelf niet op hoor.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik haal mijn topic even naar boven met een update. Ik heb via via 1 date gehad met iemand die niet single bleek te zijn en zonder er al te diep op in te gaan ook wat vreemd over kwam op de date (niet psychisch stabiel). Er zijn wat vreemde onaardige dingen gezegd ook over mijn vrienden/kenissen. Hij heeft mijn afwijzing wel geaccepteerd al blijft hij een koosnaam gebruiken. In mijn vriendenkring initieer ik vaak om dingen te doen. Hij heeft aangegeven graag vrienden te willen blijven echter ik vind hem dermate vreemd dat ik geen intensief contact wil en zeker niet 1 op 1. In een groep mee ok. Kan ik iemand ook niet verbieden. Helaas is hij wanneer ik nu iets organiseer er als de kippen bij. Zelfs wanneer andere vrienden niet reageren staat hij al eerste klaar om mee te gaan. Ik word er een beetje akward van. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet en vraag mij af of het te ver gaat om hem te blokkeren?

We hebben elkaar in het echt niet meer gezien en we hebben ook geen app contact. Het ziet er wel naar uit dat wanneer we met een klein groepje (3-4) mensen afspreken hij er bij wil zijn en er zich in mengt. Ik wil sowieso niet 1 op 1 afspreken dus zaken die ik voorstel waarbij alleen hij mee wil ga ik sowieso niet doen. Pfff, wat een suf gedoe.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
TO, hoe kan hij weten dat je met andere vrienden afspreekt (zelfs wanneer die andere vrienden niet reageren schrijf je)? Zet je dat op FB ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets het loopt inderdaad via een centrale site. Ik laat even in het midden welke. Vrienden is ook een groot woord, het zijn vrienden en nieuwe contacten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Aha, ik snap het. Is het een idee om hem van die site te ontvrienden dan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zou ik kunnen doen maar ik vraag mij af of ik daar te ver mee ga. Ik heb ook aangegeven dat vrienden blijven ok is, eerlijk gezegd houd ik het liever bij vage kennissen nu ik er wat langer over na heb gedacht.



Ik doe dit nu al een half jaar met veel plezier en ik heb afgezien van wat lastminute afzeggers nooit problemen met iemand. Ik doe van alles met kleine en grote groepen, extraverte en verlegen mensen. Inmiddels ook een paar vaste mensen met wie ik af en toe afspreek en waar hij zich blijkbaar onder wil scharen. Ik wil echter geen intensief contact met hem ook niet als gewone vriend. Ik vraag mij ook af of ik nu wel of geen probleem heb met deze persoon en of ik hem niet onnodig blokkeer. Aan de andere kant is bij hem blijkbaar niet het kwartje gevallen dat hij een beetje afstand moet houden dan wel zich beter kan beperken tot activiteiten van mij waar meer mensen mee gaan en hij zich beter niet als eerste kan melden.



Daarbij heb ik wel het idee dat hij sensitief genoeg is om dit soort zaken te snappen dus ik krijg het idee dat hij dit bewust doet.

Ik irriteer mij er aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Cochise, bedankt voor het meedenken. Ik heb alles eens opgeschreven wat er is gebeurd. Het is gewoon te idioot voor woorden. Ik ga hem blokkeren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik snap dat hele vrienden-gedoe niet. Je bent toch ook geen vrienden! Vrienden zijn is echt wat anders.
Blokkeer m gewoon, niet zo fijngevoelig bovenarmpje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 28 mei 2016 @ 16:53:

Ik snap dat hele vrienden-gedoe niet. Je bent toch ook geen vrienden! Vrienden zijn is echt wat anders.Ja dat is waar en soms wil je ook geen vrienden meer worden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom stuur je hem geen berichtje dat je geen zin hebt om hem op sleeptouw te nemen omdat je hem simpelweg niet erg sympathiek vindt? Ik denk namelijk dat - ook al zou je hem op de site blokkeren - hij toch jouw activiteiten kan zien.
Je begint er goed in te worden om eerst signaal A af te geven en na er over na te denken toch liever signaal B wil... Niks geleerd van die eerste keer? Nu zit je weer dat je het moet rechtbreien, terwijl als je gewoon meteen eerlijk was geweest, dit hele probleem er niet geweest was... Alweer.

Verbazend voor iemand die hier altijd tegen anderen weet te vertellen hoe ze dingen doen moeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 22 mei 2016 @ 20:11:

Ik zal wat duidelijker zijn. Ik weet inmiddels dat hij gehuwd is. Niemand zou iets over ons mogen weten. Ik heb geen zin in discussie, vandaar. Ik ben hier niet zo goed in.In dat geval, bel zijn vrouw en vraag haar om even aan haar man door te geven dat je niet meer verder wilt daten met hem.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven