Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*















Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, fietsie!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Fiets!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Fiets!
Dank jullie wel!



Het is zo'n mooie opsteker voor ze. Een seizoen bestaat uit drie competities. Eerste deel hadden ze drie nieuwe spelers, die ook mee mogen doen, dus verloren ze alles. Tweede deel bleek de coach totaal geen klik met deze leeftijdscategorie te hebben. Stond schreeuwend langs het veld, of stond te roken en te spelen met zijn foon. De nieuwe kinderen stopten halverwege het seizoen. Weer verloren ze heel veel.

Coach is opgestapt na gesprek met de TC. Er kwam een nieuwe, een jongen van 17, deed het verrassend goed, en nu dus dit!



Zo'n leuke afsluiter, en vanavond feest.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 28 mei 2016 @ 17:12:

Net even op en neer naar Duitsland gereden voor bier en andere drank dat kan als een hele onderneming worden beschouwd als je in Goes woont, maar vanuit Nijmegen of Enschede is dat al weer heel anders
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd Fietszoon!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 28 mei 2016 @ 18:14:

[...]



dat kan als een hele onderneming worden beschouwd als je in Goes woont, maar vanuit Nijmegen of Enschede is dat al weer heel anders Vanuit hier is het ook niet zo ver. België ligt ook dichtbij dus daar gaan we ook wel eens bier halen voor de afwisseling.
Alle reacties Link kopieren
Hoera Fietsie! Inderdaad een mooie opsteker. Middelste zoon heeft vandaag een selectiewedstrijd gespeeld dus we zijn in afwachting.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Als ik hard nies horen ze me in Duitsland
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 28 mei 2016 @ 18:49:

Hoera Fietsie! Inderdaad een mooie opsteker. Middelste zoon heeft vandaag een selectiewedstrijd gespeeld dus we zijn in afwachting.

En gaat dat eerlijk? of sxhreef je daar niet mee?



Selectie waarvoor? Ik duim met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Fiets!



Ik liep dus gisteravond alweer te hannnessen met die twee tassen. Dus vandaag maar eens de kno doorgehakt en voor functie boven vorm gegaan. Niks leuke retro tas, maar een oerdegelijke, saaie, zwarte Nike van 1000 in een dozijn ;)

Het meiske dat me hielp liet me dezelfde tas nog in het rood zien en lag gevouwen toen ik zei 'geen rood hoor, dat staat zo wanhopig op mijn leeftijd'. Black it is.

En alles kan d'r in, zelfs mijn scheenbeschermers!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk voor die jongens Fiets
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 mei 2016 @ 19:10:

Leuk Fiets!



Ik liep dus gisteravond alweer te hannnessen met die twee tassen. Dus vandaag maar eens de kno doorgehakt en voor functie boven vorm gegaan. Niks leuke retro tas, maar een oerdegelijke, saaie, zwarte Nike van 1000 in een dozijn ;)

Het meiske dat me hielp liet me dezelfde tas nog in het rood zien en lag gevouwen toen ik zei 'geen rood hoor, dat staat zo wanhopig op mijn leeftijd'. Black it is.

En alles kan d'r in, zelfs mijn scheenbeschermers!!! Ophouden hoor! Ik ben van jouw leeftijd en draag rode jurken, tassen en schoenen en ik ben helemaal niet wanhopig! *Ziet er wel een beetje raar uit als ik zonder nadenken een beetje begin te huppelen, dat overkomt me namelijk nogal eens*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hoera voor de Fietszoon! Is er trouwens drank? Ik kan wel een glas gebruiken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 28 mei 2016 @ 19:24:

Hoera voor de Fietszoon! Is er trouwens drank? Ik kan wel een glas gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Dolfje, ik lust geen bier Maar lief van je!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goed zo Zoon van Fiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 28 mei 2016 @ 19:28:

Dolfje, ik lust geen bier Maar lief van je!



Zoiets dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 28 mei 2016 @ 19:34:

[...]



[afbeelding]



Zoiets dan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Was het bij jullie ook zo'n mooi weer vandaag? Hier was allerlei onheil voorspeld, maar het is de hele dag lekker en zonnig geweest.



Vandaag is Emporium, een groot housefestival, hier in de buurt. Sommige jaren word ik helemaal gek omdat ik dan van 12 tot 12 harde bassen hoor. Dit jaar gelukkig niet, de wind staat blijkbaar de goede kant op. Hoor alleen de vogeltjes fluiten
Alle reacties Link kopieren
Hier is het vrijwel de hele dag al bewolkt maar nog geen drup tegen gezien.

Er fluiten trouwens ook hier ontzettend veel vogels.
Fijn toch, die regen komt morgen of overmorgen dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Warm genoeg voor een rondje skinny dippen Moeder bekende dat ze dat toen ze nog beter kon lopen ook jaren heeft gedaan

Maar nu is ze ziek, erg ziek. Vanmiddag kreeg ze het koud, ging trillen en zag niet goed meer: veel te hoge suikerspiegel. De huisarts is al twee keer geweest om medicijnen en pijnstilling te geven. Als ze over een uurtje niet lijkt op te knappen moet ze naar het ziekenhuis. Maar dat wil ze niet. Ik heb hulplijn zus-de-arts toch maar gebeld.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 28 mei 2016 @ 19:23:

[...]



Ophouden hoor! Ik ben van jouw leeftijd en draag rode jurken, tassen en schoenen en ik ben helemaal niet wanhopig! *Ziet er wel een beetje raar uit als ik zonder nadenken een beetje begin te huppelen, dat overkomt me namelijk nogal eens*
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Lekker skinny dippen!



Maar wat vervelend dat je moeder zich opeens een stuk slechter voelt. Hopelijk knapt ze snel een beetje op Blond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven