Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liene85 schreef op 25 mei 2016 @ 15:04:

Schrijft M.D. ook mee in dat betreffende topic begrijp ik?



Ja.



En iemand anders uit dit topic ook. Met nogal verrassende treiteropmerkingen zullen we maar zeggen (maar goed, die gingen niet over Mokummers, dus dat telt niet. )
Ik krijg gewoon al weer zin in Een huis vol! Waarom is er niet ook een zomereditie
Alle reacties Link kopieren
Ja, gewoon een zomerse update! Ik vraag me echt af hoe het dagelijks leven eruitziet met een vierling die tegelijkertijd gaat lopen. Ik geloof echt dat ik 4 tuigjes zou kopen.
Alle reacties Link kopieren
Familie Q zou ik ook graag weer zien.

Daar heb ik echt met open mond naar gekeken
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 25 mei 2016 @ 15:09:

[...]





Ja.



En iemand anders uit dit topic ook. Met nogal verrassende treiteropmerkingen zullen we maar zeggen (maar goed, die gingen niet over Mokummers, dus dat telt niet. )Bizar ja! Hoe negatief over fam B en hoe positief over fam D. En dan hier ineens zo tekeer gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 25 mei 2016 @ 15:30:

Ja, gewoon een zomerse update! Ik vraag me echt af hoe het dagelijks leven eruitziet met een vierling die tegelijkertijd gaat lopen. Ik geloof echt dat ik 4 tuigjes zou kopen.Nou he. Even boodschappen met de kinderen gaat al niet lukken. Ik heb echt respect voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een schattige koppies bij de familie Adema, en met het hele spul naar de dierentuin, echt heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liene85 schreef op 25 mei 2016 @ 17:25:

[...]





Nou he. Even boodschappen met de kinderen gaat al niet lukken. Ik heb echt respect voor haar.



Ja, echt wel. Moet er niet aan denken.



Ik las trouwens in de oude topics dat hij-die-niet-genoemd-mag-worden pas 3 jaar voordat het programma begon werk kreeg waardoor hij in staat was om zich doordeweeks te bemoeien met de opvoeding van de kinderen. Tot die tijd kwam de hele opvoeding op Ingridt neer. Nou heeft de familie D volgens mij wel kinderen die minder dicht op elkaar zitten dan de familie Q bijvoorbeeld (hebben die er niet 7 of 8 onder de 10?), maar dan nog. Alle respect voor Ingridt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shannara schreef op 25 mei 2016 @ 18:26:

Wat een schattige koppies bij de familie Adema, en met het hele spul naar de dierentuin, echt heel leuk!Ja! Ook grappig dat ze overduidelijk zussen zijn, maar toch goed uit elkaar te houden zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cucina schreef op 25 mei 2016 @ 15:41:

Familie Q zou ik ook graag weer zien.

Daar heb ik echt met open mond naar gekeken





Deze week staat in (tijdschrift) de vriendin een interview met Nadine. Ze vertelt dat ze zwanger is van nummer 12.



Ik zal een paar citaten typen: "We kunnen niet zonder de weekkalender in huis en zien het runnen van het gezin als teamwork. Na al die jaren zijn we perfect op elkaar ingespeeld"



"Het gaat eigenlijk heel soepel, met alle kinderen bij elkaar. Er is best weleens wat gekibbel in huis, maar meestal lossen die ruzietjes vanzelf weer op. Er zijn hier vaak veel vriendjes en vriendinnetjes over de vloer en die kunnen altijd mee-eten".



Ze schets een heel ander beeld dan in een huis vol.
Alle reacties Link kopieren
quote:krulllenbol schreef op 26 mei 2016 @ 10:12:

[...]





Deze week staat in (tijdschrift) de vriendin een interview met Nadine. Ze vertelt dat ze zwanger is van nummer 12.



Ik zal een paar citaten typen: "We kunnen niet zonder de weekkalender in huis en zien het runnen van het gezin als teamwork. Na al die jaren zijn we perfect op elkaar ingespeeld"



"Het gaat eigenlijk heel soepel, met alle kinderen bij elkaar. Er is best weleens wat gekibbel in huis, maar meestal lossen die ruzietjes vanzelf weer op. Er zijn hier vaak veel vriendjes en vriendinnetjes over de vloer en die kunnen altijd mee-eten".



Ze schets een heel ander beeld dan in een huis vol.Ik denk gewoon een gevalletje ander referentiekader.
Alle reacties Link kopieren
Vragen jullie je ook weleens af hoe het nu met de groep gaat? Het is zo rustig... Het lijkt er zowaar op dat er een soort van vrede is getekend. Zal de toekomst van de groep dan toch rooskleurig zijn?





Alle reacties Link kopieren
hoe heet de nieuwe groep?
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe groep is geheim, dus niet te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 mei 2016 @ 12:52:

[...]





Ik begrijp werkelijk niet waar jij je zo druk over maakt.



Hier op dit forum is het getreiter wel begonnen hè?, en in feite doe jij precies zelfde.

Iedereen weet dat het hier over Marcel Deijs gaat, en jullie doen niks anders dan de man en zijn gezin hier belachelijk maken. , Met naam en toenaam, van de kinderen inclusief.

plus beheerders.



Zelfs een klein kind met het syndroom van Down vinden jullie nog leuk om te beschimpen.



Got got wat hebben we een lol, zo leuk.

Daar spieken, en infiltreren en hier komen lachen met zijn allen

Volwassen mensen, zelf moeders hoogstwaarschijnlijk.



En nu piepen, dat de 'rotte appels'' met naam en toenaam op Facebook bekend zullen gemaakt worden?.



Jullie doen zelf niets anders, !!!!!!!!





Wees vooral flink trots op jullie zelf, dat verdienen jullie echt.

Het is van een grootse zieligheid, en arren moede, die ik in al mijn jaren op dit forum nog niet tegen ben gekomen.



Walgelijk!





Ik heb een kopie van deze post naar de Mods gestuurd, ter beoordeling.

Het is niet toegestaan privé informatie van derden hier te delen, en daar zijn jullie volgens mij flink mee bezig.Ach ach ach, het braafste meisje van de klas. Kijk even naar jezelf hoe je af en toe tekeergaat op oa het Utopia-topic. Is exact hetzelfde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Is trouwens ergens na te lezen hoe de mods deze post beoordeeld hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 mei 2016 @ 13:17:

[...]





Dat zijn publieke figuren, die n.b met een functie betreffende hunzelf op de buis verschijnen.

Niet te vergelijken........



'Utopia' is hetzelfde soort programma als 'een huis vol'. Stel je niet zo vreselijk aan zeg.



En wat is 'een functie betreffende hunzelf'?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 28 mei 2016 @ 15:06:

Vragen jullie je ook weleens af hoe het nu met de groep gaat? Het is zo rustig... Het lijkt er zowaar op dat er een soort van vrede is getekend. Zal de toekomst van de groep dan toch rooskleurig zijn?





Ik denk het niet
Alle reacties Link kopieren
Het gaat vast niet lang meer duren voor Marcel weer uit zijn slof schiet!
Soms is dat nodig, Shannara
Alle reacties Link kopieren
Ja maar door de aanval in te zetten bereik je nu eenmaal niet altijd het gewenste resultaat Helga!
Niet? Nog niks van gemerkt
Alle reacties Link kopieren
Het is zo weer zondag...
Alle reacties Link kopieren
quote:Shannara schreef op 28 mei 2016 @ 17:51:

Ja maar door de aanval in te zetten bereik je nu eenmaal niet altijd het gewenste resultaat Helga!Dan moet je harder je best doen. Het eindresultaat gaat wel om de toekomst!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 28 mei 2016 @ 17:55:

[...]





Dan moet je harder je best doen. Het eindresultaat gaat wel om de toekomst!Een cursus volgen zou hierbij kunnen helpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven