date vragen

13-05-2016 20:33 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op een datingsite contact gekregen met iemand. Na wat mailen afgesproken elkaar te ontmoeten. En nu compleet in de stress.... Nu heb ik een gehoorbeperking waarmee ik dmv een gehoorapparaatje die bijna onzichtbaar is goed functioneer. Dit heb ik nog niet verteld, is dat iets wat je van de ander zou willen weten voor je elkaar ziet? En wat trek je aan bij een wandelafspraak? Schoenen waar ik goed op kan lopen zijn nou niet bepaald de mooiste. Graag jullie raad en tips!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 13 mei 2016 @ 21:50:

Neuken doe je niet met je orenQua geluiden kun je neuken met sommige mannen idd beter het ene oor in en het andere oor uit laten gaan ja
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 13 mei 2016 @ 22:58:

[...]



Wat voor beren nog meer dan?Hij heeft gestudeerd, ik heb mbo gedaan. Bang niet op hetzelfde gespreksnivo te zitten. En qua uiterlijk ben ik sowieso altijd onzeker. Hou me maar voor dat hij op mij heeft gereageerd gebaseerd op mijn profieltekst die hem erg aansprak en niet afhaakte na mijn foto gezien te hebben.
Trek in ieder geval een leuk jurkje aan. Dat kan nooit kwaad.



Nee, maar serieus, TO: mocht het niet klikken tussen jullie, dan ligt dat aan niemand. Dan is het gewoon geen match. Tuurlijk mag je nerveus zijn, maar of het wel of niet iets wordt ligt niet aan dingen die je nu nog aan jezelf kunt veranderen.



Wees blij met jezelf, dan ben je op je aantrekkelijkst.
Alle reacties Link kopieren
Als deze het niet is, dan ga je door naar een ander, klaar.

.

En ga er nooit mee trouwen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!!!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En? Is de date al geweest?
We don't see things as they are we see things as we are
Alle reacties Link kopieren
quote:LouiseLove schreef op 22 mei 2016 @ 20:55:

En? Is de date al geweest?Door werk lukte het niet om op korte termijn iets te plannen maar woensdag is het zover. Twijfel nog over de sneakers of toch een klein hakje: hij is nogal wat langer en denk dat ik anders naast hem zo'n klein dwergje ben. En oogt nog wat slanker ook...
Alle reacties Link kopieren
Een hak zou ik echt niet doen als van te voren bekend is dat het een wandel-date is.

Of kan je heel goed op hakken lopen? Wankelend/ strompelend lopen na 2 uur wandelen is niet zo charmant lijkt me..
Ik zou die hakken niet doen.

En een jurkje ook niet als je je daar niet top in voelt.



En hoezo geen skinny? Ik draag ze ook en ben niet skinny.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 22 mei 2016 @ 23:08:





En hoezo geen skinny? Ik draag ze ook en ben niet skinny.

Omdat ze daar het figuur niet voor heeft.

Juist altijd heel prettig als mensen dat van zichzelf doorhebben, dat verbetert het straatbeeld aanzienlijk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Chocopinda schreef op 13 mei 2016 @ 22:10:

[...]



Zo, gaat het effe niet? Leg uit.
Alle reacties Link kopieren
Weer thuis. Hij was heel anders dan dat ik me had voorgesteld qua uiterlijk en kleding. Wel heel aardig en geen ongemakkelijke stiltes. Benoemde meerdere dingen van mij die hij als zeer positief zag. Uit elkaar gegaan met om het eerst even te laten bezinken. Denk dus dat het em niet gaat worden van zijn kant. En wat ik zelf wil? De rust en nuchterheid wat ik zoek in een man heeft hij wel. Maar hij komt wat "ouwelijk" en zeer degelijk over, weet niet of ik dat aantrekkelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je het even laat weten. Grappig dat het zo anders was. Kan me dat voorstellen. Had je hem "naar wens" vormgegeven in je hoofd? Fijn toch om te horen zulke positieve dingen. "Ouwelijk" en degelijk,... Gewoon lekker laten bezinken. Was het wel gezellig?
We don't see things as they are we see things as we are
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je ff schrijft hoe het was. Klinkt gezellig iig! Jammer eigenlijk dat je direct een beeld hebt hé en als dat dan niet matcht voelt het vreemd. Gewoon ff laten bezinken idd. Je ziet wel!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Ik had wel een foto van hem gezien, denk dat ik daar zelf een ander persoon aan heb gehangen dan hij bleek te zijn. .Met ouwelijk bedoel ik dat vorige date 3 jaar ouder was maar jonger leek en zich jonger gedroeg dan deze. Maar dat bleek later niet zo'n leuk persoon te zijn, zelfs kinderachtig. Date van vandaag is erg serieus en realistisch. Maar nog niets van hem gehoord nu en twijfel zelf ook of ik een tweede date zou willen.
Bij twijfel niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Zo zie jaar maar TO, dat, ondanks dat je je over je eigen minpunten/tekortkomingen/gehoor probleem in jouw geval hebt lopen nadenken, dacht dat een/de date daarop zou kunnen afhaken, en dan blijkt het tegenovergestelde, nl. dat jíj met de man in kwestie geen klik voelde.



Hoe voel je je daarbij? Dat juist jíj nu degene blijkt die geen klikt met de man in kwestie voelt, ipv dat je denkt dat het aan je gehoorbeperking kan liggen?



Geeft je dat niet ergens een goed gevoel, wetende dat het niet aan je gehoorbeperking ligt, maar dat jij met de man in kwestie gewoon geen klik verder hebt?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb direct mijn slechte gehoor benoemd, dat ik even apparaatje moest aanpassen, verder niet over gesproken en heeft ook geen problemen gegeven.

Ben zelf vaak degene geweest die werd afgewezen en nu voel ik dus niet de klik. Vind ik eigenlijk wel beetje kortzichtig van mezelf want geloof best dat hij op veel vlakken bij me zou passen, alleen dus een totaal ander uiterlijk dan waar ik op val. En nu dus de vraag of ik bij een tweede date door het uiterlijk heen kan kijken of dat ik het hier gewoon bij moet laten. Lelijk is hij trouwens niet, komt alleen ouder over dan zijn ware leeftijd. En gezien zijn beroep had ik er ook een ander plaatje bij verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Stoute schoenen aangetrokken en laten weten dat ik het te kort vond om te weten of er meer in zit. Geopperd of een tweede date een idee was. Krijg als antwoord dat hij twijfel proeft bij mij en geen verkeerde verwachtingen wil wekken, zelf het ook niet goed weet. Nou ja dan is het klaar toch? Heb hem verder succes gewenst. Als er nu al aannames gedaan worden... Heb ik helemaal geen zin in. Ben geloof ik wel weer even klaar met het internetdaten.
Alle reacties Link kopieren
Heb je netjes afgerond!!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Klaar met internetdaten? Vanwege deze date? Daten is momentopnames, waarbij je aftast of er een vervolgdate inzit of niet. Gezien jouw en zijn reactie is dit dus iets als, oke, geen klik verder, next. Ik lees niks verder dat dit puur en alleen met jouw gehoorbeperking te maken zou hebben.

Gewoon van beide kanten niet voldoende interesse om nog eens af te spreken. En zo verloopt het daten over het algemeen grotendeels.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dat er verder niets in zat bij deze en vorige dates heeft niets met mijn gehoorbeperking te maken, dat klopt. Dat ik klaar ben met internetdaten heeft te maken met dat keer op keer het contact voor een date heel leuk is en tijdens een date een heel ander persoon naar voren komt. Soms qua uiterlijk en soms een hele andere persoonlijkheid. Ik verwacht heus niet bij de eerste date mr. Right tegen te komen, maar na meerdere dates die het toch niet bleken te zijn weet ik niet of ik hier geschikt voor ben. Ondertussen wel weer contact met iemand trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Hi Riri, je hebt een leuke date gehad en je verlegenheid overwonnen dat is al helemaal top. Ik herken het wel. Je kunt iemand niet beoordelen vanaf een foto en mailtjes. Je moet iemand zien, bewegen en praten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je minder lang wachten met afspreken. Meerdere lijntjes open en iemand die vanwege werk niet kan op de backburner. Het valt op dat je nogal wat ideeën en verwachtingen hebt bij iemand zonder ze echt gezien te hebben. Dan moet je het wat luchtiger gaan bekijken, het kan echt geen kwaad. Niet gelijk te dramatisch over doen, internetdaten is nou eenmaal een loterij en heel anders dan in het echt. Desnoods bel of Skype je van te voren even, vraag je meer foto's.... dat zijn nu juist de dingen waar je van leert. Als iets niet goed werkt moet je het dus anders aanpakken zodat je je er prettiger bij voelt en je moet bij internetdaten gewoon echt je verwachtingen vrij laag en luchtig houden. Heel soms is er opeens iemand bij wie het klopt! Niet opgeven ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 13 mei 2016 @ 20:56:

[...]





Dit dus! En paar goeie wandelschoenen in ieder geval meenemen! En uiteraard rest van je kleding er ook op aanpassen he! Rokje met lompe bergschoenen is geen gezicht )))Je weet 't toch nooit... mijn vriend vindt 't wel fancy als ik m'n wandelschoenen aantrek onder een kort jurkje.. dan loopt ie heel graag achter me aan..
viva la vida!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven