Mode & Beauty alle pijlers

Herenshirts met langere korte mouw

28-05-2016 20:36 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Vriend heeft een tatoeage op zijn bovenarm en vindt het daardoor niet netjes om een shirt met korte mouwen naar kantoor aan te doen (hij heeft geen klantcontact alleen soms telefonisch).



Een gewoon shirt valt er net niet helemaal over heen. Iemand een idee waar ze shirtjes met korte mouw hebben die net iets verder doorlopen, tot iets boven de elleboog zeg maar ipv halverwege de bovenarm?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Hij zou misschien beter eerst informeren of het is toegestaan een hemd met korte mouwen te dragen....Sommige (best veel) bedrijven vinden dat nl not-done, en staan oogluikend een opgerolde mouw toe.

Het is maar een suggestie voordat je gaat shoppen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind overhemden met een korte mouw niet mooi. Mijn man heeft ze gelukkig ook niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind overhemden met korte mouw ook vreselijk lelijk. Gelukkig man ook. Wat hij wel doet in de lente/zomer is gewoon zijn mouwen oprollen. Dat valt dus net op de elleboog en vind ik er persoonlijk veel leuker uitzien dan een gewone korte mouw.
Alle reacties Link kopieren
Een shirt is toch geen overhemd?

TO er zijn van die t-shirts voor mannen met 3/4 mouw. Maar je moet er van houden.





http://www.teamspullen.nl ... art-mouw-baseball-t-shirt
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Nee ik bedoel geen overhemd, gewoon een t-shirt voor bij zijn spijkerbroek. Collega's zijn ook informeel gekleed en kort T-shirt dragen collega's ook. Alleen hij vindt dat dus niet netjes omdat hij dan een zichtbare tatoeage heeft.



Ticket, ja die ken ik, maar dat is dan weer net niet de bedoeling . Gewoon een korte mouw maar dat wel de hele bovenarm bedekt is. Bij alle standaard korte mouwen shirts is er toch een deel daarvan bloot.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 28 mei 2016 @ 21:53:

Nee ik bedoel geen overhemd, gewoon een t-shirt voor bij zijn spijkerbroek. Collega's zijn ook informeel gekleed en kort T-shirt dragen collega's ook. Alleen hij vindt dat dus niet netjes omdat hij dan een zichtbare tatoeage heeft.



Ticket, ja die ken ik, maar dat is dan weer net niet de bedoeling . Gewoon een korte mouw maar dat wel de hele bovenarm bedekt is. Bij alle standaard korte mouwen shirts is er toch een deel daarvan bloot.Ik zou voor een longsleeve gaan en de mouwen opstropen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat áls het al zou bestaan het er heel lullig uitziet. Dan lijkt het net of hij een te groot t-shirt aan heeft en de mouwen veel te lang zijn. Net zo als dat ik een t-shirt van mijn man aan doe. Die mouwen bedekken ook mijn hele bovenarmen.
Alle reacties Link kopieren




Dit effect krijg je dan.
Alle reacties Link kopieren
klik



Dit is nog enigszins te doen.
quote:winkelfanaat schreef op 28 mei 2016 @ 23:55:

klik



Dit is nog enigszins te doen.Wat een vreemde lengte, vind het er beetje knullig uitzien. Dan zou ik toch eerder voor die 3/4 gaan (die Tickel plakte).
Alle reacties Link kopieren
quote:doemijdiemaardan schreef op 29 mei 2016 @ 00:04:

[...]



Wat een vreemde lengte, vind het er beetje knullig uitzien. Dan zou ik toch eerder voor die 3/4 gaan (die Tickel plakte).Ja wat ik al zei, te lange korte mouwen ziet er raar uit. Dat 3/4 shirtje vind ik persoonlijk net het bovenstuk van een pyama.
Daar valt ook wat voor te zeggen
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja dat is idd net een pyjamashirt zo maar dat komt misschien ook omdat ie zo slonzig zit en een niet erg gangbare effen kleur heeft.



Die tweede optie zit beter maar lijkt door die strepen weer alsof hij bij een volleybalteam hoort .



Bij mijn zoontje valt zijn korte mouw ook over zijn hele bovenarm zie ik nu en dat ziet er helemaal niet raar uit. Toch nog maar even verder zoeken...
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren


Pull&Bear
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik bedenk me net dat man t-shirts heeft met een korte mouw die relatief lang vallen.

Kijk even op Zalando bij het merk Your Turn



"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 29 mei 2016 @ 11:50:

Oh, ik bedenk me net dat man t-shirts heeft met een korte mouw die relatief lang vallen.

Kijk even op Zalando bij het merk Your Turn



[afbeelding]Best grappig, TO zoekt een thirt die tatoeages bedekken
Alle reacties Link kopieren
Thanks ga even kijken als ik thuis ben!
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 29 mei 2016 @ 12:25:

[...]



Best grappig, TO zoekt een thirt die tatoeages bedekken Hahaha
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Bij Asos kan je selecteren op 1/2 of 3/4 mouw:



quote:Tickel schreef op 29 mei 2016 @ 11:50:

Oh, ik bedenk me net dat man t-shirts heeft met een korte mouw die relatief lang vallen.

Kijk even op Zalando bij het merk Your Turn



[img]https://mosaic02.ztat.net/nvg/media/lar ... A11@10.jpg[/img] Sorry, deze is te grappig
Die van Nephthys zijn wel oké!

Vind die laatste nog wel echt leuk ook.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een shirt met lange mouwen waarvan de mouw desnoods een beetje opstroopt. En naar het werk bij voorkeur een overhemd een geen T-shirt-achtig ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 29 mei 2016 @ 13:01:

Bij Asos kan je selecteren op 1/2 of 3/4 mouw:



[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Kijk dat heb je goed gevonden Nepthys!



Maar TO ik vraag me dan af of het heel veel bijdraagt. Als je een lang shirt een klein stukje opstroopt heb je hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 29 mei 2016 @ 15:26:

Gewoon een shirt met lange mouwen waarvan de mouw desnoods een beetje opstroopt. En naar het werk bij voorkeur een overhemd een geen T-shirt-achtig ding.Waarom een overhemd als het niet verplicht is?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven