Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*















Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
De pubers zitten hier in het Engels tegen elkaar te brommen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 28 mei 2016 @ 23:21:

De pubers zitten hier in het Engels tegen elkaar te brommen.Jongste puber vindt gebrom vast heel wat Solo. BromContact tussen de broertjes. Ze genieten er allebei van denk ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de lieve zorgen. Ik ben in het ouderlijke huis. Zus-de-arts blijft bij moeder. Ze ligt aan hartbewaking, infusen en wordt 'stoned' gehouden. HA had het goed: piek in suiker en haar al zeer zwakke organen vallen daardoor stil. Haar hart is ijzersterk. En we denken allemaal dat ze opnieuw een tumor in haar darmen heeft. Dit gaan we niet meer onderzoeken want ze wil geen levensverlengende behandelingen. Eerste prognose van artsen: het is nog niet voor vandaag, maar bereidt jullie voor. Ik denk dat ik daar wel vrede mee heb. Maar het blijft mama en die wil ik zo niet zien afzien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Stom, ik had eerst moeten bijlezen.



Sterkte Oudblond!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte en steun en kracht toegewenst Oudblond
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 28 mei 2016 @ 23:39:

Stom, ik had eerst moeten bijlezen.



Sterkte Oudblond!Feow, ik las je eerder post niet, maar hier in de kroeg is het zo fijn dat leuke en zware dingen evenveel 'waarde hebben'. Dank je voor de sterkte wens
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Oud.



Kind gaat volgende week op kamp en vanavond kwam ik op het geniale idee om goedkope kleding bij de Action te halen. Maakt het niet uit of het kapot, kwijt of onwasbaar is.

Dus morgen even naar de Action.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Blond, sterkte.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie dames. Ik ga proberen om te slapen. Man is zo lief: hij heeft meteen geregeld dat hij morgen vrij is, dus hij neemt morgen de eerste trein om bij ons te zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Lief OB'tje, veel sterkte.
Sterks OudBlondje.

Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Blond.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Blond, wat verdrietig om te lezen
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor Blond.

Gisteren -voor de ambulance kwam- schreef ik nog dat ik hoopte dat je moeder snel op zou knappen. Vandaag weet ik niet zo goed wat te hopen. Ik hoop in elk geval dat je moeder geen pijn heeft en lekker droomt over een duik in de vijver.
Oudblond
Alle reacties Link kopieren
Ach Blond, wat een verdriet en zorgen om je lieve moedertje.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Hier een autidrama vandaag: de samenstelling van de limonadesiroop van jongste is veranderd. En dat is het enige dat hij drinkt, al jaren. En nu lust hij het niet meer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 09:47:

Goedemorgen.



Hier een autidrama vandaag: de samenstelling van de limonadesiroop van jongste is veranderd. En dat is het enige dat hij drinkt, al jaren. En nu lust hij het niet meer.Jeetje Solo en nu?
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve stammers. Ik ga man zo van het station halen. Ben blij dat hij er aankomt, ik miste hem vanacht nogal. Zus heeft bij moeder geslapen en me regelmatig op de hoogte gehouden. De situatie is stabiel. De suikerwaardes zijn aan het dalen, dat is goed nieuws. Ze krijgt veel pijnstilling en ontstekingremmers en slaapt daardoor. Eigenlijk dezelfde situatie als een tijdje geleden. Toen krabbelde ze vrij snel weer op. Zus 2 slaapt vanacht bij haar. Zus 3 is op de hoogte, maar tot dinsdag met vakantie en arts-zus schat de situatie positiever in dan gisteren. Dus voorlopig boekt ze niet om.

Ik heb slecht geslapen en heb geen trek, maar vanochtend wel weer lekker in de vijver gezwommen.

Fijne dag voor iedereen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Blond!
Blond, ze is een taaie rakker! Goed nieuws dus, fijn dat je lekker gezwommen hebt. Zeg maar tegen je man dat je van ons toch wat moet eten



Sterkte vandaag.
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 09:47:

Goedemorgen.



Hier een autidrama vandaag: de samenstelling van de limonadesiroop van jongste is veranderd. En dat is het enige dat hij drinkt, al jaren. En nu lust hij het niet meer.Ohjee, wat nu? Dat is moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je man komt Blond, en dat je moeder wat lijkt op te knappen. Wel eten hoor!

The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 mei 2016 @ 09:47:

Goedemorgen.



Hier een autidrama vandaag: de samenstelling van de limonadesiroop van jongste is veranderd. En dat is het enige dat hij drinkt, al jaren. En nu lust hij het niet meer.Dat is heel vervelend.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij de rest. Goed voor jezelf blijven zorgen Blond. Fijn dat je man er zo ook is. Gooi jezelf maar even lekker in zijn armen.

Weet dat er hier aan je gedacht wordt.
When they go low, we go high. (M.Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven