App betalen via google play saldo

27-05-2016 20:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Hopelijk is hier iemand die verstand heeft van het 'kopen van een app' in de google play store.



De app is namelijk al geinstalleerd, maar om het te blijven gebruiken moet je betalen. Nu dacht ik dat via paypal te doen, maar ik moet mijn rekening eerst nog bevestigen. Dus google play geeft aan dat deze betalingsmethode is geweigerd.



Als alternatief heb ik een coupon gekocht en deze ingewisseld. Resultaat is dus €15,00 saldo. Maar ook deze betalingsmethode wordt geweigerd.



Ik snap er werkelijk niks van..iemand die raad weet?
Alle reacties Link kopieren
Creditcard.
Alle reacties Link kopieren
Ja die heb ik dus niet..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een prepaid credit card. Ideaal, ook voor vakantie e.d. De kaart kun je aanschaffen bij o.a. Primera en je kan online saldo laden.



Wat je originele vraag betreft, ik heb hier nooit problemen met het betalen met Google play saldo, kun je iets specifieker zijn wat je als foutmelding krijgt oid?
Alle reacties Link kopieren
Ooh ik wist niet dat dat bestond ook nog een optie dus.



Bij het scherm wat tevoorschijn komt staat een rijtje met betalingsmethodes. Dus creditcard/betaalpas, coupon inwisselen en paypal.



Nu ik de coupon heb ingewisseld staat er in dat scherm het 'google play saldo': €15,00. Maar onder die tekst staat in het rood: betalingsmethode geweigerd. Kies andere optie..



Bij paypal geeft ie precies dezelfde melding maar dat valt nog te verklaren omdat ik de rekening nog moet bevestigen/koppelen.
Alle reacties Link kopieren
Uhmm ik roep gewoon een paar dingen die in me op komen maar waarvan ik niet meer weet wat ik gedaan heb, ik heb zo iets ook gehad lang lang geleden...



Een van de dingen kan het saldo zijn, alhoewel €15,00 wel genoeg mag zijn voor een appje...



Wachtwoord verkeerd ingevuld tijdens het kiezen?

Ik heb mijn account zo in gesteld dat er elke keer een wachtwoord ingegeven moet worden tijdens aankopen.



Zijn er meerdere accounts gelinkt aan je telefoon? Is het het juiste account in dat geval?



Ik geloof dat dit de minst drastische opties zijn....
Alle reacties Link kopieren
Nu je dat laatste zo zegt,..bij google play ben ik ingelogd ben een gmail account, en mijn paypal account is een ander emailadres..maar dat verklaart dan weer niet waarom het saldo van google play geweigerd wordt.



Zoals ik op internet las moet €15,00 inderdaad genoeg saldo zijn.



Wachtwoord is zeker goed.
Via je mobiel provider? Ik heb KPN en kan via hun betalen in de Playstore.
quote:Gewoon-ik schreef op 27 mei 2016 @ 21:20:

Ik heb een prepaid credit card. Ideaal, ook voor vakantie e.d. De kaart kun je aanschaffen bij o.a. Primera en je kan online saldo laden.

Hoe heet die kaart?
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 27 mei 2016 @ 22:13:

[...]





Hoe heet die kaart?3v card
Alle reacties Link kopieren
quote:RedBaron schreef op 27 mei 2016 @ 21:49:

Nu je dat laatste zo zegt,..bij google play ben ik ingelogd ben een gmail account, en mijn paypal account is een ander emailadres..



Zoals ik op internet las moet €15,00 inderdaad genoeg saldo zijn.



Het Gmail and PayPal adres hoeven niet hetzelfde te zijn.



Wat betreft kosten, er staat bij het aanschaffen hoeveel het kost, dus ik neem aan dat je het gezien hadden als het meer dan je Google play saldo was.
Alle reacties Link kopieren
Precies, ik heb genoeg op mijn goole play saldo staan.
quote:Gewoon-ik schreef op 27 mei 2016 @ 23:44:

[...]





3v cardThanks!
Alle reacties Link kopieren
RedBaron, ben je er inmiddels al uit?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor app is het? Sommige apps accepteren alleen creditcard. Dan kan je wel genoeg saldo hebben, maar kun je nog steeds niet ermee betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven