Heel erg raar. Stalker op Facebook?

29-05-2016 16:07 34 berichten
Hoi !



Spannende titel, maar even een vraagje, ( jep again! haha) is er man die de hele tijd mij loopt aan te staren en wel eens hai zegt, nu zag ik laatst heel raar dat hij tussen mijn chatpersonen staat in mijn FBlijst, terwijl wij geen vrienden zijn, ik heb hem nooit een verzoek verzonden en hij mij ook niet, volgens mij weet hij niet eens hoe ik heet.We kennen elkaar alleen van gezicht, ik wel toevallig wel zijn naam.

Maar ik klikte op zijn naam in de lijst en staat er: Naam, is een van je contactpersonen

Iemand enig idee hoe dat kan? Als ik op zn profiel klik zijn we geen vrienden en vraag me nu dus af of hij dat ook heeft ?!



Vind het zo stom omdat te vragen als ik hem zie of hem een berichtje te sturen, we spreken nooit met elkaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 29 mei 2016 @ 18:35:

[...]



Jaaaaaaaa! Wanneer nou toch???lekker enthousiast
very metal
Het is wel heeeeeeeel raar zo. Een stalker die niet lijkt te stalken en toch is het allemaal raar en creepy.......
quote:-KING- schreef op 29 mei 2016 @ 18:40:

[...]



lekker enthousiast Omdat ik t zo raar vind
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 29 mei 2016 @ 18:46:

[...]





Omdat ik t zo raar vind
very metal
Heeft die persoon misschien ooit geprobeerd een chatgesprek met je te openen?
quote:NYC schreef op 29 mei 2016 @ 21:12:



Heeft die persoon misschien ooit geprobeerd een chatgesprek met je te openen?niet dat ik gezien heb?
quote:Sensy12 schreef op 29 mei 2016 @ 17:14:

Vreemd mwa. Ik zou het niet weten. Degenen op mijn chatlijst zijn ook mijn vrienden. Staan geen vreemde eenden tussen.Ja zo zou het ook moeten zijn, heel vreemd wel! Maargoed, ben zo benieuwd of hij dat ook heeft...
Ik had laatst ook iets vreemds, zag ineens een mij compleet onbekend persoon in mijn vriendenlijst staan.

Weet 1000% zeker dat ik diegene nooit heb geaccepteerd. Viel me ineens op omdat ik die onbekende naam rechts in het lijstje zag staan met personen die online waren. Heel vaag. Heb diegene maar gelijk verwijderd en mijn wachtwoord veranderd.



Het was ook geen gevalletje van 'iemand die zijn naam heeft aangepast' ofzo, ook woonplaats, werk, opleiding, vriendenkring zei me helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Weird! Ik vind facebook een beetje creepy worden eigenlijk. Als je iemands profiel bekijkt, dan zou iemand daar eigenlijk niks van moeten merken. Maar dan kom je ineens bij 'mensen die je misschien kent' te staan. Bedankt zeg! Ik keek stiekem op een profiel van iemand waarvan ik niet wil dat ze weten dat ik kijk, dat kan nu dus niet meer. Was het profiel van mijn dader, dus ja, vond ik niet prettig om daar achter te komen. Ik wil niet dat hij weet, dat ik kijk hoe blakend gezond en rijk hij nog steeds is. Facebook is een schijnheilig medium, dat weet ik wel.



Bv als je liket, alleen gewoon like gebruiken. Als je die andere gebruikt, geweldig enzo, heeft dat invloed op welke items er verschijnen op je tijdlijn! Hee, ik dacht dat ik dat zelf kon bepalen, met 'volgorde van nieuwsoverzicht'! Ik hou niet van dat gemanipuleer. Je kunt ook nauwelijks wat instellen, elke app die zo star is, zou afgekraakt worden om de beperkte mogelijkheden. Maar facebook schaamt zich niet hoor. Centjes verdienen, daar gaat het om.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven