De spanning in mijn relatie is weg... Wat nu?

29-05-2016 14:56 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen!



Sinds bijna twee jaar heb ik een relatie met mijn hele lieve, leuke en zeker ook knappe vriendin. We doen dan ook veel dingen samen zoals uiteten gaan, een bioscoopje pakken, uitgaan of gewoon lekker samen op de bank zitten. Eigenlijk zijn we gewoon een heel gelukkig stel dus. Er is echter wel een ding waar ik zelf heel erg mee zit... ons seksleven.



Van het begin af aan had ik al wel het idee dat haar libido aanzienlijk lager is dan mijn libido, no problemo. Daarom besteed ik heel veel tijd aan voorspel zodat ik haar toch in de mood probeer te krijgen. Het is echter nooit echt genoeg lijkt het wel, en daar zit ik echt heel erg mee. Ik ben heel blij met haar, maar ik wil ook wel eens aan mijn trekken komen eerlijk gezegd.



Een voorbeeld van wat ik dan doe, is een appje sturen wanneer zij net op haar werk is, waarin ik zeg hoeveel zin ik in haar heb (nee ik stuur geen random dickpics). Vervolgens zorg ik er dan voor dat er 's avonds een romantische sfeer in haar huis is met kaarslichtjes, muziek en een lekkere zelfgekookte maaltijd. Afhankelijk van wat de planning is voor 's avonds maak ik of een move, of we gaan iets anders leuks doen (waar ik haar ook blijf herinneren dat ik heel veel zin heb). Eenmaal thuis zou ik dan het liefst al de kleren van haar lijf scheuren maar het is niet echt wederzijds. Om een onbekende reden moet ze persé eerst haar tanden poetsen, make-up verwijderen en haar pyjama outfit dragen, waarna ze in bed gaat liggen met haar telefoon om whatsapp te checken.



Nou, je kunt al raden dat de stemming voor mij al redelijk verpest is, of ben ik nu zo gek? Enfin, als ik dan toch weer een move maak dan leidt het eigenlijk altijd tot hetzelfde scenario waarbij zij klaarkomt (ik niet) en meteen klaar is met de, eigenlijk best wel hele slechte, seks.



Ik heb al vaker aangekaart dat de we misschien een wat vaker spontane seks moeten hebben, daar is helaas tot nu toe nog niks van terechtgekomen. Daarom heb ik haar afgelopen Valentijnsdag verrast met een Valentijnspakket van de Christine le Duc, waarin allerlei speeltjes zitten. Mijn gedachtegang was dat we op die manier misschien wel wat meer spanning in de relatie konden brengen, maar helaas is ook dat plannetje is niet helemaal gegaan zoals het moest gaan.



Dames, ik ben wanhopig! Ik vind mijn vriendin helemaal geweldig en ik heb alles voor haar over, maar mijn seksleven vind ik ook zeker iets belangrijks. Hebben jullie ideeën waarmee de relatie tussen mij en mijn vriendin spannender wordt? Ik bedank jullie alvast!
quote:theemok2 schreef op 29 mei 2016 @ 16:20:



Ik herken me wel in je vriendin, heb zelf ook zo'n periode gehad waarin ik van mijn toenmalige echtgenoot bij elke aanraking dacht: nee hè, hij wil weer. Ik slikte geen pil, maar had gewoon geen zin. En elke blik, aanraking of zoen interpreteerde ik als zin van zijn kant. Ik gaf hooguit eens in de twee weken toe, dan was ik er weer even vanaf.

Verschrikkelijk, ik herken dit ook. Gelukkig heb ik nu een relatie met een man die me altijd opwindt. Na een jaar nog steeds een heerlijke spannende relatie en ik kan me ook niet voorstellen dat dit gaat afnemen. Ik voel zoveel aantrekkingskracht.



Ik ben een beetje bang dat de vriendin van TO zich niet (meer) voelt aangetrokken tot hem. Praat er met haar over maar vaak is het zo, als de aantrekkingskracht er van haar kant niet is, dan gaat het ook nooit komen. Ik spreek uit eigen ervaring.



Sterkte ermee
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 29 mei 2016 @ 16:51:

[...]



Verschrikkelijk, ik herken dit ook. Gelukkig heb ik nu een relatie met een man die me altijd opwindt. Na een jaar nog steeds een heerlijke spannende relatie en ik kan me ook niet voorstellen dat dit gaat afnemen. Ik voel zoveel aantrekkingskracht.



Ik ben een beetje bang dat de vriendin van TO zich niet (meer) voelt aangetrokken tot hem. Praat er met haar over maar vaak is het zo, als de aantrekkingskracht er van haar kant niet is, dan gaat het ook nooit komen. Ik spreek uit eigen ervaring.



Sterkte ermee



Hier het zelfde.

Ik heb altijd gedacht dat ik gewoon een laag libido had en niet zo van seks hield. Bij eerdere partners was ik er na een paar maanden wel klaar mee en dat is nooit meer echt goed gekomen. Dat bah hij wil weer gevoel bleef overheersen tot een punt waar ik ook nauwelijks meer aangeraakt wilde worden.

Met mijn huidige vriend sekste ik gelijk de sterren van de hemel en ik ben zelfs een beetje bang geweest dat dat gevoel weer zou verdwijnen maar we zijn 4 jaar verder en het is er nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
@vanDyk verkeerfe forum gekozen vrees ik. Had al lang door dat dit een vrouwenforum is en er is partij gekozen al van vóór je er zelf aan dacht hier iets te posten !
quote:Zwartvlekje schreef op 29 mei 2016 @ 17:23:

[...]





Hier het zelfde.

Ik heb altijd gedacht dat ik gewoon een laag libido had en niet zo van seks hield. Bij eerdere partners was ik er na een paar maanden wel klaar mee en dat is nooit meer echt goed gekomen. Dat bah hij wil weer gevoel bleef overheersen tot een punt waar ik ook nauwelijks meer aangeraakt wilde worden.

Met mijn huidige vriend sekste ik gelijk de sterren van de hemel en ik ben zelfs een beetje bang geweest dat dat gevoel weer zou verdwijnen maar we zijn 4 jaar verder en het is er nog steeds.



Dit dus.

Ik heb ook weleens een relatie gehad met een man die ik écht verschrikkelijk leuk vond, maar in bed waren we totaal geen match.

Dat gaat op den duur echt mis, dat is niet iets waar je aan kunt "werken".
quote:NobodyIsPerfect schreef op 29 mei 2016 @ 17:51:

@vanDyk verkeerfe forum gekozen vrees ik. Had al lang door dat dit een vrouwenforum is en er is partij gekozen al van vóór je er zelf aan dacht hier iets te posten !

Wat een onzin.

Niemand kiest partij, er wordt 'm alleen uitgelegd hoe het bij vrouwen kán werken.

Wees blij dat al die zeikwijven hier daar moeite voor doen zeg.
Alle reacties Link kopieren
't Is echt een ding voor jou dat seksen. Als het allemaal zo zwaar zou liggen dan lijkt het mij geen zak meer aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
'Ze had in het verleden al aangegeven dat ze wel heel benieuwd was naar speeltjes zoals handboeien, vibrator, etcetera.'



Hebben jullie daar nog wat mee gedaan? Misschien wil ze andere seks dan jullie hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:NobodyIsPerfect schreef op 29 mei 2016 @ 17:51:

@vanDyk verkeerfe forum gekozen vrees ik. Had al lang door dat dit een vrouwenforum is en er is partij gekozen al van vóór je er zelf aan dacht hier iets te posten !

O, als je het niet met de TO eens bent en zegt hoe verschrikkelijk zijn leven is kies je partij?



Jankert.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:retrostar schreef op 29 mei 2016 @ 19:01:

't Is echt een ding voor jou dat seksen. Als het allemaal zo zwaar zou liggen dan lijkt het mij geen zak meer aan.Als ik vrijwel nooit aan mijn trekken kwam zou seks voor mij ook een ding zijn. Ik denk dat dat voor de meeste mensen zo werkt. Dat maakt het allemaal lastiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 29 mei 2016 @ 19:07:

[...]



Als ik vrijwel nooit aan mijn trekken kwam zou seks voor mij ook een ding zijn. Ik denk dat dat voor de meeste mensen zo werkt. Dat maakt het allemaal lastiger.

Dat is waar, het was ook niet veroordelend bedoeld. Ik weet dat seks voor veel mannen simpeler ligt dan voor veel vrouwen. De beelden in de media suggereren ook dat tientallen vrouwen niets liever willen dan één man behagen, dus dat is vreselijk verwarrend voor een man. Je hoeft alleen maar potent te zijn en je rijgt vijf smachtende vrouwen aan je zwaard.



Probleem is dat de kant van de vrouw ook niet goed uit te leggen valt behalve dat het een "gevoelskwestie" is. De ene man smacht je naar, terwijl je jezelf kan haten daarom, maar, zonder dat je verstandelijk kan verklaren waarom, wil je bij iemand waar je echt van houdt, zo gauw mogelijk het hoofdstuk "seks" overslaan.



Was het overigens ook eens met het stuk van Suzy.



Ik raad aan om uit elkaar te gaan, hoe lief en kameraadschappelijk ze verder ook is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het past gewoon niet...of jij bent niet lekker of zij is een dood geval..
Alle reacties Link kopieren
Was spanning er eerst wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven