Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
quote:samarkand schreef op 29 mei 2016 @ 19:01:

Je zal maar fan zijn van de WW



Echt wel



Pretzel dat begint bij mij nu ook te komen ik mag punten technisch nog iets hebben maar ik zit vol en laat het gaan. Ik luister meer naar mijn lichaam
Fijn he single en ja ik maak nog steeds wel eens een uitglijer hoor, maar probeer me dan sneller te herpakken.
Pretzel dat is zeker fijn en die uitglijers die horen er bij leer je van en kom je alleen maar sterker uit.



Ik ben in een of andere flow gekomen die eigenlijk niet eens herken vandaag 11 km gelopen en heb ook geen trek in suikers. Ik hoop echt dat ik hem kan door trekken tot onder die 120 want dat is echt een enorme berg voor mij om te nemen.
Maar de top van de berg is al in zicht Single !
Klopt Pretzel en hoop er deze week weer dichterbij te komen. Maar het klinkt raar het maakt mij soms met vlagen die ik probeer te onder drukken ook wel onzeker. Ik kan mij echt niet heugen dat ik er onder ben gedoken. Dat is toch meer dan 5 jaar geleden.

Aan de andere kant ben ik echt tot op het bot gemotiveerd om hem nu wel door te trekken en dat komt door die flow waar ik nu in zit.
Hou die flow vast het gaat je lukken deze keer !
Alle reacties Link kopieren
Single, ik heb ook bepaalde doelen voor mezelf gezet (steeds tussendoelen van 2 of 3 kilo..) en kan me ook haast niet voor stellen om bepaalde doelen te halen omdat ik dat echt al jaaaaaaren niet heb gewogen. Maar t gaat vast lukken!



En jij bent al zo goed op weg! Nog geen 2 kilo en dan zit je er al onder zag ik! Komt goed!!
Ik ga er ook echt vol voor ik wil het zoooooooooooo graag en die flow wil nog niet kwijt eigenlijk nooit meer

Als ik deze week gewoon het zelfde afval als vorige week ben ik er al bijna. Mag ik daar over dromen dat ik nog een keertje z`n klapper maak zou mijn zelfvertrouwen wel erg leuk vinden
Dat gaat helemaal goedkomen Single !
Ilja met kleine doelen kom je er ook 10 kleine stapjes zijn ook 1 grote stap. Maar doordat je iedere keer je kleine doelen behaald hou je die motivatie makkelijker vast.
Ik ga er voor ga gewoon weer super hard mijn best doen deze week en hopen dat die ongesteldheid nog een week of 2 op zich laat wachten.
Oh maar als je ongesteldheid toch roet in het eten gooit ( ik hou echt altijd veel vocht vast en meer honger :() gebeurd het daarna wel .
Ja maar dat demotiveert nog al Bij mij verschild het kan afvallen maar ook zomaar 2kg aan komen. Maar vooral die snaai trek is dan niet grappig meer dan.
Gewoon hier komen kletsen dan slepen we elkaar er doorheen.
ga ik doen als het zo ver is en nodig is ik ga er gewoon weer voor deze week
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het juist de week voor ik ongesteld moet worden.

Ben niet alleen ENORM chagrijnig, maar wil ook echt ALLES eten.

En is er niks lekkers in huis? Dan eet ik gewoon 6 boterhammen.

Echt idioot. De laatste keer ging het echter beter, besloot eerst door mijn 'afvalboek' te bladeren en een kop thee te drinken, toen een rondje te wandelen. Toen ik terugkwam was ik zo trots op mezelf, dat ik niets meer hoefde.



(Mijn afvalboek is een plakboek van de hema, gevuld met motiverende plaatjes, teksten en andere dingen zoals mijn doelen. Heb er een lijst in zitten die ik wekelijks bijhoud qua gewicht, een lijst waarin ik mijn bmi steeds noteer, helpt enorm. Misschien wel een leuke tip )



Ik droom met je mee over de 120-grens Single. Jij verkent de route voor mij zeg maar

Nog even doorzetten en dan ben je er gewoon al! You can do this!

Ik snap die onzekerheid wel. Want wat dan? Ik ben 2 jaar geleden al eens onder die 120 grens gedoken, dus ik weet dat ik het kan.

Nu is voor mij 117.0 best een ding. Dat was toen mijn laagste gewicht.

Mijn eerstvolgende doel is onder de 125.

Daarna 123.5, dan ben ik 20 kilo afgevallen. Het liefst bereik ik dat doel op 18 juli, mijn laatste weegmoment voor mijn vakantie naar Italië.



MAAR...eerst maar morgen afwachten hoe afgelopen week is gegaan. Zoals ik zei, niet mijn beste week, maar ik laat me klein krijgen!
Ook voor jou veel succes Dorii hoop dat je je doel voor de vakantie bereikt !



En at een leuk idee dat afvalboek :)!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Pretzel

Wat is jouw volgende doel?
Leuk idee Dorii z`n boek. Ik heb een iets ander boek een happy boek noem ik dat met allemaal leuke foto`s van en mooie quotes en plaatjes.



wow 6 boterhammen die krijg ik echt niet op maar laat mij niet los op de chocolade afdeling ongesteld moet worden. Bij mij begint het een paar dagen van te voren dan word ik onredelijk En de eerste 3 dagen van mijn ongesteldheid daarna gaat het wel weer.



117 is ook en mooi getal dan zou ik op de -15kg staan. Maar alles onder de 120 is voor mij nieuw terrein.



Ik wil je nog even voor blijven dorii Maar jij gaat mij inhalen dat weet ik zeker
quote:Dorii schreef op 29 mei 2016 @ 20:35:

Thanks Pretzel

Wat is jouw volgende doel?72 kilo op de cursus dan ben ik 's ochtends zonder kleding ;) rond de 70 en dat is bij mij het plateau altijd .
Jullie gaan alletwee goed , daar mogen jullie trots op zijn !
Dat gaat je lukken Pretzel



Ik ga zo mijn bedje op zoeken word moe en dan ga ik zoeken naar eten terwijl ik nog vol zit dus dan maar vroeger slapen morgen toch weer vroeg op om te werken.

Normaal zou ik er tegen vechten want het is nog zo vroeg op de avond maar tegenwoordig heb ik zo iets van moe=bed pak een leesboek mee zie het ook als een vorm van ontspanning.
Alle reacties Link kopieren
Nou..dat weet ik niet hoor.

Het kan niet zo snel blijven gaan, maar zoals ik zei, met 0,4 per week ben ik al heel blij.

Net als jij (en de meesten hier denk ik), gaat het me meer om het aanleren van een gezonde leefstijl en 'normaal' met eten omgaan.

Ik had me een eetgewoontes joh.. niet gek dat ik 143,5 kilo woog natuurlijk.

Voel me nu al zoveel beter!



Wat zijn jullie favoriete quotes/motivatieplaatjes? Zal er hier een paar van mij posten.

Heb nog geen plaatjesplakrechten, dus even met linkjes:

https://s-media-cache-ak0 ... 7642c68d98de25ede46bb.jpg

Ik ben gek op de plaatjes van Arthlete, deze vooral! Het is niet makkelijk, maar we kunnen het!

https://s-media-cache-ak0 ... 05602bc8008d94f5c4c5a.jpg

Dit is echt mijn favoriete motivatiequote. De tijd gaat sowieso voorbij, dus we kunnen er maar beter gebruik van maken!

https://s-media-cache-ak0 ... 306f143ea1d2f58eac9e3.jpg

Dit is misschien niet een leuk plaatje, maar was voor mij wel een wake-up-call. Holy shit, wat ben ik ongezond!

Deze staat in mijn 'fitjournal' naast mijn lijst waarin ik mijn gewicht bijhoudt. Behoorlijke stimulans om door te zetten!
Die bovenste is zo waar , het is niet makkelijk maar het is te doen en elk stapje is er een denk ik dan maar !

De laatste is inderdaad confronterend maar ook waar, soms moet je het even zien.



Ik ga ook mijn bed opzoeken nog wa tv kijken en snurken morgen gaat op tijd de wekker weer.



Succesvolle week dames we kunnen het !
Alle reacties Link kopieren
Even iets leuks delen! Ik had zo'n goed weekend! Geen feestjes of verjaardagen, maar veel thuis, veel buiten en op de fiets.

En me het hele weekend aan de punten gehouden. Dat is voor mij uniek, want de weekenden vind ik altijd zo lastig.

Gisteravond een mini Magnum genomen, binnen mijn weekpunten. Bewust van genoten.

En vanmorgen was ik 76,9... Dat geeft geen garantie voor de weegdag woensdag, maar de 76 heb ik al heel lang niet gezien!

Mijn doel voor 1 juli is 75,0. Dat zou zomaar kunnen lukken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven