Zwanger worden in 2015 na miskraam

17-12-2014 19:06 2716 berichten
Voor iedereen die eind 2014 een miskraam heeft gehad en hoopt op een gezond kindje in 2015!



Hieronder de tabel, je kunt deze zelf bewerken.

gebruikersnaam: zwangerin2015




NaamLeeftijdOvulatieNODKindjeOpmerkingenloves8628/2819/20-02?05-03? 1e bezig sinds 07-2014, mk 02-12-14Chocolaatje198628/29 19/20-04 04/05-05. 1e bezig sinds 08-2014, mk 04-12-14Teapot27/26Uitgerekend 07-101ebezig sinds 07-2014: mk 28-08-14, ma 31-10-14 met lange nasleepSuperDolly25/28 uitgerekend 13 januari 20161e26 mei intake + eerste echo (7 weken)musje8232/36uitgerekend 12-112ebezig sinds 09-2014, mk 07-11-14Kaarsje1525/25 uitgerekend 01-11 1e bezig sinds 08-14, mk: 19-12-14Buufje198529/30uitgerekend 14-5-16 1e bezig sinds 11-2012, mk: 04-2013 ma: 01-2014 mk: 07-2014 afbreken medische reden 13 wk 30-12-14 MK: 21-05-15tasje7638/33?? 2e 22-11-14 curretage bij 11 wekenmamavan2kanjers31/3814-0228-02 3e bezig sinds begin 2014, mk: 29-12-14 bij 13.6 wksohappy3420-75-8 1e Mk: 02-2014 start 1e onderzoek in ziekenhuis, uitslag: allebei in orde! Nina8926/35 uitgerekend 23 april 20161ebezig sinds sept. 2014 Mk: 29-12-14 (cytotec)KlaarKlaar37 27 aug uitgerekend1eBezig sinds maart 2014 Mk: 12-02-15, Mk: 22-6-15 (cytotec, later curettage) Molly1233115-1230-121ebezig sinds feb 2015 Mk opgewekt: 2-5-15 met 9 wekenEvi198727uitgerekend 28-12 1e bezig sinds 08-2014, mk/curettage 15-12-14



Libelle, Knorrie, Bruinekrullen, Pooh Bear, Song Bird en Wammez, jullie zijn uit de tabel gehaald omdat jullie al langere tijd niet meer mee schrijven. Mochten jullie weer willen mee schrijven, dan is er altijd weer een plekje voor jullie in de tabel!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:54
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Schappy die onzekerheid dat snap ik en ik denk dat ik tot de eerste en misschien 2de echo zenuwpees blijf. Komt door ons rugzakje meid.. Heb je al een datum voor de echo?

Als ik ongesteld word dan begin ik met medicatie slikken( zorgt ervoor dat mijn eierstokken rustig blijven maar mijn baarmoeder wel slijmvlies aanmaakt). En moet ik me aanmelden voor terugplaatsing van een cryo.. Ze plannen dan als ik me aanmeld ook gelijk een datum voor de echo. Ik denk dat het terugplaatsen weer een beetje gelijk ligt als wanneer je ongeveer een innesteling verwacht.. Op dit moment kruipen de dagen voorbij..

Klaarklaar je zult een mooie reis hebben gehad meid..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd buufje!!

Sohappy ik ben ook lang onzeker geweest, en zelfs nu met 23 weken steeds weer opgelucht als ik merk dat hij er nog gewoon zit en beweegt. Maar het wordt na de eerste en zeker na de tweede echo echt beter!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd buufje! Leuke naam! Lekker genieten van de kleine man. Is de bevalling een beetje goed verlopen?

Sohappy, ik vond met 29 weken 4 uur vliegen lang genoeg, maar rond 20 weken had het bij mij prima nog verder gekund. Toen voelde ik me lichamelijk een stuk meer comfortabel dan nu
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Allereerst gefeliciteerd Buufje met jullie zoon en de rest gefeliciteerd met de zwangerschappen.



Zelf ben ik helaas nog niet zwanger. Ik ben begin mei bij de arts geweest en heb dringend verzocht om hulp. Wij wachten nu al meer dan drie jaar en tot nu toe is er door het ziekenhuis weinig gedaan. Gelukkig had ik nu een goed gesprek met de gynaecoloog. Ze raadde me aan om nog wat aanvullende bloedtesten te laten doen ivm de miskramen en stelde voor te starten met IUI met milde hormoonstimulatie. @sohappy ik begrijp dat jij ook IUI hebt gehad en nu zwanger bent. Gefeliciteerd!! Voor mij is dit bericht erg hoopvol. Heb jij ook hormonen moeten prikken en wat is jouw ervaring daarmee? Deze maand proberen we nog zelf maar ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in. Soms wordt het me een beetje teveel. Hopelijk zal IUI voor ons helpen. Volgende maand gaan we starten.



We proberen maar positief te blijven!
Alle reacties Link kopieren
Buuf wat ontzettend goed om te horen! van harte!



Het vliegen viel me wel mee hoor. Ik had om een stoel aan het gangpad gevraagd dus kon ik makkelijk naar de WC en af en toe een extra watertje halen. Ik vond het echter wel spannend dat ik wat minder actie in mijn buik voelde tijdens de vakantie. Waarschijnlijk omdat ik mijn dag- en nachtritme had veranderd maar de kleine niet. Je voelt je dan wel ver weg van alle hulp als het wel mis zou gaan. Ik was ook niet met mijn vriend maar met een vriendin op pad. Gewoonlijk steunt mijn vriend mij heel goed en nu had ik wat minder aan mijn vriendin die niets met zwangerschap/kinderen heeft.



Ik heb enorm genoten maar zou de volgende keer toch kiezen voor een bestemming dichterbij en/of met mijn vriend.
“Be like a lotus. At home in muddy waters you let the beauty of your heart speak.”
Alle reacties Link kopieren
so happy, morgen de echo! Ik duim voor je!! Trek je het nog een beetje?
Alle reacties Link kopieren
@chocolaatje, het gaat wel hoor maar voel me ook onzeker, zenuwachtig, moe ( wordt geregeld snachts wakker ) en afgelopen 2 dgn werd ik misselijk smorgens en gal spugen. ( blij mee) .

Nou hopen op een kloppend hartje morgen.



@lief, voor de 3e iui moest ik gonal prikken. Ik reageerde te goed op de clomid. Kreeg vd gonal ook al een lagere dosis ( 50mg) en had daar al 3 eitjes van.

En pregnyl spuiten
Alle reacties Link kopieren
Schappy succes morgen met je echo... Duim voor een kloppend??.. Komt goed..
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes morgen sohappy! Misselijkheid is niet fijn maar wel een geruststelling.
Alle reacties Link kopieren
En???
Alle reacties Link kopieren
Schappy ik hoop op goed nieuws...?
Alle reacties Link kopieren
We hebben gister een kloppend hartje gezien! precies 7 wkn dus nog pril. Maar dit is al een overwinning!

Volgende week donderdag weer een echo, mochten we omdat het de 1e keer met bijna 8 wkn fout is gegaan.

Voelt alsof er nu een last van me schouders is afgevallen. Vannacht ook weer goed geslapen.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat goed! Zo fijn he als je dat kloppende hartje ziet? Ik begon spontaan te huilen zo opgelucht was ik!



Ook fijn dat je volgende week weer terug mag!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn sohappy! Dat is het begin! En inderdaad fijn dat je volgende week weer mag komen! Daarna is ook alweer snel de termijn echo!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn sohappy! Dat is het begin! En inderdaad fijn dat je volgende week weer mag komen! Daarna is ook alweer snel de termijn echo!
Alle reacties Link kopieren
Sohappy wat fijn!!!! Wat choco zegt: fijn dat je snel weer mag komen en daarna de termijnecho!! Hoop dat je wat rust hebt!! Geniet er ook een beetje van?



Buufje gefeliciteerd!!! Heel veel geluk!!



Hier nog twee weekjes. Begin t nu wel heel spannend te vinden hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe schappy het begin is er... Kan me voorstellen dat er een last van je schouders is afgevallen..

Hier misselijk en emotioneel van de pillen. Ik slik progynova en we werken toe naar een terugplaatsing van een cryo.. Ik heb donderdag een echo en dan kijken ze hoe dik mijn baarmoederslijm is.. Spannend weer.
Alle reacties Link kopieren
@tasje76, spannend donderdag! Hoop op een goede echo voor je dat je ongeveer komt te weten wanneer de tp is.



Had afgelopen dagen last van maagzuur, opboeren, ook als ik snachts wakker werd. Kon niet lekker slapen maar goed dat maakte echt niet uit. Heb 1 pilletje tegen maagzuur genomen en voel me gelijk een stuk beter.

Ben de dagen aan het aftellen naar donderdag. Erg benieuwd of ik dat een uitwendige echo krijgt of inwendig. Ben wel zenuwachtig hoor. 8 wkn is al weer een mijjlpaal.



@blifje, succes met de laatste loodjes!
Alle reacties Link kopieren
Wat een spannende tijd tasje... Wat vervelend dat je er misselijk van wordt.



Blifje, voor jou de laatste loodjes, succes! Ik heb over twee dagen verlof.



Wat zijn kwaaltjes in het begin fijn hé sohappy. Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag sohappy en tasje!
Alle reacties Link kopieren
Woensdag de terugplaatsing van onze cryo.. ..

Dit betekend een ander soort pinkpop dan ik in gedachten had. Haha

Zit nu met 1 ding. Hoe hoe ik die bolletjes koel. De eerste 1,5 dag hebben we ook een koelbox mee dus daar kunnen ze uiteindelijk in maar de zondag.. Pff. Ga ik nog over nadenken..

Voor nu blij dat er weer iets staat te gebeuren

Schappy hoe is het gegaan?

En hoe is het met de bezwangerde...
Alle reacties Link kopieren
Ben nagebeld door het ziekenhuis en as dinsdag is de terugplaatsing...

Schappy alles ok?
Alle reacties Link kopieren
Bezwangerde

Gaat goed hoor, eindelijk van de medicijnen af sinds deze week en geen last meer van misselijkheid.

Helaas begin ik wel veel last te krijgen van mijn bekken, maar daarvoor ga ik nu naar de fysiotherapeut, zodat ik oefeningen kan doen maar ook vooral weet hoe ik wel en niet moet bewegen.



Fijn tasje dat je volgende week weer terugplaatsing hebt!
Alle reacties Link kopieren
Molly toch zo vervelend dat je zwangerschap zo moet zijn... Jammer maar ja je hebt het niet voor het zeggen he..

Ja bezwangerde????
Alle reacties Link kopieren
Tja ik had het me iets anders voorgesteld, maar met ons mannetje gaat het heel goed daar in mijn buik en dat vind ik het belangrijkste.

Heb wel tegen mijn man gezegd dat als hij een tweede wil hij dan de volgende keer zwanger mag zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven